ال جی با همکاری هوندا کارخانه تولید باتری خودرو های برقی میسازد

شرکت ال جی Energy Solution و کمپانی هوندا به‌ تازگی ساخت کارخانه تولید باتری‌های خودروهای برقی (EV) را در جفرسون‌ویل ایالت اوهایو آمریکا آغاز نمودند و اخیراً نیز با برپایی تیرهای فولادی آن، گام بلندی را در راستای تکمیل آن برداشتند. این کارخانه و تأسیسات حدود یک سال پیش در مساحت بیش از دو میلیون فوت مربع افتتاح شده بود و حالا پس از این مدت، نقطه عطف بسیار بزرگی در ساخت‌وساز آن صورت گرفته است و انتظار می‌رود که در پایان سال ۲۰۲۴ میلادی نیز تکمیل شود. در گذشته نیز ما خبرهایی از همکاری این دو کمپانی بزرگ برای تکامل و رشد بازارهای خودروهای برقی منتشر کردیم.

این سرمایه‌گذاری مشترک که پیش‌بینی می‌شود به مبلغ ۴.۴ میلیارد دلار برسد و حدود ۲۲۰۰ شغل جدید ایجاد کند، به دنبال آن است تا تولید انبوه باتری‎‌های لیتیوم یونی کیسه‌ای را در سال ۲۰۲۵ میلادی آغاز کند تا به کارخانه‎‌های خودروسازی هوندا برای تولید خودروهای برقی برای فروش در آمریکای شمالی عرضه شوند. این موضوع در کنار مزیت‌های بزرگ افزایش خودرو های برقی در خیابان‌ها که موجب کاهش آلودگی هوا و بهینه مصرف شدن انرژی می‌شود که در پایان نتیجه‌اش منجر به افزایش کیفیت زندگی و حفظ محیط زیست خواهد شد. ال جی همیشه یکی از پیشگامان در این زمینه بوده است.

ال جی
خودروهای برقی جدید هوندا با باتری های ال جی روشن میشوند

 

مدیر عامل شرکت مشترک ال جی و هوندا جناب آقای باب لی در این باره گفت:

«امروز نقطه عطف بسیار مهم برای تیم ما بود چراکه ساختار تأسیسات تولید باتری خودروهای برقی شکل نهایی به خودش گرفته است. و یا به عبارت دیگر به تکامل خود نزدیک می‌شود. یک سال پیش، ما در یک میدان خالی قرار داشتیم و امروز می‌توانیم خط پایان این پروژه را مشاهده کنیم و می‌خواهیم از همه کسانی که در اینجا کار می‌کنند، تشکر کنیم.» صحبت‌های آقای لی نشان می‌دهد ال جی و هوندا تمرکز جدی بر روی توسعه خودروهای برقی دارند و در راه این رویکرد خود به روز مصمم‌تر است می‌شوند خبرهای خوبی در آینده از این موضوع خواهیم شنید پس منتظر اخبار جدید باشید.

همان‌طور که ساخت‌وساز این کارخانه در جریان است، استخدام نیرو برای آن نیز در جریان است. انواع موقعیت‌های شغلی مهندسی و پشتیبانی در اینجا مورد نیاز است و انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده نیز اطلاعات مربوط به تکنسین‌ها و کارهای تولیدی نیز در وب سایت آن اعلام شود. از این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که این پروژه شغل‌های زیادی را هم ایجاد خواهد کرد و به کاهش بیکاری کمک شایانی می‌کند. مطمئناً چیزی که مشخصات این است که هرچه پروژه به مرحله‌های جلوتر پیشروی می‌کند به نیروهای بیشتری نیاز خواهد بود مطمئناً این تازه ابتدای راه است و باید منتظر ماند تا نتایج تکامل یافته را ببینیم.

ال جی
سالن مونتاژ Energy Solution ال جی

 

یکی از مدیران اجرایی شرکت مشترک ال جی و هوندا یعنی ریک ریگل بیان کرده:

«این لحظه بسیار هیجان‌انگیزی است چراکه ما اولین گام‌ها برای جمع‌آوری تیم جدید خود برای تأسیسات باتری‌های خودروهای برقی مشترک خودمان را برداشته‌ایم. ما به اعلام فرصت‌های شغلی جدید در ماه‌های آینده ادامه خواهیم داد و امیدواریم که نیروی جدید در نقش‌های تولیدی پیشرفته شرکت ال جی کنند تا بتوانند به تولید باتری‌های لیتیوم یونی کمک کنند، باتری‌هایی که در خودروهای مدل‌های Acura و Honda EV استفاده خواهند شد، خودروهایی که در اواخر سال ۲۰۲۵ در اوهایو تولید خواهند شد.» باید دید این خودروها چه تفاوتی عمده‌ای با خودروهای مشابهی دارند که تا به امروز به بازار آمدند.

ال جی همیشه یکی از شرکت‌های پیشگام در کاهش سوخت های فسیلی و بهتر شدن حال محیط زیست بوده است خودروهای برقی تنها بخشی است رویکرد و پروژه‌هایی است که این شرکت دنبال می‌کند. به طور قطع موانعی در این مسیر وجود خواهد داشت و باید دید شرکت‌های بزرگی که در این راه قدم نهادند چگونه می‌توانند مانع‌ها را یک به یک از سر راه بردارند و خودروهای برقی را به توسعه کامل برسانند. مطمئناً زیرساخت‌های زیادی در این مسیر باید آماده و تامین باشد تا پروژه درستی به انجام برسد اگر مایل به دریافت اخبار هستید وبلاگ LGWORLD را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.