دسته‌بندی نشده

نانوذرات به رنگ های تلویزیون نانوسل الجی جان می دهند !

تلویزیون نانوسل ۴K ال‌جی مدل SK79000GI که در ابعاد ۶۵ و ۵۵ اینچ به فروش می‌رسد به فناوری هوش مصنوعی AI ThinQ و پردازنده چهارهسته‌ای مجهز است. 

این تلویزیون از کیفیت تصویر  ۴K Active HDR و صدای فراگیر و فوق‌العاده قدرتمند Ultra Stadium Surround برخوردار است که بهترین تجربه صدا  تصویر را در هنگام تماشای برنامه‌های محبوب شما میسر می‌کند.

رنگ‌های دقیق و غنی با مشکی عمیق‌تر

تلویزیون LG NanoCell رنگ‌هایی غنی و واقعی را از تمام زاویای دید به نمایش می‌گذارد. این تلویزیون همچنین طیف وسیع‌تری از تاریکی تا روشنایی را با کنتراست فوق‌العاده ارائه می‌کند.

02_SK79_B_NanoCell_Display_desktop

رنگ‌های باشکوه با صفحه نمایش ™NanoCell

صفحه نمایش LG NanoCell دارای نانوذراتی است که باعث بهینه‌سازی تصویر می‌شود. آخرین فناوری که طیف کاملی از رنگ را تولید کرده و باعث ایجاد تصاویر واقعی می‌شود.

02_SK79_AS_NanoCell_Display_desktop_sub-2

ذرات نانو طول موج‌های اضافی نور را جذب کرده و پخش شدن رنگ‌های قرمز، سبز و آبی نمایش داده شده در صفحه را کاهش می‌دهد. نتیجه این فرآیند، نمایش رنگ‌های واقعی و شفاف است.

03_SK79_B_Football_Mode_desktop_V2

استادیوم فوتبال در اتاق نشیمن شما

حالت فوتبال با بهبود کیفیت صدا و تصویر، به منظور ارائه بهترین تجربه مشاهده فوتبال طراحی شده است. با حرکت روان، رنگ درخشان و تمام جنب ‌و جوش و صداهای زمین، می‌توانید هیجان استادیوم را احساس کنید.
* تصاویر فقط به عنوان نمونه هستند.

04_SK79_B_Sports_Viewing_Angle_Desktop

لذت بردن یکسان از تصویر در هر موقعیت

زاویه دید تصاویر ورزشی ال‌جی، بدون توجه به محل نشستن، رنگ‌های دقیقی ارائه می‌دهد. این بدان معنا است که می‌توانید در هر کجا که نشسته‌اید از بازی و مسابقات ورزشی لذت ببرید.

05_SK79_B_4K_Active_HDR_desktop

۴K Active HDR برای تصاویر طبیعی

فناوری HDR – High Dynamic Range استاندارد جدیدی برای کیفیت تصاویر است. این فناوری باعث نمایش جزئیات ظریف و رنگ‌های طبیعی در کنار دامنه وسیع‌تر کنتراست می‌شود. تلویزیون LG NanoCell از چندین فرمت HDR، از جمله HDR10 Pro و HLG Pro پشتیبانی می‌کند.

05_SK79_B_4K_Active_HDR_desktop_sub-2

تلویزیون LG NanoCell از طریق تنظیم دینامیک، تصاویر را فریم به فریم پردازش می‌کند. محتوای SDR را می‌توان از طریق این پردازش، به تصاویر شبیه HDR تبدیل کرد.

06_SK79_B_Ultra_Stadium_Surround_desktop

هیجان بیشتر با صدای فراگیر استادیوم

Stadium Surround Sound و صدای چند بعدی ویژه ال‌جی با ارائه فضای پرشور استادیوم باعث افزایش هیجان شما می‌شود.

webOS_desktop_v1

روش‌های ساده برای راحتی شما

قابلیت‌های متنوع تلویزیون هوشمند را با LG webOS کشف کنید. برای اجرا و جستجوی برنامه‌ها و سایر خدمات پرمیوم حتی با صدای خود، فراتر از کنترل و جستجوی عادی بروید.

* رابط گرافیکی webOS با توجه به کشور تفاوت دارد.
* دسترسی به خدمات می‌تواند در هر دستگاه متفاوت باشد، ممکن است در بعضی نیازمند عضویت بوده و در محصولات و پلتفرم‌ها تفاوت داشته باشد. اتصال به اینترنت ضروری می‌باشید.
* کنترل جادویی در کارتن مدل‌های تلویزیون دارای webOS قرار دارد.
* دکمه Netflix در بعضی از کشورها عمل نمی‌کند.

02_SK_A_ThinQ_AI_desktop

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *