News, خبر

یک دستگاه‌ هوشمند برای تهویه مطبوع هوا؛ DUALCOOL Premium ال‌جی

توانایی کنترل از راه دور از طریق تلفن‌های هوشمند با کمک فناوری SmartThinQ و اتصال به وای فای به‌تازگی به دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای ال جی با نام DUALCOOL Premium، اضافه شده تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود. این دستگاه‌های تهویه برای اثبات دوام، با ۱۰ سال ضمانت کمپرسور اینورتر عرضه می‌شوند.

دستگاه‌های تصفیه هوای مطبوع ال جی، علاوه بر بازده انرژی بالا و صدای بسیار کم به دلیل بهره‌گیری از کمپرسور دوگانه اینورتر، از فناوری ال جی به نام DeepThinQ استفاده می‌کنند تا با دانستن موقعیت مکانی افراد حاضر در اتاق جریان هوا را به سمت آن‌ها هدایت کند.

این دستگاه علاوه بر قابلیت‌هایی که در بالا گفته شد، توانایی این را دارد که با حسگر هوشمند خود، جریان هوا را بر حسب دوری یا نزدیکی افراد تنظیم کند. هم‌چنین دستگاه تهویه مطبوع DUALCOOL ThinQ ال‌ جی می‌تواند با تحلیل الگوهای رفتاری روزانه افراد ساکن در اتاق، یاد می‌گیرد کدام قسمت سرمایش بیشتری نیاز دارد تا دمای بهینه حفظ شده و انرژی ذخیره کند.

سرویس Home Chat که در این دستگاه تهویه استفاده شده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مانند Line وضعیت دستگاه را بررسی کنند و آن را کنترل کنند.

این دستگاه از ۳ فیلتر MTM Ultrafine Particles Plus و Smog Deodorization برخوردار است. فیلتر MTM Ultrafine Particles Plus ذرات کمتر از ۰/۰۲ میکرون را از هوا پاک می‌کند. قابل ذکر است، قطر یک موی انسان ۱۰۰ میکرون است. فیلتر Smog Deodorization نیز علاوه بر مواد شیمیایی در هوا مانند سولفور دی‌اکسید و نیتروژن دی‌اکسید، بوی بد هوا را نیز از بین می‌برد.

این دستگاه تصفیه هوای ال جی، به طور خودکار ریزگردها را شناسایی و از مکان خارج می‌کند و فناوری اینورتر نیز این عمل را با بهره‌گیری بهینه‌تر از انرژی انجام می‌دهد.

تهیه‌شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *