News, خبر

تجربه جدید رابط کاربری LG Channel و استفاده از محتوای گسترده رایگان

رابط بازسازی شده و محتوای موردتوجه، تماشای محتواهای مختلف را در تلویزیون‌های هوشمند ال جی بسیار دلپذیر می‌کند.

LG Channels سرویس پخش محتوای ال جی، در تلاش است که تجربهٔ تماشای محتوای تلویزیونی پیشرفته‌تری را نسبت به گذشته ارائه دهد تا کاربران این تلویزیون‌ها نیز بهترین تجربهٔ خود در زمینهٔ کیفیت پخش را داشته باشند. علاوه بر بازسازی این سرویس، شرکت ال جی در نظر دارد تا کانال‌های بیشتری را در سرویس خود ارا‌ئه دهد تا طیف بزرگتری از کاربران از برنامه‌های این سرویس لذت ببرند.
از جمله این ارتقاها می‌توان از افزایش فیلم‌ها، محتواهای ورزشی، موسیقی و اخبار نام برد که این حرکت، باعث افزایش کانال‌های این سرویس از بیش از ۱۶۰۰ به ۱۹۰۰ کانال خواهد شد.

ال جی با افزایش کاربران و مدت زمان استفاده این کاربران از سرویس LG Channels، تصمیم گرفت دسترسی جهانی این سرویس را از ۱۴ به ۲۵ کشور افزایش دهد و هم‌چنین پوشش سراسری خود در اروپا را تا پایان سال میلادی سه برابر کند. به تازگی، کانال‌های ال جی در بیش از ۳۰ برند تلویزیون هوشمند که دارای پلتفرم webOS مخصوص ال جی هستند، وارد شده است. این برندها شامل Motorola ،JVC ،Polaroid و MASTER-G هستند.

رابط کاربری جدید ال جی با طراحی تازه خود به کاربران کمک می‌کند تا به صورت بصری و ساده با تنظیمات پیشرفته‌ای که در این رابط وجود دارد بهترین و مناسب‌ترین گزینه را در کتابخانهٔ بزرگ محتواهای تصویری LG Channels، انتخاب کنند. این رابط کاربری جدید، برای تلویزیون‌های هوشمند ال جی که از webOS نسخه 5.0 و بالاتر استفاده می‌کنند، عرضه شده و هم‌چنین نسخه‌ای از این رابط کاربری برای webOS نسخه 3.0 تا 4.5 به‌زودی ارائه خواهد شد. اپلیکیشن LG Channels نیز برای تلفن‌های هوشمند، در پایان سال، در آمریکای شمالی شروع به کار خواهد کرد.

LG Channels، طی قراردادی با شرکت پلتفرم رسانه‌های دیجیتالی کره جنوبی(New ID)، از سال 2020 محتواهای جدیدی را به کتابخانهٔ این سرویس اضافه کرده است. هم‌چنین، ال جی برای توسعه خدمات خود در کشورهای دیگر کانال‌های بیشتری را راه‌اندازی کرده که به‌زودی کار خود را در این کشورها شروع خواهند کرد.
کانال پخش فیلم و سریال‌های کره‌ای(New K.Movies) در اروپا به کار افتاده و به‌زودی دی آمریکای شمالی و مکزیک نیز به کار خواهد افتاد.

ال جی هم‌چنین همکاری خود با شرکت‌های استریم محتوا در سطح جهانی و محلی را نیز گسترش می‌دهد و برنامه‌های LG Channels برای مخاطبین جهانی در سرویس‌هایی نظیر Rakuten TV، OnDemandChina، Baby Shark TV و Kids Pang TV ارائه می‌دهد.
برنامهٔ جدید Rakuten را می‌توان به راحتی از طریق یک کلید اختصاصی در ریموت‌های جدید ال جی در اختیار داشت.

کانال‌های تلویزیونی Pluto نیز که به بیش از ۱۰۰ کانال می‌رسند، در اواخر سال میلادی جاری در کشور‌های منتخب اروپا و آمریکای لاتین به LG Channels اضافه خواهند شد.
Pluto TV مجموعه‌ای از کانال‌های منحصر به فرد با کرایهٔ محلی و بین‌المللی را برای همه علایق و سنین ارائه می‌دهد؛ مانند Pluto TV Action ،Masterchef ، Pluto TV Cinema Pluto TV Telenovelas و Pluto TV Anime.

ال جی شروع به همکاری با Amagi که یک شرکت توزیع محتواست و مرکز تولیدکننده شناخته شده Quincy Jones که در زمینه موسیقی فعالیت می‌کند و هم‌چنین شرکت Qwest TV کرده است که این امکان را به ال جی می‌دهد که تا پایان سال 2021 میلادی بتواند در فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، برزیل و مکزیک، LG Channels را راه‌اندازی کند. Hollywire نیز که خدمات محلی در برزیل و مکزیک ارائه می‌کند، کمک کرده تا مردم اسپانیا زبان این نواحی نیز از محتوای کانال‌های ال جی لذت ببرند.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *