دسته‌بندی نشده

لحظات باهم بودن را باید جشن گرفت

با تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی و تصویری ال جی همه لحظات با هم بودن را جشن بگیرید. 

سپری کردن لحظات فراموش نشدنی را با خانواده یعنی همان چیزی است که ما برای تعطیلات و جشن‌های عیدمان می‌خواهیم. تجربه سرگرمی در خانه خود را با سیستم‌های سرگرمی خانگی ال‌جی متحول کنید تا کیفیت تصویر استثنایی و صدای قدرتمند برای ساعت‌ها و دقایق تاثیرگذار و خاطره‌انگیز شادی و هیجان را به شما و عزیزانتان هدیه دهند.

مهم نیست چه فیلمی را می‌خواهید تماشا کنید! اگر می‌خواهید از لحظات تماشای فیلم لذت ببرید خودتان را برای آن مهیا کنید. با تلویزیون‌های ال‌جی، هر صندلی در خانه شما بهترین صندلی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دورهمی دوستانه ترتیب دهید و صندلی‌ها را با افرادی که دوستشان دارید پر کنید و خاطرات جدیدی بسازید که در آینده با دیگران سهیم شوید. مهم‌تر از همه اینکه تماشای فیلم در بهترین تلویزیون ال جی شما را اصلاً آزار نخواهد داد.

به لطف امکاناتی نظیر تلویزیون شیک، باریک و زیبای OLED ال‌جی با زاویه دید عریض هر جای اتاق که به تماشای تلویزیون بنشینند بهترین جاست و می‌توانید همه جزییات را با وضوح بالا و شفافیت تمام تماشا کنید.

پنل باریک و فناوری تصویر روی شیشه OLED ال‌جی و بلندگوی خطی هارمان/کاردون در تلویزیون ال‌جی طراحی زیبا و خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد که اعضای خانواده را وادار می‌کند که در مرکز اتاق نشیمن شاهد جلوه‌گری آن باشند. چنین تلویزیونی دیگر فقط یک تلویزیون نیست! بلکه به منزله مشعل روشنایی‌بخش قرن ۲۱ و نقطه کانونی در اتاق نشیمن است که به تمامی اعضای خانواده خدمت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *