با دستاورد های ال جی در سلامت دیجیتال ISE 2024 آشنا شوید

ال جی

در نمایشگاه ISE 2024، ال جی طیف وسیعی از راه‌حل‌های نمایشگر پیشرفته را که برای محیط‌های سازمانی طراحی شده‌اند، رونمایی می‌کند. این ویترین شامل محصولات پیشرفته و بسیار همه کاره است که برای استفاده در فضاهایی مانند اتاق جلسات، استودیوهای XR داخلی، اتاق های شرکتی و اتاق های کنترل ایده آل است. ویژگی‌های جذابی در محصولات ارائه شده توسط این شرکت کره‌ای ه می‌شود که می‌تواند کاربردهای بسیاری در هر حوزه و شغلی داشته باشد. تمامی این دستاوردها تحویله بازدیدکنندگان و کارشناسان در پی داشته و این نشان از مسیر درست شرکت میباشد.

یکی از نکات برجسته نمایشگاه ال جی، مجموعه نمایشگرهای میکرو LED MAGNIT است. این نمایشگرها مجموعه‌ای از گزینه‌های گام پیکسلی را ارائه می‌دهند که از 0.68 تا 1.25 میلی‌متر متغیر است، و دارای ویژگی‌هایی هستند که به محیط‌های نصب اختصاص داده شده‌اند تا نیازهای متنوع مشتریان از سراسر جهان شرکت را برآورده کنند. مدل‌های برجسته عبارتند از 136 اینچی LG MAGNIT All-in-One با وضوح 4K – راه حلی مناسب برای اتاق‌های کنفرانس با کنترلر و بلندگوی یکپارچه – و LG MAGNIT با منبع تغذیه جداشدنی (PSU) که امنیت و مقیاس را ارائه می‌کند.

با اندازه استاندارد 136 اینچ و در وضوح 4K یا 2K موجود است، آل این وان MAGNIT برجسته ال‌جی (مدل LAAA007 یا LAAA015) برای استفاده در اتاق‌های هیئت مدیره، اتاق‌های اجرایی و اتاق‌های جلسه مناسب است. این نمایشگر به لطف صفحه نمایش استاندارد شده با نسبت ابعاد 16:9 و یک بلندگو و کنترلر داخلی، از طریق فناوری برجسته LG Micro LED و راحتی کاربر، تجربیات تماشای استثنایی را ارائه می دهد، در حالی که ماژول های نمایشگر LED از پیش مونتاژ شده (LDM) ال جی به ساده سازی فرآیند نصب کمک می کند. . LAAA007 اولین مجموعه LED همه‌کاره ال‌جی با رزولوشن 4K، تصاویر فوق‌العاده واضح ارائه میدهد.

LG MAGNIT All-in-One که با در نظر گرفتن سازگاری و سهولت استفاده طراحی شده است، دارای کنترل ها و پورت هایی است – از جمله پاور، HDMI و USB – که به راحتی در قاب پایین صفحه نمایش قرار گرفته اند. این کار تنظیم تنظیمات صدا و تصویر و اتصال به دستگاه های مختلف را در طول جلسات یا ارائه ها ساده می کند. این نمایشگر شرکت ال جی همچنین حالت های Picture in Picture (PIP) و Picture by Picture (PBP) را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد چندین تصویر را به طور همزمان روی صفحه نمایش بزرگ خود ارائه دهند. و این موضوع در برخی از شغل‌ها بسیار حیاتی خواهد بود.

ال جی
نمایشگر های ال جی MAGNIT در سایز های بزرگ

 

اکنون شرکت های بیشتری در حال ایجاد استودیوهای تولید مجازی خود هستند، حرکتی که آنها را قادر می سازد تا طیف گسترده ای از محتوای ارتباطی – مانند پخش درون شرکتی، آگهی های بازرگانی و فیلم های ارائه مدیر عامل – را در خانه تولید کنند. ال جی با معرفی راه‌حل‌های Micro LED خود برای تولید مجازی – ارائه شده در ISE 2024 توسط مدل LBAG015 – به این روند واکنش نشان داده است که یکپارچه‌سازی یکپارچه با دوربین‌ها، نورپردازی و سایر تجهیزات فیلم‌برداری را فراهم می‌کند و فرآیند ضبط ویدیویی روان را با کیفیت بالا ارائه می‌کند. نرخ تازه سازی (7680 هرتز) و نرخ فریم بالا (23.98 تا 120 هرتز).

Micro LED برای تولید مجازی می تواند توسط پلت فرم پردازش LED پیشرفته HELIOS مگاپیکسل تامین شود که رابط کاربری و تجربه کاربری را با ویژگی های ارائه شده توسط HELIOS مانند نقشه برداری بلادرنگ و کالیبراسیون رنگ، کنترل چند کاربره و کنترل رنگ دقیق ساختار راه‌حل میکرو ال‌ای‌دی ال‌جی برای به حداقل رساندن اعوجاج رنگ، حفظ دقت تصویر در یک زاویه دید گسترده مهندسی شده است – ویژگی که نمایشگر پیشرفته را به‌ویژه برای پیکربندی‌های صفحه‌نمایش بزرگ مناسب می‌کند. ال جی همیشه در تولید نمایشگرها یک طراح و تولید کننده بی‌نظیر در سطح جهان لقب میگیرد.

معرفی نمایشگر های ال جی MAGNIT در ISE 2024

نمایشگرهای LG MAGNIT با در نظر گرفتن ایمنی کاربران و محیط نصب طراحی شده اند. سری ال جی MAGNIT تحت آزمایش قرار گرفته است که شامل گسترش سطح شعله، ثبات رنگ از زوایای دید مختلف و سازگاری الکترومغناطیسی است. LG MAGNIT با PSU قابل جدا شدن (مدل LSAQ009) یک صفحه نمایش 163 اینچی چشمگیر است که عمدتاً برای اتاق های موقعیت و اتاق های کنترل در ادارات دولتی و مقرهای شرکت ها طراحی شده است. همچنین یک انتخاب عالی برای شرکت های کوچک تا متوسط است که قابلیت اطمینان را در اولویت قرار می دهند. اخبار شرکت را از وبلاگ LGWORLD دنبال کنید

ال جی
همه چیر در یک قاب ال جی MAGNIT

 

طراحی PSU قابل جدا شدن LG MAGNIT مدیریت سریع و کارآمد را امکان پذیر می کند. در صورت خرابی منبع تغذیه، می توان به سادگی با تعویض PSU، بدون نیاز به دسترسی به پشت نمایشگر، آن را برطرف کرد. علاوه بر این طراحی ساده، LG MAGNIT کیفیت تصویر خیره کننده ای را ارائه می دهد. با فناوری Micro LED ال جی، تصاویری زنده، با کنتراست و جزئیات بسیار با رنگ‌هایی تولید می‌کند که از طیف وسیعی از زوایای دید واقعی باقی می‌مانند. این موضوع باعث می‌شود که دقت در جزئیات افزایش یابد و تصمیم‌گیری بهتری در مواقع حساس گرفته شود بنابر این بسیار کاربردی خواهد بود.

شرکتی که به ارزش همکاری اعتقاد دارد، ال جی با نوآوران پیشرو از بخش‌های مختلف برای توسعه طیف وسیعی از راه‌حل‌های سفارشی‌شده برای تأمین نیازهای خاص مشتریان شرکت شریک است. این تلاش‌های مشترک به تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق‌های کنفرانس و سایر فضاهای شرکتی گسترش می‌یابد، در حالی که شرکای LG شامل ارائه‌دهندگان راه‌حل کنفرانس، ارائه‌دهنده راه‌حل تشخیص استراق سمع، متخصصان فیلمبرداری استودیویی و شرکت‌های طراحی داخلی است. ال جی با استراتژی همکاری فعال خود، به طور مداوم دامنه تخصص خود را گسترش می دهد و مجموعه راه حل های خود را گسترش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.