ال جی اولین تلویزیون OLED شفاف بی سیم جهان را در CES 2024 معرفی کرد

ال جی

ال جی در CES 2024 از اولین تلویزیون OLED شفاف بی سیم دنیا رونمایی کرد. LG SIGNATURE OLED T یک شگفتی واقعی در فناوری است که یک صفحه نمایش OLED شفاف 4K و صدایی شفاف را این تلویزیون بی سیم با یکدیگر ترکیب می کند. انرژی برق را چگونه می‌توان به یک تلویزیون شدن انتقال به وسیله سیم؟ نه راه بهتری وجود دارد. OLED T دنیایی از پتانسیل تقریباً بی انتها را میگشاید و به کاربران آزادی بی سابقه ای می دهد تا فضای زندگی خود را به دقت تنظیم کنند. این ویژگی با کیفیت تصویر و عملکرد پیشرو در OLED تکمیل می‌شود که توسط پردازنده جدید α (آلفا) 11 AI پشتیبانی می‌شود.

ال جی SIGNATURE OLED T کاربر را غرق تصویر با کیفیت خود خواهد کرد اگر تصویر مشکی باشد مشکی مطلق را هدیه خواهد داد و رنگ‌های نمایش داده شده در این نمایش صفحه نمایش بسیار جذاب با کیفیت و بینظیر به نمایش در می‌آید. حفظ اندازه صفحه نمایش 77 اینچی، OLED T و صفحه نمایش شفاف خلاقانه آن به طور یکپارچه با محیط خود هماهنگ میشود. هنگامی که تلویزیون خاموش می شود عملاً نامرئی خواهد بود، با محیط ترکیب می شود و کاربران را از مشکل طولانی مدت این که با “صفحه نمایش سیاه بزرگ” چه کار کنند، رها می کند. این باعث جذاب‌تر شدن دکوراسیون محیط خواهد شد.

ال جی
تلویزیون OLED شفاف بی سیم ال جی سازگار با هر محیط

 

LG OLED T منحصر به فرد، امکانات جدید بسیاری را با خود به ارمغان می آورد، از جایی که می توان آن را در اتاق قرار داد تا انواع تجربه های کاربری که ال جی اکنون می تواند ارائه دهد. اگر می‌خواهید بازی کنید بهترین تصویر را برای فوق العاده از گیم به شما خواهد داد اگر علاقمند به تماشای فیلم و محتوای چند رسانه‌ای هستید غرق در تصویر نمایش داده می‌شوید حتی اگر هیچ کاری نکند و به عنوان یک دستگاه خاموش گوشه‌ای از اتاق قرار بگیرد خود نیز باعث زیبایی چرا که طراحی منحصر به فرد شیشه‌ای آن جذابیت محیط را چند برابر افزایش خواهد داد. بدون تردید این یک انقلاب در طراحی است.

نگاهی به مشخصات تلویزیون شفاف و بی سیم ال جی

دیگر لازم نیست تلویزیون کنار دیوار قرار گیرد. درعوض، کاربران می‌توانند OLED T را در وسط اتاق قرار دهند تا به یک جداکننده تبدیل شود یا آن را در مقابل پنجره بدون مسدود کردن دید بیرون نگه دارند. Zero Connect Box که از فناوری پیشرفته انتقال بی‌سیم ال جی برای ارسال تصاویر و صداهای 4K به OLED T بهره می‌برد، همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا تلویزیون خود را در هر مکانی، بدون توجه به اینکه پریزهای برق در اتاق قرار دارند، قرار دهند. بدون کابل بین Zero Connect Box و OLED T، کاربران می توانند از یک محیط تماشای تمیز و بدون کابل لذت ببرند.

 طراحی ماژولار LG OLED T روش‌های نصب متنوعی را پیش روی شما می‌گذارد. OLED T در گزینه های مستقل، روی دیوار یا نصب روی دیوار عرضه می شود. مشتریان می‌توانند با اضافه کردن قفسه‌های ایستاده یا شناور در هر دو طرف صفحه نمایش، سفارشی‌سازی بیشتری را انجام دهند تا با سلیقه منحصر به فرد خود مطابقت داشته باشند. OLED شفاف ال جی به دارندگان این امکان را می‌دهد تا اشکال جدیدی از سرگرمی را کشف کرده و از طریق تجربه‌های مشاهده دوگانه آن استفاده کنند: شفاف و مات. OLED T با ویژگی Always-On-Display (AOD) به یک بوم دیجیتال شفاف برای نمایش آثار هنری، فیلم ها یا عکس ها تبدیل می شود.

طبق گفته کمپانی محتوای نمایش داده شده روی صفحه شفاف به نظر می رسد در هوا معلق است، اما همزمان با فضای اطراف ترکیب می شود تا جلوه بصری جذاب و جوی ایجاد کند. گزینه دیگر ویژگی T-Bar است که نشانگر اطلاعات مفیدی را در امتداد قسمت پایین صفحه نمایش ارائه می دهد. T-Bar هشدارهای خبری، به‌روزرسانی‌های آب‌وهوا یا عنوان آهنگ‌های در حال پخش را نشان می‌دهد در حالی که بقیه صفحه نمایشی واضح و بدون مانع از فضای پشت آن را نشان می‌دهد. البته برای اینکه این قابلیت فعال شود باید به اینترنت تا بتواند اعلان‌ها را برای شما به نمایش نمایش در بیاورد.

ال‌جی
طراحی زیبای تلویزیون OLED شفاف بی سیم ال جی

 

برای مشاهده OLED کامل در تصویر، به سادگی روی یک دکمه کلیک کنید تا کنتراست صفحه نمایش افزایش یابد. به این ترتیب، کاربران می‌توانند فوراً از طریق پردازنده جدید α (آلفا) 11 با عملکرد هوش مصنوعی 4 برابر بیشتر، از کیفیت تصویر بهبودیافته ال‌جی OLED استفاده کنند. این امر 70 درصد بهبود عملکرد گرافیکی و 30 درصد سرعت پردازش سریعتر را نسبت به نسخه قبلی خود ارائه می دهد. OLED T بهترین تجربه صفحه نمایش شفاف و رنگی پر جنب و جوش را تنها با یک کلیک یک دکمه ارائه می دهد. کاربرد دیگر هوش مصنوعی در پردازنده تلویزیون ال جی کاهش نویز تصاویر است.

پارک هیونگ سی، رئیس شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی گفت: «یک شاهکار باورنکردنی از نوآوری مبتنی بر مصرف‌کننده، LG SIGNATURE OLED T تجربه‌های جدید صفحه نمایش به‌علاوه کیفیت تصویر و عملکرد فناوری OLED برنده جایزه ما را ارائه می‌دهد. OLED شفاف ال‌جی به مشتریان آزادی بیشتری می‌دهد تا فضاهای زندگی خود را مدیریت کنند، به طور کامل آنچه را که ممکن است بازتعریف می‌کند و راه را برای آینده‌ای هیجان‌انگیز برای صنعت تلویزیون نشان می‌دهد.»

LG SIGNATURE OLED T در نمایشگاه CES 2024 از 9 تا 12 ژانویه در غرفه این شرکت (#16008، مرکز همایش های لاس وگاس) به نمایش در خواهد آمد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ال‌جی که در نمایشگاه CES 2024 رونمایی شدند، لطفاً به وبلاگ LGWORLD مراجعه کنید. ال جی در CES امسال با دستی پر و محصولاتی پر از نوآوری پا به عرصه رقابت گذاشته این موضوع غالباً در بخش هوشمندسازی لوازم خانگی است که ال جی در آن تبحر خاصی دارد و یکی از شرکت‌های بی‌نظیر و پیشرو در این بخش محسوب می‌شود حتماً اخبار را دنبال کنید تا از خبرهای روز دنیا جا نمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.