News

ال جی تعهدنامه کاهش گاز های گلخانه ای را امضا کرد

آلودگی زمین محیط زیست به وسیله گازهای گلخانه‌ای و دی اکسید کربن همیشه یکی از معضلات جامعه بشری دولت ها همچنین شرکت های تولید کننده لوازم الکترونیکی بوده است نیاز راه ها برای کاهش این آلودگی در زمینه‌های مختلف پیشنهاد شده آلودگی زمین و همچنین محیط زیست در نهایت زندگی انسانها به تمام موجودات زنده به خطر نیفتد.

یکی از این راه ها پیوستن به پویش Business Ambition for 1.5°C است.
ال‌جی الکترونیک به عنوان اولین شرکت کره ای این پویش پیوست امروز تعهد خود را نسبت به کاهش گازهای گلخانه‌ای و ایجاد آلودگی کمتر در نتیجه کمتر شدن خطر مرگ برای موجودات زنده روی کره زمین امضا کرد.
لازم به ذکر است که این قرارداد تا سال 2030 ادامه خواهد داشت این کمپین  که توسط Science Based Targets initiative یا به اختصار SBTI و با حمایت CDP یک قرارداد بین المللی و جهانی را منعقد کردند قرارداد از جانب به ملل متحد UNGC موسسه منابع جهانی WRI صندوق منابع طبیعت WWF درکنار ۷۰۰ شرکت جهانی دیگر این کمپین را هدایت و تشکیل می دهد.
تعهد ZERO CARBO رها دیسک ال جی در سال 2019 آن را به امضا رساند و متعهد شد که میزان نشر گازهای گلخانه ای خود را بیش از پیش کاهش دهد و این تعهد میزان گازهای گلخانه ای منتشر شده از طریق کمپانی ال‌جی را نسبت به سال 2017 50 درصد کاهش دهد. تعهد بیشتر در زمینه های دستگاه های تهویه مطبوع یخچال و لباسشویی ست ال جی به CDP ثابت کرد وسایل اصلی ۸۰ درصد گازهای گلخانه ای را تشکیل می دهند.

حتماً نام عهدنامه پاریس به گوشتان خورده است این عهدنامه واحد به جلوگیری از گرم شدن زمین تشکیل و متعهد شده است هر کس که به این تعهد پیوندت ملزم خواهد بود حداقل 1.5 درجه سانتی گراد نسبت به کاهش دمای زمین اقدام کند.
تعهد ال جی که تا سال 2030 هم ادامه دارد در مورد تحقیق و بررسی سازمان های ذیربط قرار میگیرد

معاون اجرایی مرکز مدیریت کیفیت کمپانی ال جی کره کیم جون هو در این باره می گوید : <<فعالیت‌های فعلی ال‌جی در راستای استراتژی میان مدت و بلند مدت ESG ما برای تولید محصولات و خدمات سازگار با محیط زیست برای نسل‌های آینده است. ال جی به طور فعال بر روی راهکارهای زیست محیطی با تمرکز بر موضوعات خالص صفر و اقتصاد دورانی کار می‌کند تا نسل‌های آینده بتوانند از زندگی بهتری برخوردار شوند و به فردایی بهتر کمک کنند>>

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *