News, تلویزیون, خبر

تلویزیون LG SIGNATURE OLED R؛ تعریف دوبارهٔ مفهوم نوآوری

دیدن برنامه‌های تلویزیونی برای هرکسی لذت‌های خاص خود را به همراه دارد. تلویزیون‌های جدید ال جی به نام LG SIGNATURE OLED R، دستگاهی است که متناسب با سبک‌های زندگی لوکس امروزی ساخته شده‌اند.

 در جشنی که ال جی اوایل سال جاری میلادی در انگلستان برگزار کرد، تلویزیون‌های رول‌شونده باعث تعجب و اعجاب همگان شد. این دستگاه جدید فناوری پیشرفته و طراحی بسیار حرفه‌ای دارد.

 حدود ۹۰ نفر از افراد مشهور، از قبیل اصحاب رسانه‌ و منتقدان لندن، در این جشن حضور داشتند که در این جشن تمام حواس به سرعت مرکز هنری کنزینگتون جنوبی(Cromwell Place) بود که وظیفه‌ پذیرایی از مهمانان را بر عهده داشتند و به طور رسمی تازه‌ترین فناوری ال جی در زمینه تلویزیون یعنی اولین تلویزیون رول‌شونده جهان یعنی LG SIGNATURE OLED R در جزایر کشور بریتانیا به مردم جهان معرفی شد.

رویداد نامبرده در انگلستان علاوه بر معرفی تلویزیون جدید ال جی، فرصتی بی‌نظیر برای به این شرکت داد تا به عنوان شریک شریک ارکستر فیلارمونیک سلطنتی و مرکز هنری کنزینگتون جنوبی معرفی شوند.

افراد حاضر در گالری پاویون، می‌توانستند از آثار فوق‌العاده گروه String Quartet ارکستر فیلارمونیک سلطنتی، لذت ببرند. پس از پذیرایی، مهمانان وارد “گالری مخفی” شدند و نور پس زمینهٔ خیره‌کنندهٔ LG SIGNATURE OLED R و اجرای بی‌نظیر براس کوینت ارکستر فیلارمونیک سلطنتی و یک معرفی مختصر توسط پیتر بوث، مدیر بازرگانی ال جی، مواجه شدند.

مهمانان ویژه حاضر شامل دی جی و مدل زارا مارتین، عکاس مشهور مد ماریانو ویوانکو، خواننده تالیا استورم، دی جی توییگی گارسیا و تهیه کننده جولیت لارت بودند.

بعد از این رونمایی در انگلستان، ال جی از مهمانان دعوت کرد تا به این معجزهٔ فناوری نگاه دقیق‌تری بیندازند تا این شرکت بتواند مفهوم نو‌آوری را دوباره تعریف کند. این رویداد باعث سر زبان افتادن این جشن در شبکه‌های اجتماعی شد و می‌توان گفت یک موفقیت چشمگیر برای شرکت ال جی الکترونیکس بود که در سراسر بستر‌های خبری نیز پوشش داده شده بود. این جشن فناوری لوکس و استثنایی بدون شک عرضه LG SIGNATURE OLED R را به یادماندنی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *