جدیدترین نوآوری‌های ال جی در نمایشگاه CES 2024

ال جی

ال جی راه‌حل‌های زندگی هوشمند خود را در CES 2024 به نمایش می‌گذارد که فراتر از خانه به فضاهای مختلف از جمله محیط‌های تحرک و تجاری گسترش می‌یابد. با موضوع «آینده خود را دوباره اختراع کنید»، نمایشگاه CES نشان می‌دهد که چگونه این شرکت از طریق جدیدترین نوآوری‌های خود – از جمله تلویزیون شفاف و بی‌سیم 4K LG SIGNATURE OLED، سبک مشتریان را در زندگی روزمره ارتقا می‌دهد. یک خانه هوشمند با هوش مصنوعی (AI)، اینترنت اشیا (IoT) و فناوری های ارتباطی؛ و مفهوم تحرک Alpha-able. تمرکز این شرکت روی فناوری‌های روز دنیا آن هم در بخش لوازم خانگی نشان از اهمیت این موضوع دارد.

تجربه نهایی تلویزیون با فناوری نوآورانه و محتوای بی نهایت

در قلب غرفه ال جی اولین تلویزیون OLED شفاف و بی‌سیم جهان است، LG SIGNATURE OLED T. بازدیدکنندگان با یک نمایشگر هنری رسانه‌ای عظیم که با ترکیب پانزده OLED T 77 اینچی ایجاد شده است، استقبال می‌کنند و محتوای ویدئویی جذاب را با سطوح سیاه و سفید عالی به نمایش می‌گذارند. رنگ های پر تحرک این نمایشگرها به تدریج به یک تلویزیون OLED شفاف تبدیل می‌شوند و عصر جدیدی را نشان می‌دهند که توسط OLED T کشف شده است. ظاهر شناور تلویزیون‌های OLED بر انتقال بی‌سیم سیگنال‌های صوتی و تصویری و اتصال به دستگاه‌های خارجی تاکید می‌کند، نصب را ساده می‌کند و آزادی بیشتری خواهد داشت.

یک پلتفرم اختصاصی WebOS، فناوری شفاف و بی‌سیم LG SIGNATURE OLED T را برجسته می‌کند، که به تلویزیون اجازه می‌دهد از محدودیت‌های فضا فراتر رفته و به طور یکپارچه با زندگی روزمره ترکیب شود. LG SIGNATURE OLED T به عنوان تلویزیونی که طراحی داخلی هر فضایی را تکمیل می کند، تجربه زندگی جدیدی را ارائه می دهد. علاوه بر این، صفحه شفاف با افزودن عمق و ابعاد، تجربه تماشای آثار هنری رسانه ای را افزایش می دهد. این سبک از طراحی که اختراع خود ال جی بوده است مورد استقبال شدید کاربران و تحسین کارشناسان را در پی داشته است.

ال جی
غرفه ال جی در CES 2024

 

با حرکت به بخش بعدی، بازدیدکنندگان با ساختار تونلی چشمگیر با بیش از 140 صفحه نمایش 55 اینچی OLED ال جی روبرو می شوند. این پلتفرم تجربه webOS به عنوان یک سیستم عامل برای نمایش طیف گسترده ای از محتوا، که از طریق همکاری با شرکای مختلف تهیه شده است، عمل می کند. WebOS Zone که دعوت‌نامه‌ای برای کاوش در دنیای سرگرمی‌های مبتنی بر webOS است، مهمانان را با مجموعه‌ای از کلیپ‌های ویدیویی از طیف متنوعی از ژانرها، از جمله سریال‌ها، بازی‌ها یا ورزش‌های موردانتظار پذیرفته است. این تجربه همهجانبه بازدیدکنندگان را به کاوش و سرگرمی در دنیای اختصاصی دعوت می کند و سفری جذاب و تعاملی را ارائه می دهد.

ال جی با فناوری هوش مصنوعی تجربه «راه حل زندگی هوشمند» را تقویت می کند

در بخش نمایشگاه خانه های هوشمند، ال جی نشان میدهد که چگونه فناوری هوش مصنوعی می تواند راه حل های زندگی هوشمند آینده خود را بهبود بخشد. خانه هوشمند مجهز به هوش مصنوعی این شرکت از حسگرهای مختلف نه تنها برای دیجیتالی کردن زندگی مردم، بلکه به طور فعال نیازها را شناسایی می کند و همچنین راه حل های متناسب با کلمات، اعمال و حتی احساسات مشتریان را پیشنهاد می کند. آینده به شدت جذابی در پروژه دیده می‌شود بخشی از آن را در یخچال‌های هوشمند این شرکت می‌توان دید که در سال‌های اخیر رونمایی شد اما باید منتظر اتفاقات بزرگ بیشتری باشیم.

به عنوان مثال، حسگرهای غیر لمسی نصب شده در خانه می توانند ضربان قلب و تنفس مشتریان را اندازه گیری و دیجیتالی کنند و وضعیت سلامت آنها را تجزیه و تحلیل کنند تا به طور خودکار دما و رطوبت داخل خانه را تنظیم کنند. در خانه هوشمند آینده، LG ThinQ حسگرها و دستگاه‌های IoT نصب شده در سراسر خانه را به هم متصل می‌کند و به عنوان یک پلتفرم خدماتی عمل می‌کند که به طور مستقل دستگاه‌ها را کنترل می‌کند تا تنظیمات ایده‌آل را بدون نیاز به دخالت مشتری تضمین کند. طبق گفته ال جی اقدامات صورت گرفته در این پروژه فراتر از هوشمند سازی خانه است.

ال جی
تلویزیون شفاف و بی سیم ال جی در CES 2024

 

شاید، مشتری یک گربه خانگی جدید به خانه بیاورد، میکروفون ها، دوربین ها و حسگرهای mmWave تعبیه شده در دستگاه های خانگی حضور دوست پشمالو را تشخیص می دهند و به طور خودکار از شما می پرسند که آیا «حالت حیوان خانگی» در نرم افزار ال جی ThinQ UP دانلود شود یا کیت های لوازم جانبی توصیه می شود. به طور خاص برای حیوانات خانگی علاوه بر این، حسگرها حتی با تغییر محصولات هوشمند در اتاق‌های خالی به حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی یا خاموش کردن آن‌ها وقتی کسی در خانه نیست، کارایی انرژی را در اولویت قرار می‌دهد. این حسگرها حتی می‌توانند حالت پیشگیری از جرم را فعال کنند.

این بخش همچنین عامل تازه رونمایی شده هوش مصنوعی خانه هوشمند را معرفی می کند که روی دو چرخ خود برای استقبال از بازدیدکنندگان حرکت می کند. این عامل هوش مصنوعی به عنوان یک دستیار خانگی همه کاره و یک هاب هوشمند عمل می کند و با اتصال و مدیریت لوازم خانگی و دستگاه های اینترنت اشیا، پشتیبانی همه جانبه را در زندگی روزمره مشتریان ارائه می دهد. مجهز به دوربین، بلندگو و طیف وسیعی از سنسورهای نظارت بر خانه، می تواند داده های بلادرنگ محیط خانه را برای تسهیل کنترل دستگاه جمع آوری کند. صفحه‌نمایش جلوی آن، حالت‌های بیانگر چهره، تعامل فعال و برقراری ارتباط با مشتریان را امکان پذیر می‌سازد.

سیستم تجاری انواع خدمات سفارشی شده را با موضوع سفر در لاس وگاس به نمایش می گذارد. یک مثال قابل توجه، ادغام LG MAGNIT، یک نمایشگر Micro LED، با تشخیص چهره و راه حل های تبلیغاتی هوش مصنوعی است. این ترکیب اجازه می دهد تا تبلیغات شخصی سازی شده در مکان های مختلف مانند هتل ها، فضاهای خرده فروشی و مناطق حمل و نقل به کاربران ارائه شود. سناریوهای دیگر شامل دریافت راهنمایی مشتریان از GuideBot در هتل یا پرداخت از طریق تشخیص چهره در یک کافه است. برای دیدن اخبارهای بیشتر درباره ال جی LGWORLD را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.