ال‌جی سری جدید Signature Kitchen Suite Transitional را در KBIS 2024 رونمایی کرد

ال‌جی قرار است طیف متنوعی از بسته‌های آشپزخانه داخلی لوکس را در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام 2024 (KBIS) که از 27 تا 29 فوریه در لاس‌وگاس، ایالات متحده برگزار می‌شود، معرفی کند. لوازم جدید سری Signature Kitchen Suite Transitional این شرکت – از جمله اجاق‌های دیواری ترکیبی، اجاق‌های دوجداره و اجاق‌های تک جداره با فناوری پیشرفته Gourmet AI™ – دارای طراحی پیچیده و عملکرد هوشمند هستند که در مرکز قرار می‌گیرند. شرکت سعی دارد با طراحی‌های نوآورانه جدید زندگی مدرن و جدیدی را برای آینده به ارمغان بیاورد و در این مسیر و از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند.

ورود پکیج آشپزخانه داخلی جدید سری Transitional ال‌جی نشان دهنده گسترش قابل توجه مجموعه Signature Kitchen Suite است که همچنان استانداردهایی را برای سادگی ظریف، لوکس بودن و کیفیت استثنایی تعیین می کند. لوازم آشپزخانه روز به روز در حال تکامل و بهتر شدن هستند حتی هوش مصنوعی نیز به کمک آمده تا بتوان کنترل بهتر و ساده‌تری روی آنها داشت. کنترل از طریق شبکه اینترنت و نرم‌افزار موبایل و همچنین استفاده از ابزار قدرتمندی مثل هوش مصنوعی در این راه هم به طراحان و مهندسان شرکت و هم به مردم کمک بسیاری خواهد کرد با LGWORLD همراه باشید.

لوازم سری Signature Kitchen Suite Transitional دارای نمای بیرونی از جنس استیل ضد زنگ ساتن با روکش مات ظریف و مخملی است که محیط آشپزخانه را ارتقا می دهد. لوازم سری Transitional با ظاهری شیک و مینیمالیستی به دسته‌های باریک‌تری نسبت به مدل‌های سری حرفه‌ای مجهز هستند. تصمیم طراحی برای دور شدن از استفاده از دستگیره‌های کنترل معمولی نیز به ظاهری شیک‌تر کمک می‌کند. همانطور که پیش رفت در بخش لوازم خانگی به سیستم و لوازم خانگی بزرگ ال‌جی و یخچال دیده می‌شود این موضوع در سایر ابزارهایی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز در حال انجام است.

ال‌جی
طراحی جدید آشپزخانه به سبک ال‌جی

 

بسته آشپزخانه داخلی Signature Kitchen Suite Transitional Series که در KBIS 2024 به نمایش گذاشته شده است، شامل یخچال‌های درب فرانسوی، یخچال‌های ستونی، یخچال‌های شراب ستونی، ماشین‌های ظرفشویی، اجاق‌های دیواری و موارد دیگر است. وسعت پیشنهادات داخلی این برند نشان دهنده تعهدی استوار به ارائه طیف گسترده ای از محصولات درجه یک به مصرف کنندگان است تا به آنها کمک کند آشپزخانه رویایی خود را تکمیل کنند. ال‌جی همیشه پرچمدار نوآوری و استفاده از فناوری‌های روز دنیا شناخته شده و اینجا نیز از موضع خود کوتاه نیامده است.

تجربه آشپزی پیشرفته با فناوری پیشرفته Gourmet AI ال‌جی

اجاق‌های دیواری مجهز به هوش مصنوعی Signature Kitchen Suite که در نمایشگاه امسال معرفی شدند، تجربه آشپزی پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهند. فناوری ابتکاری Gourmet AI این شرکت قادر به شناسایی موادی است که کاربر در اختیار دارد و می تواند به طور خودکار دستور العمل های بهینه را از 80 گزینه پخت خودکار پیشنهاد دهد. به لطف دوربین داخلی فر با وضوح بالا، کاربران می توانند از راه دور آنچه را که در حال پختن هستند از طریق برنامه ThinQ™ نظارت کنند. دوربین هوشمند ال‌جی ویژگی‌هایی مانند ضبط تایم لپس و امکان عکس‌برداری و اشتراک‌گذاری آنلاین آن‌ها را امکان‌پذیر می‌کند.

یکی دیگر از نوآوری های Signature Kitchen Suite با کارایی بالا، اجاق همرفتی Steam-Combi است که به طور یکپارچه قابلیت پخت بخار و همرفت را برای نتایج فوق العاده لذیذ ادغام می کند. سیستم همرفت Steam-Combi با استفاده از خواص طبیعی بخار برای کمک به حفظ طعم، بافت و ظاهر غذا، پخت سریع و یکنواخت را تضمین می کند. بدون نیاز به گرم کردن، حالت ملایم بخار اجاق گاز اجازه می دهد تا ظروف به آرامی از داخل مرطوب و لطیف و از بیرون ترد و پوسته پوسته شوند. ال‌جی با طراحی این اجاق طعمی متفاوت کرد فضا را به شما می‌توانیم این موضوع را با تمام وجود حس کنید.

ال‌جی
اجاق‌های سری Transitional ال‌جی

 

علاوه بر این، دارای پنجره InstaView™ متمایز و بسیار راحت ال‌جی هستند که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به باز کردن درب، داخل را ببینند. همه ما آوازه این یخچال‌های منحصر به فرد را شنیده‌ایم استفاده از دوربین داخل یخچال برای اولین بار توسط این شرکت ارائه شد. وقتی درب یخچال را باز می‌کنید برای اینکه از محتویات آن مطلع شوید عملاً سرمای یخچال را هدر می‌دهید و این موضوع تاثیر مستقیمی بر مصرف انرژی خواهد داشت. فناوری InstaView باعث می‌شود تا با حفظ سرمایه یخچال در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی شود.

طیف گسترده ای از مجموعه های آشپزخانه ممتاز برای سبک های زندگی و فضاهای متنوع آشپزی ال‌جی

دیگر نوآوری‌های Signature Kitchen Suite که در KBIS 2024 به نمایش گذاشته شده‌اند، شامل لوازم آشپزخانه با پنل 48 اینچی هستند که می‌توانند رنگ‌ها را برای مطابقت با کابینت‌های موجود هماهنگ کنند، و یخچال 36 اینچی با درب فرانسوی ساده که برای فضاهای کوچک‌تر طراحی شده است. طیف متنوع راه‌حل‌های داخلی فوق‌العاده ممتاز ال‌جی به هر مشتری این فرصت را می‌دهد که آشپزخانه‌ای بسازد که واقعاً سبک شخصی آنها را تجسم می‌دهد و نیازهای سبک زندگی آشپزی منحصربه‌فرد خود را برآورده می‌کند. مطمئناً در ادامه شاهد تحولات بزرگی در طراحی آشپزخانه خواهیم بود.

لیو گفت: «از طریق گسترش مجموعه Signature Kitchen Suite با سری جدید Transitional و معرفی اجاق‌های دیواری مجهز به هوش مصنوعی Gourmet، ال‌جی در حال تقویت موقعیت خود در بازار داخلی لوکس و تاکید مجدد بر پیشروی در فناوری و طراحی خود است. Jae-cheol، رئیس شرکت LG Electronics Home Appliance & Air Solution. ما همچنان به سلایق در حال رشد مصرف‌کنندگان پاسخ می‌دهیم و طیف متنوعی از لوازم داخلی فوق‌العاده برتر را ارائه می‌کنیم که بهترین عملکرد، راحتی و زیبایی‌شناسی را ارائه می‌دهند. تمرکز شرکت بر نیاز سنجی مشتریان این موضوع هرگز فراموش نمی‌شود.

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی (سالن غربی شماره 2343، مرکز همایش‌های لاس وگاس) در KBIS 2024 این فرصت را خواهند داشت تا مجموعه کاملی از راه‌حل‌های آشپزخانه برتر ال‌جی را تجربه کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد اجاق‌های دیواری جدید سری Transitional Signature Kitchen Suite، به www.signaturekitchensuite.com مراجعه کنید. جدیدترین رویداد را از طریق وبلاگ رسمی LGWORLD دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.