News, خبر

نمایشگرهای LED ال جی در یورو ۲۰۲۰

تلویزیون‌های تبلیغاتی و دیجیتال LED ال جی که در مقیاس بزرگ ساخته می‌شوند، با افزایش واکسیناسیون کرونا و بازگشت تدریجی تماشاچیان ورزش‌های مختلف به ورزشگاه‌ها افزایش تقاضای زیادی داشته است.

در مسابقات یورو ۲۰۲۰ که به تازگی به پایان رسیده، تماشاگران لندنی که به ورزشگاه‌ها بازگشته بودند، علائم دیجیتالی جدید LED High Brightness که برای بازی‌های خاص تعبیه شده بودند را تجربه کردند.
بالای ورودی اصلی ورزشگاه ومبلی لندن که تقریباً می‌توان گفت میزبان مسابقات بود، از تابلوهای دیجیتالی پیشرفته ال جی استفاده شده که می‌توان گفت مهم‌ترین اعتلای این ورزشگاه قدیمی که به عنوان میزبان جام حذفی انگلستان(FA Cup) شناخته می‌شود. و بدین وسیله این ورزشگاه به استقبال طرفداران این رشته محبوب ورزشی رفت.

تابلوهای تازه نصب شده، دارای LED در ابعاد 425.5 متر مربع است که در تالار بزرگ ورزشگاه نصب شده و هم‌چنین دو مانیتور LED دیگر با ابعاد 207.9 متر مربعی دیگر در کنار این LED بزرگ قرار گرفته اند که این تابلوها برای اعلان‌ها(فیلم،تصویر و متن) در طول روز و شب مناسب است.
ساختار این سیستم تصویری، کابینتی طراحی شده که به افراد داخل سالن بزرگ ورزشگاه اجازه می‌دهد که حتی از مناظر بیرون ورزشگاه نیز هنگام تماشای مسابقه استفاده کنند. هم‌چنین به دلیل روشنایی تصویر و کیفیت آن، این سیستم ال جی در چنین مکان‌هایی مانند ومبلی، کاملا دارای ارتباط موثر و جلب توجه مهمانان فراهم می‌کند.

نمایشگرهای دیگری نیز از شرکت ال جی الکترونیکس در این فصل ورزشی در ورزشگاه ومبلی جهت تبلیغات با انواع و اشکال مختلف قرار گرفته است. این نمایشگرها با استراتژی ال جی روی پاراپت، صندوقچه، سکو و در دو محور اطراف آسانسور قرار گرفته که علاوه بر تبلیغات، امکان نشستن را نیز به مهمانان می‌دهد.

ال جی محصولات پیشرفته‌تری برای نمایش زنده،‌ نمایش اعلانات و موارد دیگر، به طور کلی برای سرگرمی بیشتر تماشاگران، توسعه داده است. ال جی هم‌چون گذشته، خود را به عنوان یکی از برترین تولیدکننده‌های فناوری‌های نمایشگر و صفحه نمایش و هم‌چنین دانش در ارائه محصولات متنوع مناسب برای بخش‌های مختلف تجاری، تفریحی، ورزشی و… اثبات کرده است.

پیک کی مون، نایب رئیس ارشد و سرپرست واحد تجاری Information Display در شرکت کسب و کار ال‌جی الکترونیکس، گفت:«افتخار ما این است که LED High Brightness ما از بازدیدکنندگان در ورزشگاه ومبلی لندن استقبال کند. ما با نمایش محصولات خود در مکان‌های دیدنی بین‌المللی، می‌توانیم مزایای فناوری LED پیشرفته خود را به مخاطبان جهانی نشان دهیم.»

لیام بویلان، مدیر ورزشگاه ومبلی گفت: «ورزشگاه ومبلی یک مکان نمادین است که میزبان برخی از بزرگترین رویدادهای ورزشی و سرگرمی‌های جهان است. ما همیشه به دنبال بهبود تجربه مخاطبان هستیم و به همین دلیل مشتاقیم که تابلوهای LED ال‌جی با روشنایی بالا را به امکانات خود اضافه کنیم.»

به تازگی نمایشگر‌های LED High Brightness ال جی علاوه بر ورزشگاه ومبلی در استادیوم‌های دیگر انگلستان نظیر اتحاد(منچسترسیتی) و خانه تاتنهام هاتسپر در شمال لندن، قرار گرفته است.

تهیه‌شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *