دسته‌بندی نشده

در تلویزیون های هوش مصنوعی الجی، صدا هم هوشمند است

دو فناوری پیشرفته تنظیم صدای One Touch و AI Sound از قابلیت‌های صوتی معمول تلویزیون‌های ال‌ جی به شمار می‌روند.

صدای هوشمند یا AI Sound در حقیقت شیوه منحصربه‌فرد ال‌ جی برای تبدیل صدای معمول دوکاناله استریو به صدای فراگیر ۵٫۱ کانالی مجازی است و باعث خلق صدایی تأثیرگذار و احاطه‌کننده می‌شود. این تلویزیون همچنین از تکنولوژی صدای Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند که در آن محل قرارگیری میکروفون هنگام ضبط از طریق متادیتا مشخص‌شده است.

ارسال صدا به سمت مخاطب هم با تصاویر کاملاً هماهنگ است و تلویزیون‌های هوشمند ال جی صدای صحنه‌ای قوی و جوشان همراه با صداسازی استریو عالی و جایگذاری افکت‌های دقیق تولید می‌کند که باس عمیقی داشته و دیالوگ‌ها با توجه به تمرکز تصویر واضح و گویا شنیده می‌شوند.

فناوری پیشرفته‌تر صدای هوش مصنوعی AI Sound Pro محتوای صدا در پنج بخش موسیقی، فیلم، ورزش، درام یا اخبار را تحلیل و طبقه‌بندی می‌کند تا اصوات واضح‌تر و غنی‌تر و صدای پس زمینه با بافت‌های ویژه و جزییات بیشتری را منتشر کند.

nv jg,dcd,k ihd i,alkn کلماتی که صحبت می‌شوند هم تفکیک شده و حجم صدای آنها افزایش یافته است تا بینندگان راحت‌تر آنها را به طور مجزا بفهمند. صداهای پس زمینه تشخیص داده می‌شود و صحنه‌ها با صدای فراگیر ۵٫۱ مجازی برای سطح بالاتری از غرق شدن بیننده ارتقا پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *