جدیدترین قیمت اسپیکر ال جی در بازار

قیمت اسپیکر ال جی

در این نوشته از وبلاگ ال جی می‌خواهیم قیمت اسپیکر ال جی را بررسی کنیم تا شما بتوانید بسته به بودجه و هزینه‌ای که می‌خواهید انجام دهید، انتخابی درست داشته باشید، پس همراه ما باشید.

تفاوتی نمی‌کند که می‌خواهید چه کاری انجام دهید، ال جی برای هر کار و ابعادی اسپیکر دارد! تنها چیزی که بایستی در نظر بگیرید این است که انتخابی هوشمندانه داشته باشید تا با مناسب ترین قیمت اسپیکر ال جی رو به رو شوید!

حال که به پایان سال 2022 نزدیک می‌شویم بد نیست که درباره بهترین اسپیکر ال جی در سال 2022 صحبت کنیم! حقیقت امر را که بخواهید، این کار انتخابی بشدت سخت است، چراکه هر یک حس و حال و طراحی خاص خودشان را دارند!

در سال 2022، ما شاهد معرفی دو خانواده جذاب و قدرتمند در میان اسپیکر های ال جی بودیم که شامل دو خانواده LG Xboom 360 و شامل LG Xboom Go می‌باشند.

سری 360 درجه فرمی مخروطی شکل دارند و به لطف این ساختار، صدایی پانورامایی و 360 درجه دارند که سبب می‌شود تا شما بهتر از همیشه، در هر کجا از میدان صوتی که قرار می‌گیرید، صدایی باکیفیت را بشنوید! اعضای این خانواده شامل XO3QBK و RP4 می‌باشند.

اسپیکر قوی ال جی
LG XBoom XG7

سری LG Xboom Go که پیش از سری 360 معرفی شد، شامل سه عضو XG5 ، XG7 و XG9 بوده و طراحی‌ای استوانه‌ای شکل دارد. این محصول توانسته امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار دهد.

اگر مجدداً بخواهیم درباره تمامی آنها صحبت کنیم، بی شک از حوصله و موضوع متن خارج خواهیم شد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتماً نوشته اسپیکر بلوتوثی ال جی با 4 عضو جدید و خاص را مطالعه بفرمایید تا بتوانید مهمترین نکات برای خرید اسپیکرهای ال جی را بدست آورید.

اما حال به بحث قیمت اسپیکر ال جی می‌پردازیم:

رنج قیمت اسپیکر ال جی از 1,300,000 تا 3,500,000 تومان:

اسپیکر بلوتوثی پرتابل ال جی
LG XBoom PL2

با این دامنه قیمت شما قادر به خرید اسپیکر ال جی کوچک و متوسط سری PL یعنی PL2 و PL5 و همچنین اسپیکر ال جی کوچک سری XG یعنی XG5 خواهید بود!

اسپیکر اقتصادی ال جی
LG XBoom PL5

بد نیست که بدانید حجم صدای تولیدی هر یک از این اسپیکر ها، کفاف دورهمی های شلوغ و نسبتاً پرجمعیت شما را می‌دهد و به لطف فناوری های بکار گرفته شده در ساخت، باس، صدای فرکانس بالا، تولید صدا و مقاومت در برابر آب و خاک، می‌توانند همراهی بسیار مناسب برای مسافرت ها، مهمانی‌ها و تمرکز شما باشند.

رنج قیمت اسپیکر ال جی از 4,000,000 تا 5,000,000:

اسپیکر خانگی ال جی
LG XBoom PL7

اگر بتوانید مقداری مبلغ‌تان را افزایش دهید، می‌توانید فرزند ارشد سری PL یعنی PL7 و فرزند وسطی خانواده XG یعنی XG7 را خریداری کنید. همچنین شما قادر خواهید بود تا فرزند کوچک خانواده 360 یعنی RP4 را که بسیار جذاب و خوش جلوه می‌باشد را نیز خریداری کنید.

اسپیکر ال جی کوچک
LG XBoom 360 PL4

بخاطر ابعاد و اندازه بزرگ‌تر در این دو اسپیکر، شما می‌توانید مهمانی های پرشورتری را ترتیب دهید و همچنین فناوری های بکار گرفته شده در این اسپیکر ها، مثل قابلیت Dome Tweeter در XG7 برای شفافیت و وضوح بیشتر بازه های فرکانسی بالا و عمر باتری بیشتر در هر دو مدل، سبب می‌شوند تا بتوانید مهمانی را طولانی تر کنید و از خوش گذشتن به همگان، مطمئن شوید!

قیمت پرچمداران اسپیکرهای 2022 ال جی:

جدیدترین اسپیکر بلوتوثی ال جی
LG XBoom 360 XO3

از اینجا به بعد بخاطر جدیدتر و همچنین ارشد تر بودن دو اسپیکر XG9 و XO3 و همچنین عدم وجود آنها در بازار ایران، قیمت اسپیکر ال جی متغیر و تقریباً ناشناخته می‌باشد. این دو مدل با ویژگی های بسیار خاص و منحصر به فرد خود، حسابی مهمانی شما را حال می‌آورند و سبب می‌شوند تا بتوانید بهترین تجربه را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید!

بهترین اسپیکر ال جی در سال 2022
LG XBoom GO XG9

در حال حاضر XG9 با قیمت 450 دلار و XO3 با قیمت 300 دلار در سایت ال جی انگلیس موجود است و چنانچه وارد ایران شوند، در سایت فروشگاهی ال جی ورلد موجود می‌شوند و در صفحات مرتبط با هر محصول شما امکان اطلاع از قیمت اسپیکر ال جی و خرید آنها را خواهید داشت.

خبر خوش این است که سایر مدل های اسپیکر ال جی در سایت موجود بوده و شما با ضمانت اصل بودن کالا و گارانتی 6 ماهه ارسال ، از بابت خرید اسپیکر اورجینال ال جی آسوده خاطر خواهید بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره ها، پیج اینستاگرام ال جی ورلد را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.