بررسی انواع گلس سرامیکی گوشی های ال جی در بازار

گلس سرامیکی گوشی های ال جی

در این نوشته از وبلاگ ال جی ورلد تصمیم داریم شما را با یکی از جدیدترین انواع گلس گوشی یعنی گلس سرامیکی گوشی های ال جی آشنا کنیم و بررسی‌ای کلی بر روی آنها بررسی کنیم، در نهایت نیز چنانچه قصد خرید این گلس را داشتید، محصولات موجود در سایت را به شما معرفی خواهیم نمود؛ همراه ما باشید.

وقتی به نام گلس نگاه می‌کنیم، آنچه که در آغاز به ذهن ما می‌آید شیشه است و از آنجا که جنبه محافظتی برای گوشی دارد، بنابراین می‌توان آن را نوعی پیش مرگ برای نمایشگر گوشی دانست! اما گلسی که امروز ما از آن صحبت خواهیم نمود، از جنس پلاستیک بوده و دارای یک پوشش سرامیکی می‌باشد تا گلس را در برابر ضربات بیش از پیش مقاوم سازد! گلس سرامیکی گوشی های ال جی را تقریباً می‌توان اعضای تازه وارد محافظ‌های نمایشگر دانست که با تمرکز بر ویژگی‌هایی مثل نشکن بودن، انعطاف‌پذیری بالا و… طراحی و ساخته شده‌اند.

ویژگی‌های عمده گلس سرامیکی گوشی های ال جی:

قیمت گلس سرامیکی گوشی های ال جی
گلس سرامیکی گوشی های ال جی؛ مدلی که دوربین تحت پوشش نیست

 

انعطاف پذیری بالا و مقاومت در برابر ضربات وارده:

انعطاف پذیری در گلس سرامیکی گوشی های ال جی سبب می‌شود تا ضربات وارد شده به آن جذب شوند و در آن خنثی گردند. البته درباره این موضوع نمی‌توان ریسک نمود و بایستی دید شما این باشد که در کنار مراقبت شما، گلس نیز محافظ گوشی است تا هیچ ضربه و خشی به نمایشگر اصلی وارد نگردد.

یکی از مهم‌ترین مزایای این گلس نسبت به گلس‌های شیشه‌ای عدم لب‌پر شدن و متعاقب آن عدم ترک برداشتن آن می‌باشد؛ چیزی که در گلس‌های شیشه‌ای می‌تواند اتفاق بیفتد؛ بویژه اگر بطور کامل به نمایشگر نچسبیده باشد و بطور مداوم از آن جدا شود!

ضخامت مناسب:

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در خرید گلس سرامیکی گوشی های ال جی ضخامت مناسب و کافی آنهاست؛ یعنی درعین حمایت کافی از گوشی شما، نباید تاچ شما را مختل سازند و کاربری شما را با گوشی دشوار نکنند.

انواع گلس سرامیکی گوشی های ال جی به لطف ضخامت کافی شان نه آنقدر نازک‌اند که نتوانند حمایت کافی را از گوشی در هنگام وارد شدن ضربات مختلف انجام دهند (اگر حتی ضخامت کم باشد، گلس نمی‌شکند اما نمایشگر ممکن است بشکند) و نه آنقدر ضخیم‌اند که دید شما را مختل سازند و تاچ را با مشکل رو به رو سازند!

شفافیت و وضوح بالا:

اما بحثی که در کنار حمایت کافی مطرح است و مرتبط با کاربری مناسب می‌باشد، میزان شفافیت و وضوح گلس می‌باشد؛ یعنی گلس با گذر زمان مات نگردد و به زردی نگراید. گلس سرامیکی گوشی‌های ال جی به لطف بهره‌گیری از پوشش سرامیکی همراه با پلاستیک، دیرتر دستخوش زردی خواهند شد و شما مدت بیشتری می‌توانید از این شفافیت بهره گیرید!

گلس‌ های سرامیکی گوشی ال جی همچنین اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کنند و سبب می‌شوند تا شما بتوانید درعین شفافیت بالا و عدم احساس اضافی بودن گلس، از بابت لک افتادن سریع بر نمایشگر نیز آسوده خاطر باشید!

 

خرید گلس سرامیکی گوشی های ال جی
گلس سرامیکی گوشی های ال جی با پوشش دوربین جلو

 

آیا گلس سرامیکی ارزش خرید دارد؟

پاسخ به این سوال تا حد زیادی به نوع کاربری شما با گوشی وابسته می‌باشد؛ اگر از کسانی هستید که مقاومت خوبی را از گوشی خود به عمل می‌آورید و آن را در کنار کلید و هر چیزی که ممکن است که بر سطح نمایشگر خش بیندازد، قرار نمی‌‌دهید، این گلس گزینه‌ی خوبی برای شماست چراکه از معایب این گلس، جذب خط و خش بالاست!

البته از آنجایی که فناوری ساخت گلس‌ها همواره در حال پیشرفت می‌باشد، در نمونه‌های جدید این مشکل تا حد زیادی مرتفع گردیده که به لطف تغییراتی در متریال بکار رفته و فرآیند ساخت میسر شده‌است.

بنابراین اگر به خوبی از گوشی مراقبت می‌کنید و گلس را به دید یک محافظ پشتیبان در نظر می‌گیرید، گلس سرامیکی گزینه‌ای مناسب به لحاظ اقتصادی و کیفیت می‌باشد!

 

بررسی گلس سرامیکی گوشی های ال جی
گلس سرامیکی گوشی LG K50s

 

انواع گلس سرامیکی گوشی های ال جی:

در سایت فروشگاهی ال جی ورلد گلس های سرامیکی شفاف برای عمده مدل‌های گوشی سری K موجود می‌باشند که شامل گوشی های K61 ، K50s ، K51s ، K52 ، K41s ، K42 و K22 می‌باشد و شما می‌توانید آنها را با قیمتی مناسب و ضمانت کیفیت از سایت فروشگاهی ما خریداری کنید.

بطور کلی می‌توان واژه گلس را طوری تعبیر کرد که در عین محافظت، خود آنها نیز بی نقص و کامل نیستند و هر یک در عین داشتن مزایای خود، معایبی نیز دارند و شاید تعبیر کلی گلس، علاوه بر آنکه بر شفافیت تأکید دارد، بر آسیب‌پذیری هر یک از این موارد در برابر تنش‌هایی خاص نیز دلالت دارد!

سعی شد تا ویژگی‌ها و مشخصات گلس سرامیکی بطور کامل خدمت شما تسلیم و تقدیم گردد تا بتوانید بسته به نیاز و نوع کاربری، بهترین خرید را انجام دهید.

اگر می‌خواهید از اخبار دنیای ال جی آگاه شوید، محصولات موجود در فروشگاه را بهتر بشناسید و با آنها آشنا شوید و هیچ تخفیف و جشنواره‌ای را از دست ندهید و از آن جا نمانید، حتماً صفحه اینستاگرامی مای ال جی ورلد را فالو کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.