معرفی محصول, موبایل

نگاهی کلی به محصولی خاص LG Wing

اسمارت‌فون‌ها دنیای بزرگی دارند و تو این چند سال اخیر گستردگی بسیار زیادی پیدا کردند. عموماً گوشی‌های هوشمند به چهار دسته تقسیم می‌شوند: پایین‌رده، میان‌رده، بالا‌ رده و پرچم‌دار. خیلی از کاربران تلفن‌های هوشمند با اسم این چهار دسته آشنا هستند و خب بیشتر توی دنیای تکنولوژی اسمشون روی زبان‌ها افتاده.
ولی بعضاً کمپانی‌های سازنده تلفن‌های هوشمند موبایل‌هایی می‌سازند که با اون چهار دسته ای که تو این مقاله اشاره کردیم، متفاوت هستند. وقتی به یک تلفن همراه، میان‌رده گفته میشه، یعنی این تلفن هوشمند دارای مشخصات سخت‌افزاری متوسط و معمولی هست.
این تلفن‌های هوشمند دارای ویژگی خاصی هستند که تعجب کاربران را به خودش جلب میکنه. در خیلی از مواقع، مشخصات فنی قدرتمند و در حد پرچمدار هم ندارد. تنها چیزی که تفاوت این گوشی‌ها رو رقم میزنه، همون ویژگی خاصیه که به خاطرش ساخته شده.
به جرأت میشه ال جی رو شجاع‌ترین شرکت در عرضهٔ اسمارت‌فون‌های خاص و خلاقانه نامید.
گوشی هایی که کاملا با گوشی های موجود در بازار متفاوت بوده و ویژگی خاصی داشتند که اونا رو از بقیه برند‌ها متمایز می‌کنه.
به یک سری از محصولات خاص ال جی تو ادوار اخیر اشاره کنم.
ال جی Prada اولین گوشی خازنی تمام لمسی جهان.
ال جی Viewty اولین گوشی با قابلیت تصویر برداری و پخش تصاویر 3D (سه بعدی).
ال جی G Flex اولین گوشی خمیده جهان.
ال جی V10 اولین گوشی با صفحه نمایش دوم بالای گوشی.
ال جی G5 اولین گوشی ماژولار جهان.
ال جی G8 X Thinq اولین گوشی دارای دو نمایشگر مجزا.
این‌ها همه گوشه‌ای از خلاقیت‌های جسورانه ی ال جی در تولید تلفن همراه هوشمند خاص در دنیاست.
حالا ال جی آخرین محصول متفاوت خود را در سال 2020 تولید و روانه بازار کرده است.
ال جی Wing
اگر اخبار فناوری دنبال کرده باشید قطعا با Wing آشنایی دارید. ال جی Wing اولین تلفن همراه دارای صفحه نمایش چرخان می‌باشد، که البته تحسین خیل زیادی از کارشناسان حوزه تکنولوژی و فناوری را به خود جلب کرده است.

طراحی:


بدون هیچ شکی مهم ترین و منحصر به فرد ترین بخش ال جی Wing طراحی خاص و خلاقانه و بسیار ظریف آن است. ال جی تصمیم گرفته یک صفحه نمایش کوچک تر را در زیر صفحه نمایش اصلی گوشی قرار دهد که با چرخیدن 30 درجه ای به سمت راست صفحه نمایش دوم ظاهر می‌شود.
جنس بدنهٔ ال جی وینگ پشت و رو تماما از جنس شیشه و فریم دور آن از جنس آلومینیوم است. پشت گوشی سه لنز دوربین در داخل یک قاب مستطیل شکل قرار گرفته که در کنار آنها فلش LED نیز دیده می‌شود.
لبهٔ راست گوشی دکمه پاور، لبه چپ گوشی دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و دکمهٔ فیزیکی Google Assistant طراحی شده حسگر اثرانگشت به زیر صفحه نمایش منتقل شده و از نوع اپتیکال است.
لبهٔ پایین گوشی، درگاه Type C و میکروفون و لبهٔ بالای گوشی، درگاه خشاب سیمکارت و میکروفون ثانویه قرار دارد. در این گوشی از Gorilla Glass 5 برای محافطت از بدنه به کار رفته است.
با وجود این طراحی خاص و خلاقانه ال جی به نظر می رسید که وزن بالایی داشته باشد اما ال جی خیلی مهندسی شده و هوشمندانه وزن Wing را روی 260 گرم نگه داشته که نقطهٔ قوت بزرگی برای ال جی و البته Wing خواهد بود.

خرید گوشی ال جی WING

 

صفحه نمایش:


Wing دارای دو نمایشگر که به صورت چرخان طراحی شده است، می‌باشد.
از قابلیت‌های نمایشگر چرخان ال جی که به جرأت جذاب‌ترین کاربرد آن است، قابلیت Gimbal Motion است .
این قابلیت به شما امکان این را می‌دهد که در فیلم‌برداری یا تصویربرداری با ال جی وینگ تصویر فیلم را قفل کرده و در یک حالت ثابت نگه دارید، بدون آن که فیلم را متوقف کنید.
صفحه نمایش اصلی این گوشی اندازه 6.8 اینچی دارد که رزولوشن 1080 × 2460 دارد که کیفیت بسیار مطلوبی به صفحه نمایش می‌بخشد.
تراکم پیکسلی صفحه نمایش اصلی 395 پیکسل بر اینچ است نسبت تصویر این صفحه نمایش 20:9 است.
صفحه نمایش کوچک دوم ال جی Wing اندازه 3.9 اینچ است . رزولوشن آن 1080 × 1240 است. و تراکم پیکسلی آن 419 پیکسل بر اینچ است.
در این گوشی قابلیت Multi-Tasking استفاده شده که می‌توان با استفاده از دو صفحه نمایش، دو برنامهٔ مختلف و یا یک برنامه با کاربری‌های مختلف را اجرا کرد.
در صفحه نمایش‌های ال جی Wing نیز مانند بدنهٔ‌ آن، از فناوری Gorilla Glass 5 برای محافظت به کار رفته است.
نوع صفحه نمایش اصلی از نوع P OLED و نوع صفحه نمایش دوم G OLED است .

بررسی ، قیمت و خرید گوشی LG WING

 

دوربین:


همان‌طور که در قسمت طراحی گوشی LG WING گفته شد، این تلفن همراه دارای 3 دوربین است.
دوربین اصلی، 64 مگاپیکسل با زاویه دید 78 درجه و دریچهٔ دیافراگم f1.8 است.
همان‌طور که از زاویهٔ دید این دوربین مشخص است، این لنز به صورت Wide تصویربرداری می‌کند.
کیفیت دوربین اصلی بسیار مطلوب و باکیفیت است. جزئیات به خوبی ثبت می‌شود و کیفیت رنگ‌ها عالی و نزدیک به واقعیت است. کنتراست مطلوب و طبیعی ست.
این دوربین با دو کیفیت 4K و 1080p، و هرکدام با دو نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه قابلیت فیلم‌برداری دارند.
دوربین 13 مگاپیکسلی Ultra Wide ال جی Wing با دریچه دیافراگم f1.9 و زاویه دید 117 درجه است.
کیفیت تصاویر در دوربین Ultra Wide ال جی Wing، با زاویهٔ بسیار گسترده و کیفیت فوق‌العاده ثبت می‌شود. تصاویر در نزدیک ترین شکل ممکن به واقعیت ثبت می‌شود. کنتراست خوب و نویز تصویر به ندرت دیده می‌شود.

دوربین 12 مگاپیکسلی Ultra Wide:


درست خواندید، ال جی Wing از 2 دوربین Ultra Wide بهره می بَرَد.
دوربین 12 مگاپیکسلی Ultra Wide دوم Wing زاویه دید گسترده‌تری نسبت به دوربین فوق عریض اول دارد و از زاویه دید 120 درجه‌ای برخوردار است.
دریچه دیافراگم این لنز f2.2 است که میزان جذب نور مطلوبی دارد. کیفیت این لنز کاملا رضایت‌بخش است. زاویه دید بسیار گسترده ای دارد و برای عکس های دست جمعی بهترین قابلیت به حساب می آید.

دوربین سلفی:


این گوشی از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به صورت پاپ آپ(Pop Up) دارد که به صورت واید و HDR و با نرخ 30 فریم بر ثانیه با کیفیت 1080p قابلیت فیلم‌برداری و عکس‌برداری دارد.
قابلیت جالبی که در دوربین ال جی Wing قرار گرفته این است که، امکان عکس‌برداری و فیلم‌برداری با دوربین اصلی و سلفی به صورت هم‌زمان قرار داده شده که در نوع خود این هم خلاقیتی است که توسط ال جی به اجرا درآمده است.

سخت‌افزار:


گوشی ال جی Wing از سخت‌افزار به‌روز و نسل جدید شرکت کوالکام یعنی Snapdragon 765G با فناوری 7 نانومتری بهره می‌برد. این چیپست از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. این اسمارت‌فون در دو نسخه 256GB با 8 گیگابایت حافظه رم و 128GB حافظه داخلی با 8 گیگابایت رم عرضه شده که هرگز در اجرای بازی‌ها و عملیات‌های سنگین مشکلی نخواهد داشت و می‌توانید با خیال راحت کارهای حجیم و سنگین خود را به ال جی Wing بسپارید، بدون داشتن کوچک‌ترین نگرانی از این‌که با مشکل مواجه شوید. هم‌چنین قابلیت اضافه کردن حافظه با microSD تا 2 ترابایت وجود دارد.

 

بررسی ، قیمت و خرید گوشی LG WING

قدرت نرم افزاری چندگانه

 

نرم‌افزار:


ال جی Wing از آخرین رابط کاربری ال جی یعنی UX 9.0 در کنار اندروید 10 بهره می‌برد. کار در محیط کاربری Wing به روان‌ترین شکل ممکن انجام شده و کوچک‌ترین لگ و باگی در کار کردن با آن دیده نمی‌شود. رابط کاربری ال جی برای کارهای جذابی که می‌توان با صفحه نمایش دوم انجام داد، به بهترین شکل ممکن بهینه شده و امکانات و ویژگی‌های بسیاری را به کاربران می‌بخشد.
مولتی تسکینگ(Multi-Tasking) در ال جی Wing بدون کوچک‌ترین مشکل و لگ و به روان‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود و می‌توان با اطمینان روی قدرت Wing حساب کرد.

روان در اجرای هر برنامه ای

 

باتری:


گوشی ال جی Wing از یک باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپری از نوع لیتیوم پلیمری استفاده می‌کند که با توجه به صفحه نمایش و پردازنده بهینه خود، می‌تواند شما را یک روز کامل همراهی کند. Wing از Quick Charge 4.0 ینی آخرین نسل شرکت کوالکام بهره میبرد که سرعت شارژ بسیار بالایی به ال جی Wing می‌بخشد. قابلیت شارژ بی‌سیم نیز برای این تلفن همراه قرار داده شده که قطعا نقاط قوتی برای Wing خواهند بود.


ال جی Wing به جرأت خاص ترین گوشی حال حاضر در دنیای اسمارت‌فون‌هاست. یک پروژهٔ خلاقانهٔ جذاب از ال جی که همیشه پیشگام اختراعات خاص و جذاب بوده است.
همان‌طور که می‌دانید، Wing اولین محصول ال جی از پروژه Explorer ال جی است.
ال جی Wing یک گوشی بالارده، قدرتمند، خاص و البته با امکانات بی‌نظیر و بی‌نهایت است.
دوربین فوق‌العاده، صفحه نمایش‌های باکیفیت، خوش‌ساخت با طراحی جذاب، پشتیبانی از شبکه 5G، سخت‌افزار قدرتمند، امکانات فوق‌العاده نرم‌افزاریَ، گوشه ای از این محصول خاص و جذاب کمپانی بزرگ ال جی به حساب می آید. ناگفته نماند، الجی Wing در دو رنگ خاکستری و سفید به بازارهای جهانی عرضه شده است.

 

آخرین نسل امواج ارتباطی موبایل

 

نقاط قوت:

دو دوربین الترا واید و یک دوربین قدرتمند 64 مگاپیکسلی

دو صفحه نمایش برای استفاده در حالات Multi-Tasking

بهره‌گیری از نسل پنجم اینترنت همراه(5G)

قابلیت Gimbal Motion

استفاده هم‌زمان از دو دوربین سلفی و اصلی

شارژ بی‌سیم

بهره‌بری از قابلیت Quick Charge 4.0 برای شارژ با سرعت بالا

نقطه ضعف

نداشتن جک 3.5 میلی‌متری هدفون

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *