خبر

فروش محصولات موبایل ، هدست و سایر لوازم جانبی های ال جی در ایران ادامه خواهد داشت.

فروش محصولات موبایل ، هدست و سایر لوازم جانبی های ال جی در ایران ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل مجموعه LG WORLD : ما از همراهی شما عزیزان واقعا سپاس گزاریم. بیش از 5 سال است که ما در ایران به عنوان یک مجموعه و شرکت تبلیغاتی ، فروشگاهی و خدماتی به کمک ال جی و مشتریان آن در ایران بوده ایم و فعالیت های مجموعه LG WORLD متوقف نخواهد شد و با گسترش خدمات و ایده ها و نوآوری ها عملکرد بهتری در آینده خواهیم داشت.

فروش محصولات موبایل ال جی حداقل تا یک سال دیگر در ایران ادامه خواهد داشت و آپدیت های اندرویدی ، نرم افزاری و امنیتی طبق رسم همیشه و قوانین گذشته برای گوشی های موجود در ایران ادامه خواهد داشت.

محصولات جدید تر موبایل ال جی مانند WING ، K52 ، K42 و K22 به زودی در ایران موجود می شوند و شما میتوانید از آخرین نوآوری های ال جی در صنعت موبایل استفاده کرده و از کیفیت فوق العاده و امکانات بی نظیر آن ها لذت ببرید.

ما در نظر داریم در ادامه با واردات لوازم جانبی چون هدست و ایربادز ها ، و واردات محصولات بی نظیر کامپیوتری مثل لپ تاپ های ال جی شما رو با سایر محصولات این شرکت بیشتر آشنا کنیم.

همچنین در راستای اهداف بلند مدت ما به زودی از 3 بخش جدید مجموعه LG WORLD معرفی می کنیم که قرار است خدمات و آسایش بیشتری رو به شما ببخشد که تاریخ آن به زودی اعلام می شود.

تهیه شده توسط تیم MYLGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *