ال جی نسخه ی نمایشی جدیدترین آثار هنری در دست ساخت هوش مصنوعی را ارائه کرد.

ال جی و رویدادی تازه استفانی دینکینز سه تا از جدیدترین آثار خود را در «شیفت دیر هنگام x استفانی دینکینز» ارائه کرد، یک برنامه عمومی بعد از ساعت کاری که در موزه Solomon R. Guggenheim در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا در تاریخ 25 ژانویه برگزار شد. با استفاده از او مرزهای آفرینش هنری را تغییر کرد. دینکینز اولین دریافت‌کننده جایزه گوگنهایم برند کره ای در سال گذشته یعنی 2023 است که از هنرمندانی که عرصه‌های جدیدی را در هنر مبتنی بر فناوری ایجاد کرده‌اند و یکی از 100 فرد تأثیرگذار در هوش مصنوعی مجله تایم است، تجلیل می‌کند. همه چیز به بهترین شکل پیش رفت.

هوش مصنوعی در تمرین هنری و بینش دینکینز جدایی ناپذیر است، زیرا او راه‌هایی را برای دسترسی بیشتر و فراگیرتر کردن هوش مصنوعی بررسی می‌کند. او سوالات مهمی مانند “هوش مصنوعی از شما چه نیاز دارد؟” به این نکته اشاره کنیم که هوش مصنوعی باید دیدگاه جامع تری ایجاد کند که دنیای واقعی را بهتر منعکس کند. پروژه‌های او نشان می‌دهد که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند ذهنیت اکثریت را داشته باشد، و به راحتی افرادی را که در منطقه خاکستری جامعه زندگی می‌کنند نادیده گرفته و بیشتر طرد کند. دینکینز از طریق تعاملات فکری خود با هوش مصنوعی که به هنر تبدیل شده است، ال جی از این فرصت استفاده کرد.

آثار در دست اجرا او که در گوگنهایم ارائه شد، مخاطب را به روایت کمک به رشد هوش مصنوعی در ارزش‌های اجتماعی مانند مراقبت و توجه دعوت می‌کند. آثار دینکینز با نام‌های «نه تنها یک تصویر آواتار 2023 مغز» (N’TOO)، «داستان‌هایی که به ماشین‌هایمان می‌گوییم» و «WisdomBot» مبتنی بر تعامل بین هوش مصنوعی نمایش‌داده‌شده در صفحه‌های OLED ال جی و مخاطبان است. باز هم، هنرمند اشاره می کند که همه ما چیزی برای کمک به شکل دادن به نحوه درک هوش مصنوعی از جهان داریم. رشد هوش مصنوعی در سال‌های خیره کننده و خارق العاده است.

ال جی
نمایش آثار هنری افتتاحیه ال جی گوگنهایم

 

موضوع ادامه‌دار «ابتکار هنر و فناوری ال جی گوگنهایم» همزیستی بین فناوری و هنر بوده است که در آن هرکدام الهام بخش دیگری برای کشف مسیرهای جدید هستند. معرفی آثار اخیرش توسط دینکینز در زمان مناسبی انجام می شود. LG Electronics اخیراً در جریان CES 2024 حرکت جسورانه ای انجام داد و هوش مصنوعی را به عنوان نقطه کانونی این شرکت در سال نام برد و آن را به عنوان «هوش محبت آمیز» تعریف کرد. این موضوع نشانگر این است که شرکت قرار است بیشتر از این قابلیت و فناوری به روز و جذاب در محصولات خود استفاده کند و در آینده به این هدف خواهد رسید.

اهداف ال جی از برگزاری این رویداد هنری

ال جی و گوگنهایم دست به دست هم داده‌اند تا از هنرمندان بیشتری حمایت کنند که عبارات فنی و هنری جدیدی خلق می‌کنند. سال گذشته، دینکینز اولین دریافت‌کننده جایزه ال‌جی گوگنهایم شد، یک همکاری پنج ساله چند وجهی که برای تحقیق، احترام و ارتقای هنرمندانی که در تقاطع هنر و فناوری کار می‌کنند، طراحی شده است. مطمئناً نتایج این اهداف در سال‌های بعد مشخص می‌شود و شرکت سعی می‌کند این برنامه‌ها را به طور منظم ادامه داده را بهبود بخشد. بی تردید شاهد گسترش همکاری‌ها و سایر شرکت‌ها و ارگان‌ها و افراد دیگری نیز خواهیم بود.

ال جی
بازدیدکنندگان افتتاحیه ال جی گوگنهایم

 

استفانی دینکینز، برنده جایزه افتتاحیه ال جی گوگنهایم، گفت: «من هیجان‌زده هستم که روتوندای گوگنهایم را به‌عنوان یک آزمایشگاه یادگیری ماشین فعال کرده‌ام، کارهایی را که در حال انجام است که این امر ضروری را برجسته می‌کند، به اشتراک می‌گذارم. «این کارهای در حال پیشرفت به سیستم‌های هوش مصنوعی با طیف وسیعی از ایده‌ها، حکمت‌ها، نقاط تماس فرهنگی و داستان‌هایی که جوامع ما را برای هزاران سال حفظ کرده‌اند، اطلاع می‌دهد.» اهداف این چنینی بدون شک موجب افزایش علاقه‌مندی جامعه به هنر خواهد شد و استمرار در این امر ضروری است.

نوام سگال، متصدی متصدی ال جی الکترونیکس، می‌گوید: «از آنجایی که مخاطبان مشتاقانه با نهادهای هوش مصنوعی در این رویداد منحصربه‌فرد درگیر هستند، تعامل آنها کمک‌های ارزشمندی بود. این مشارکت‌ها که توسط استفانی دینکینز به‌عنوان «هدایای داده‌ها» ابداع شد، نقش مهمی در غنی‌سازی مجموعه داده‌های یادگیری هوش مصنوعی، به‌ویژه در پر کردن شکاف‌هایی که در آن اطلاعات، دانش تاریخی یا مفاهیم پیچیده وجود ندارد، ایفا می‌کند. برای دیدن آخرین اخبار وبلاگ LGWORLD را دنبال کنید.

کیت اوه، معاون بخش ارتباطات برند در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی گفت: «ال‌جی الکترونیکس به هنر الهام‌بخش فناوری اعتقاد دارد. ما مفتخریم که ال‌جی OLED را به عنوان ابزاری ارائه کنیم که به نوبه خود، هنرمندان را برای پیشروی در مسیرهای جدید و دستیابی به بیان بی‌کران ترغیب می‌کند. ال جی و موزه گوگنهایم متعهد به همکاری با یکدیگر برای شناسایی و تجلیل از هنرمندانی هستند که هنر مبتنی بر فناوری را پیش می‌برند. برای دنبال کردن این سفر، لطفاً از وب سایت رسمی LG برای ابتکار هنر و فناوری LG Guggenheim بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.