News

مسابقه نوآوری باتری به میزبانی ال جی

برگزاری مسابقه بین المللی باتری و بار دیگر شاهکاری از ال جی LG Energy Solution
نمایشگاهی که برای عموم مردم آزاد است و می توانند به راحتی برای بازدید بیایند. ال جی قصد دارد از طریق این مسابقه تکنولوژی ها و پیشرفت های در صنعت باتری را رو به جلو به حرکت در بیاورد این مسابقات از تاریخ 9 آگوست تا پایان ماه سپتامبر برگزار می شود.

از اساتید و دانشمندان دانشگاه ها برای پیشبرد اهداف پیشرفت صنعت باتری در این مسابقه دعوت به عمل می آید تا پیشنهادات خود را در این زمینه به ال‌جی ارائه دهند تا صنعت باتری بیش از پیش به پیشرفت برسد

این مسابقه درست است که با اهداف دیگری نیز برگزار می‌شود ممکن است باتری های فوق ایمن چرخه عمر بالای باتری باتری های الکترولیت جامد و موضوعاتی از این دست نیز در این مسابقه دیده شود.

ال جی در شرکت راهکارهای انرژی خود برای ارزیابی بازاریابی این پروژه از متخصصان داخلی کمیته ای را تشکیل میدهد با این تحقیق بر اساس بازاریابی و بازار پذیری اصالت و تکنیکهای بازاریابی ارزیابی شود.

به دانشگاه‌ها و موسسات محقق در این زمینه رقمی بالغ بر 150000 دلار آن هم به مدت حداقل یک سال از سمت شرکت انرژی ال جی بابت تحقیق و توسعه صنعت باتری پرداخت میشود.

همچنین شرکت راهکارهای انرژی ال جی با برگزاری نمایشگاهی به نام Energy Solution Innovation LG Forum 2021 برای تبادل نظر در زمینه باتری به خصوص باتری های نسل جدیدتر و نسل های بعدی با دانشمندان و محققان مورد بحث قرار می‌گیرد تا بیش از پیش موسسات و محققان را برای پیشبرد این اهداف تشویق کند.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

2 نظر در “مسابقه نوآوری باتری به میزبانی ال جی

  1. zahraaghakhani12 گفت:

    عالیه پیروز باشید.

  2. zahraaghakhani12 گفت:

    به زودی شاهد پیشرفت الجی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *