تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با حالت فیلمساز در محتوای Prime Video

ال جی همیشه یکی از پرچمداران در حوزه تلویزیون بوده است و مشتریان همیشه ال جی را یکی از بهترین و با تجربه ترین کمپانی ها در زمینه ساخت تلویزیون مخصوصاً تلویزیون های پریمیوم و گرانقیمت تحسین می کنند اگر بخواهیم صادق باشیم هنوز هیچ شرکتی برای رقابت در زمینه تلویزیون توانایی رقابت با ال جی نداشته است.

حال خبر تازه ای از این کمپانی کره ای می شنویم تلویزیون هایی باقابلیت تجربه تماشای سریال و فیلم ها با تجربه فیلمسازان و کارگردانان مورد نظر را تجربه کنند.

 

ال جی از این هفته شروع به بروز رسانی این قابلیت به تمام تلویزیون های 4K و 8K و UHD تولید شده در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ کرده است.
این ویژگی ال جی به شما این امکان را می دهد که به صورت خودکار فیلم ها و سریال های خود را در این فناوری که با نام Video Prime شناخته میشود شود رام با قابلیت Filmmaker Mode تماشا کنید به گونه ای که فیلمسازان و سریال سازان تجربه می کنند از تماشای فیلم مورد علاقه خود لذت ببرند.

قابلیت فیلم ساز یا Filmmaker Mode توسط اتحادیه به نام UHD آغاز به کار کرد. این اتحادیه تشکیل شده از تولید کنندگان پیشروی لوازم الکترونیکی مصرفی در دنیا استودیو های سازنده فیلم و سریال در تلویزیون همچنین توزیع کننده های محتوای فیلم و سریال در دنیا است.

قابلیت سعی دارد که بهترین تجربه تماشای فیلم با کیفیت UHD مخاطبان ارائه دهد لازم به توضیح است که این واقعیت و ویژگی در سال ۲۰۱۹ آغاز شد و در سال ۲۰۲۰ به تلویزیون های ال جی اضافه شد.

هم اکنون آمازون و ال جی در چشم اندازی بلند مدت با محتوای Prime Video سیگنالهای خودکار در حالت Filmmaker Mode در مدلهای تلویزیون های 4K و 8K مجهز به سیستم عامل WebOS 5.0 و 6.0 و 6.0.1 تجربه خواهند کرد.

در حالی که ویژگی‌های پردازش تصویر مانند روان و صاف کردن حرکت و وضوح تصویر برای اکثر اشکال محتوا از جمله برنامه‌های ورزشی و تلویزیونی ایده‌آل هستند، گاهی اوقات می‌توانند فیلم‌های داستانی را کمی بیش از حد نرم و بیش از حد پردازش شده نشان دهند. حالت فیلم‌ساز به‌طور خودکار تنظیمات پردازش تصویر را که می‌تواند باعث شود فیلم‌ها تا حدودی غیرطبیعی به نظر برسند را خاموش می‌کند و باعث می‌شود فیلم‌ها متفاوت از آنچه کارگردان‌ها می‌خواهند نمایش داده شوند، در حالی که نسبت تصویر، رنگ‌ها و نرخ فریم اصلی فیلم را برای تجربه‌ای معتبرتر حفظ می‌کند.

علاوه بر کیفیت تصویر فوق‌العاده، تلویزیون‌های UHD ال‌جی از جمله مجموعه تلویزیون‌های OLED خیره‌کننده آن، دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها هستند که تجربه تماشای سینمایی را بیشتر می‌کنند. Dolby Vision IQ به طور هوشمند تنظیمات تصویر را بر اساس ژانر محتوا و شرایط نور محیط تنظیم کرده و در نتیجه کیفیت تصویر بهینه را برای هر فیلم و هر محیطی ایجاد می‌کند. برای داشتن صدایی عالی، Dolby Atmos فضای فراگیر دقیقی را ایجاد می‌کند تا بینندگان بتوانند هر چیزی را که تماشا می‌کنند از بهترین‌ها باشد.

 

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.