تفاوت محافظ هیدروژنی مات با محافظ نانو

محافظ هیدروژنی مات محافظ نانو

در این نوشته از وبلاگ ال جی تصمیم داریم تا شما را با دو تا از محافظین نامحسوس و درعین حال پرکاربرد با نام‌های محافظ هیدروژنی مات و نانو آشنا کنیم که از گوشی شما در برابر خط و خش‌ها محافظت می‌کند و تفاوت‌های میان این دو محصول با یکدیگر را خدمت شما بیان کنیم؛ همراه ما باشید!

گاهی اوقات، حتی در زمانی که شما از قاب نیز استفاده می‌کنید، باز هم شاهد خط و خش هایی در سطح پشتی گوشی خواهید بود که بر اثر عوامل مختلفی مثل نفوذ گرد و غبار از طریق جدارها و کیفیت نامناسب قاب که سبب خش افتادن بر پشت گوشی می‌شود، رخ خواهد داد!

همچنین به دلیل همین درز و شکاف ها، امکان نفوذ حرارت و چربی از محیط خارجی و در نتیجه آن امکان از دست رفتن رنگ و شفافیت سطح پشتی گوشی نیز وجود دارد. این موضوع درباره حرارت گوشی نیز وجود دارد و به همین سبب ممکن است این اتفاق رخ دهد. برای حل این مشکلات، برخی از شرکت‌ها دست به تولید محصولاتی زدند که به برچسب‌های گوشی معروف شدند و نکته جالب آن است که این برچسب‌ها هم برای نمایشگر طراحی شده‌اند و هم برای پشت گوشی که دلیل آن را در ادامه به شما خواهیم گفت.

 

خرید محافظ هیدروژنی مات گوشی WING
محافظ هیدروژنی مات Wing

 

محافظ هیدروژنی مات دقیقاً چه تفاوتی با محافظ نانو دارد؟

بطور کلی وظیفه هر دو برچسب محافظت و جلوگیری از افتادن خط و خش بر پشت گوشی می‌باشد، درست مثل گلس‌های گوشی که پیشتر درباره آنها صحبت نمودیم، اما اگر به آنها اشاره کنیم آیا واقعاً تمامی گلس‌ها به یک شکل می‌باشند و بطور یکسان از گوشی مراقبت می‌کنند؟

ساختار:

تفاوت این دو محافظ دقیقاً در فرآیند ساخت آنها مشخص می‌گردد؛ بطور کلی محافظ هیدروژنی مات در نتیجه برقراری پیوند هیدروژنی میان اجزای پلاستیکی ایجاد شده که سبب پایداری بیشتر محافظ و ایجاد خاصیت‌هایی در آن می‌گردد که در ادامه آن را بیان خواهیم نمود.

در ساخت برچسب محافظ نانو نیز از فناوری نانو در ساخت مواد استفاده شده است که سبب ظهور ویژگی‌هایی خاص در این برچسب گردیده است. همچنین برش این برچسب‌ها نیز بسیار دقیق بوده تا شما تجربه کاربری مناسبی در هنگام استفاده از آن داشته باشید و شاهد برآمدن این برچسب‌ها نباشید.

 

خرید محافظ نانو گوشی LG K41s
محافظ نانو گوشی K41s در دو نوع مات و شفاف موجود است.

 

ویژگی‌ها:

گلس‌های محافظ هیدروژنی مات چه برای نمایشگر و چه برای قسمت پشتی گوشی حالتی تیره دارند که در مقایسه با نمونه‌های روشن و شفاف، آنتی رفلکس به شمار می‌روند و نوری را عبور نمی‌دهند. برخی نیز عقیده دارند که پوشش‌های محافظ مات سبب جلوگیری از رسیدن پرتوهای نوری مضر به چشم می‌شوند.

محافظ هیدروژنی مات به لطف بهره‌گیری از پیوند هیدروژنی سبب می‌شود تا هیچ غباری به زیر برچسب نفوذ نکند و درنتیجه برچسب بر نیاید و محکم به سطح نمایشگر یا پشت گوشی بچسبد. همچنین این برچسب‌ها تمام سطح گوشی را پوشش می‌‌دهند و مانع از افتادن کوچکترین خشی بر سطح گوشی می‌شوند.

برخی از افراد که با نصب گلس بر روی گوشی به سبب محدود نمودن تاچ و همچنین افزودن ضخامت آن مشکل دارند نیز ترجیحشان بر استفاده از برچسب ها می‌باشد. برچسب‌ها هر چند در برابر ضربات هیچ حمایتی را نمی‌توانند به عمل آورند اما اگر به خوبی از گوشی محافظت کنید و احتمال افتادن آن صفر باشد، این محصول گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود!

برچسب‌های محافظ نانو نیز عمده سطح نمایشگر یا پشت گوشی شما را پوشش می‌دهند و به سبب ویژگی نانو ضدآب می‌باشند و اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کنند.

 

خرید محافظ نانو گوشی LG K61
محافظ نانو گوشی K61 در دو نوع مات و شفاف

 

در کل بخواهیم جمع‌بندی‌ای از این محافظ های برچسبی که نصب کردن آنها بسیار ساده می‌باشد داشته باشیم باید بگوییم که این محصولات به تنهایی نمی‌توانند از گوشی در برابر تنش‌هایی مثل افتادن حمایت کنند و ضربات را جذب نمایند اما از خط و خش ها جلوگیری می‌کنند و چنانچه هیدروژنی باشد حاشیه آن نیز گرد و غبار نخواهد گرفت و پوشش کاملی را از تمام سطح پشتی گوشی به عمل می‌آورد.

چنانچه قصد خرید محافظ هیدروژنی و یا نانو را دارید، خریدتان را از سایت ال جی ورلد انجام دهید چراکه این فروشگاه اینترنتی با 7 سال سابقه فروش موفق در زمینه محصولات ال جی و لوازم جانبی آنها، به شما ضمانت خرید محصولی باکیفیت و اورجینال را می‌دهد!

البته برای سطح پشتی گوشی شما می‌توانید هم از این برچسب‌ها استفاده کنید و هم از قاب محافظ گوشی که در سایت ال جی ورلد شما می‌‌توانید انواع قاب‌ها و لوازم جانبی را برای گوشی‌تان بیابید. محافظ هیدروژنی مات در حال حاضر برای گوشی‌های WING (نمایشگر اصلی و دوم) و VELVET (نمایشگر و بخش پشتی) موجود بوده و محافظ نانو نیز برای گوشی‌های K42، K52، K41s، K51s، K61 و همچنین LG VELVET موجود می‌باشد.

چنانچه تمایل دارید تا از آخرین اخبار مرتبط با دنیای گسترده ال جی با خبر شوید، با محصولات ال جی ورلد آشنا شوید و شناختی کلی از آنها پیدا کنید و همچنین تخفیف و فروش ویژه‌ای را از دست ندهید، حتماً پیج اینستاگرامی ال جی ورلد به نشانی MYLGWORLD را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.