News, ایربادز, تلویزیون, خبر

نوآوری‌های ال جی باعث افتخار آفرینی شد

تحسین دوبارهٔ راهکارهای نوآورانه قسمت سرگرمی در خانه ال جی توسط متخصصان لوازم الکترونیکی مصرفی در دنیا، سرخط خبرهای این هفتهٔ دنیای تکنولوژی بود.

در جشنواره EISA سال 22-2021، شرکت ال جی با ارائهٔ پنج نوآوری در قسمت سرگرمی خود، توانست در قسمت جوایز افتخارات زیادی را کسب کند. جایزه EISA، هرساله توسط انجمن تصویربرداری و صدا(بزرگترین سازمان تحریریه لوازم الکترونیکی مصرفی) به نوآورترین محصول اهدا می‌شود که در این دوره، این جایزه به ال جی الکترونیکس، برای تلویزیون‌های OLED با مدل‌های OLED65G1 و OLED48C1، تلویزیون‌ QNED Mini LED ال‌جی با مدل 75QNED99، ساندبار Eclair مدل QP5 و ایربادز TONE Free True Wireless Stereo مدل FP8، اهدا شد.

برای دهمین سال پیاپی، ال جی در قسمت تلویزیون‌های OLED با تلویزیون ۶۵ اینچی OLED G1، به عنوان بهترین تلویزیون پریمیوم OLED، جایزه EISA BEST PREMIUM را به‌دست آورد.
تلویزیون LG 65G1 با استفاده از پنل فوق العاده روشن OLED evo و پردازنده قدرتمند Alpha 9 Gen 4 AI، توانست استاندارد جدیدی برای دقت تصویر ارائه دهد. این تلویزیون، که از طرف داوران جشنواره، “اعلان هیجان‌انگیز” توصیف شده است،از فناوری‌های Dolby Vision IQ و Dolby Atmos بهره برده است.

تلویزیون 48 اینچی OLED C1 ال‌ جی اولین جایزه بهترین بازی تلویزیونی EISA را دریافت کرد. صفحه نمایش ۴۸ اینچی و ۱۲۰ هرتزی K4،‌ پنل OLED اختصاصی ال جی و فناوری‌های پردازش ویدئو با استفاده از Dolby Vision HDR در چهار ورودی HDMI خود، این تلویزیون را کاملاً برای بازی و زندگی روزمرهٔ ایده‌آل، ساخته است. علاوه بر این‌ها، قابلیت‌های Game Optimizer و Game Dashboard ال جی، می‌تواند تنظیمات از پیش تعیین‌شده مخصوص ژانر، تنظیمات صفحه نمایش قابل تغییر، نرخ تازه‌سازی متغیر (VRR) و حالت تاخیر کم خودکار (ALLM) برای تصاویر را بدون بریدگی و کنترل پاسخگو ارائه دهد.

امسال جایزه EISA 8K، به LG QNED Mini LED رسید که در مقایسه با تلویزیون‌های LCD معمولی،‌ با استفاده از فناوری‌های Quantum Dot Nano Cell برای ترکیب رنگ و Mini LED برای نور پس‌زمینه، جزئیات بیشتر و رنگ‌های با وضوح بیشتری را ارائه می‌دهد. فناوری Quantum Dot Nano Cell، روشنایی بیشتری را ارائه می‌دهد، رنگ مشکی را با عمق بیشتر و رنگ‌های دیگر را درخشان‌تر نشان می‌دهد. نور پس‌زمینه‌ای که استفاده می‌شود، مناطق کم‌نور مشخصی دارد که برای روشنایی دقیق برای کنتراست بالا به کار می‌رود.

LG Eclair، جایزه بهترین نوآوری در بخش ساندبار(Soundbar) را به‌دست آورد. این ساندبار ال جی، جمع‌ و جورترین ساندبار ال جی تاکنون بوده و برای فضاهای کوچک مناسب‌تر است. این ساندبار جدید، کوچک و گرد ولی قدرتمند به یک ساب ووفر بی‌سیم با دو درایو 5.25 اینچی و پیکربندی دو قطبی که ارتعاشات را به حداقل می‌رساند، مجهز شده تا کاربران بتوانند بهترین کیفیت صدا را داشته باشند و از آن لذت ببرند.

هدفون‌های ال جی نیز از قافله عقب نماندند و در دسته EISA IN-EAR HEADPHONES ال جی اولن بار صاحب جایزه شد. هدفون LG TONE Free، با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد و برخورداری از صدای برجسته برنده این بخش لقب گرفت.
ایربادز LG FP8 با ارائه فناوری جدید 3D Sound Stage ال جی، می‌تواند همان‌طور که از اسمش پیداست، یک فضای سه‌بعدی را برای شنونده به وجود بیاورد و با استفاده از درایورهای بزرگ‌تر و دیافراگم صداها را با بیس محکم و بدون اعوجاج به اجرا در بیاورد.
قاب UV Nano ال جی در هدفون‌های ال جی در هنگام شارژ باعث از بین رفتن میکروب‌ها و باکتری‌های نوک گوشی می‌‌شود. عمر باتری 10 ساعته بین شارژها، شارژ سریع و رتبه IPX4، گوشه‌ای دیگر از قابلیت‌های هدفون‌های ال جی هستند. هم‌چنین طراحی ارگونومیک ال جی باعث شده تا سبک زندگی کاربران این هدفون‌ها، دچار درد‌های قسمت گردن و… نشوند.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *