جدیدترین مدل هدست ال جی در سال 2022

جدیدترین مدل هدست ال جی

در این نوشته از وبلاگ ال جی ورلد تصمیم داریم تا درباره جدیدترین مدل هدست ال جی تحت عنوان LG TONE Free NP3 صحبت کنیم و مهم‌ترین نکات برای خرید هدست ال جی را بیان کنیم، پس با ما همراه باشید.

احتمالاً وقتی نامی مثل جدیدترین مدل هدست ال جی را می‌شنوید، فکر می‌کنید با بهترین و کامل‌ترین چیز رو به رو هستید! اما حقیقت این است که بهترین هدست ال جی در بازار ، در مدل های قدیمی‌تر (2020) دیده می‌شود. بنابراین در اینجا با یک تغییر روند رو در رو هستیم!

در LG TONE Free NP3 ، ال‌جی تمرکز خود را بر روی طراحی‌ای مینیمال تر قرار داده و احتمالاً تصمیم دارد این روند را در هدست های بعدی‌اش نیز پیش بگیرد.

ویژگی های برتر هدست ال جی چیست؟

وقتی صحبت از هدست ال جی پیش می‌آید، ما با چند ویژگی منحصر به فرد و بقول معروف امضای کار ال جی مثل سیم جمع شونده رو به رو هستیم که در اکثر مدل ها ، مثل مدل SL6s وجود دارد.

اما در ادامه ما تمامی ویژگی های جدیدترین مدل هدست ال جی را برای شما بیان خواهیم کرد:

LG TONE Free NP3
سیم های جمع شو

1. سیم های جمع شونده:

مواردی وجود دارد که شما بایستی گوش به زنگ باشید ولی در عین حال مشغول کار یا فعالیت هستید و نمی‌خواهید هدست را از دور گردنتان جدا کنید. اگر سیم های هدست آویزان باشند‌، بی شک در حین کار برای شما آزاردهنده خواهند بود و عملکرد شما را مختل می‌کنند.

در LG TONE Free NP3 ، به لطف سیم های جمع شونده، دیگر هیچ مانع و عاملی بر سر راه شما نیست که کارایی شما را بکاهد و شما بی هیچ دغدغه‌ای، گوش به زنگ و آماده خواهید ماند!

LG newest headset
ظرفیت نگه داری از شارژ تا 22 ساعت

2. نگه داری شارژ تا 22 ساعت:

به لطف وجود باتری لیتیوم-پلیمر 210 میلی آمپر، تا 22 ساعت می‌توانید با جدیدترین مدل هدست ال جی کار کنید و مانعی بر سر راه کنفرانس های مهم و تفریحات شما نباشد و از حرکت باز نمانید.

هدست LG NP3
راحتی در هر کجا

3. طراحی ارگونومیک:

LG TONE Free NP3 با طراحی سبک و گردنی پهنی که دارد، شما را متوجه حضور خود نمی‌کند! بنابراین با کمترین میزان خستگی، همراه با این همراه قابل اعتماد و بی‌حاشیه ، به فعالیت های روزمره تان ادامه دهید.

هیچ تفاوتی نمی‌کند که کجا هستید، چه در کتابخانه و مشغول مطالعه، چه در حال انجام کار فیزیکی، در هر دو صورت شما با جدیدترین مدل هدست ال جی، بی هیچ مزاحمتی گوش به زنگ باقی خواهید ماند و سریعاً می‌توانید به تماس‌هایتان پاسخ دهید.

هدست بلوتوثی ال جی
اتصال دوجانبه

4. جفت و جور شدن سریع (Swift Pairing):

نمی‌دانم تا به حال تجربه داشته اید که مجبور شوید از دو جای مختلف صدا دریافت کنید یا نه! اغلب افراد وقتی در این شرایط قرار می‌گیرند، معمولاً متوسل به دو هندزفری می‌شوند و از هر دو جا صدا را می‌شنوند!

اما در جدیدترین مدل هدست ال جی، دیگر نیازی به این کار نیست. با امکان اتصال بلوتوثی همزمان هدست به دو دستگاه، دیگر این مسئله رخ نخواهد داد و شما به بهترین شکل ممکن می‌توانید کارهایتان را مدیریت کنید و به مشکل نخورید.

میکروفون دوگانه هدست ال جی
نویز محیطی کمتر

5. میکروفن دوگانه:

نگران نویز های اطراف هستید؟ LG TONNE Free NP3 با بهره‌گیری از دو میکروفن بطور فعال نویز های پیش زمینه را حذف کرده و سبب می‌شود تا از بابت تمرکز بر روی کار خود و عدم ایجاد مزاحمت، آسوده خاطر باشید.

جدیدترین هدست ال جی در سال 2022
دکمه های کمتر

5. طراحی مینیمال:

برگ برنده جدیدترین مدل هدست ال جی درست همین جاست! در این مدل دکمه ها به مراتب نسبت به مدل های سال های قبل کاهش یافته و شما جمعاً بر روی دستگاه سه دکمه دایره برای تماس/پخش و توقف آهنگ و مثبت و منفی برای افزایش و کاهش صدا/عقب و جلو کردن آهنگ وجود دارد.

مشخصات جدیدترین هدست ال جی
راهنمای کاربر
*برای روشن شدن دستگاه نیز از دکمه ای جداگانه در کنار هدست بهره گرفته شده است.

در موارد مذکور سعی شد تا تمامی ویژگی های جدیدترین هدست ال جی بطور کامل برای شما بیان شود و آگاهی شما درباره آن افزایش یابد. تنها نکته‌ای که باقی می‌ماند و شما در هنگام خرید بایستی به آن توجه کنید این است که محصولی اورجینال را خریداری کنید تا از بابت ویژگی های ذکر شده و طراحی با کیفیت ال جی، خیال‌تان آسوده باشد.

اگر قصد خرید آنلاین هدست ال جی را دارید، حتماً نگاهی به سایت فروشگاهی ال جی ورلد بیندازید تا هم بتوانید انواع هدست های ال جی را مشاهده کنید و هم از بابت اصل بودن کالا، خیالتان آسوده باشد. و اگر هدست ال جی مدل LG TONE Free NP3 را از سایت ال جی ورلد خریداری کنید، از 7 روز مهلت تست و تعویض و همچنین 6 ماه خدمات پس از فروش، برخوردار خواهید شد!

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره ها، پیج اینستاگرام ال جی ورلد را فالو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.