راهنمای خرید اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG5

XBOOM GO XG5

در نوشته های قبلی بطور کامل و دقیق ویژگی های این اسپیکر بلوتوثی 2022 ال جی یعنی XBOOM GO XG5 بررسی شدند و این محصول به طور کامل معرفی شد؛ در نوشته LG XBoom GO XG5، بررسی کلی محصول در 7 بخش از ویژگی‌ها و معرفی محصول صحبت کردیم و در نوشته بهترین مزیت اسپیکر LG XBOOM GO XG5 نسبت به رقبا به مزیت‌های رقابتی این اسپیکر قدرتمند اشاره کردیم. دنیای صدا دنیای عجیبی است چرا که نکات بسیاری هنگام انتخاب پیش روی شما قرار می‌گیرد که یک به یک آن را باید مورد بررسی و توجه قرار دهید تا بتوانید به بهترین انتخاب ممکن خود برسید.

در این نوشته اما قصد بر آن است تا بگوییم که این اسپیکر برای چه افرادی مناسب است و در خرید XBOOM GO XG5 شما را راهنمایی کنیم، همراه ما باشید. اسپیکرها دسته‌بندی‌های مختلفی دارند و بر اساس همین بسته‌بندی دارای ویژگی‌ها و طراحی‌های متفاوتی هستند حتی حجم طراحی یک اسپیکر می‌تواند در انتخاب بسیار مهم و حائز اهمیت باشد و اگر شما در همین بخش اشتباه کنید هرگز نمی‌توانید به خوبی از محصول خریداری شده استفاده کنید. به طور مثال اگر شما یک اسپیکر قابل حمل بخواهید نباید محصولی بزرگ جثه و سنگین انتخاب کنید.

طراحی ظاهری:

 

ویژگی‌های برتر اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG5
XBOOM GO XG5 در هر لحظه همراه شماست

 

ابعاد این اسپیکر چیزی در حدود 220 در 84 در 81 میلی‌متر و وزن آن نیز حدود 680 گرم می‌باشد، بنابراین به نوعی می‌توان XBOOM GO XG5 را یک اسپیکر مسافرتی مناسب و سبک در نظر گرفت. طراحی این اسپیکر نیز نسبت به همتای خود در سری PL حالتی ذوزنقه‌ای پیدا کرده است که به نوعی می‌توان آن را بروز تر از نسل قبلی در نظر گرفت. سطح فوقانی این اسپیکر دارای یک کنترل پنل مینیمال و ساده است که از طریق آن می‌توانید تنظیماتی مثل حالت صدا، خاموش و روشن کردن، کم و زیاد کردن و همچنین حالت Sound Boost را کنترل کنید.

سطح پشتی و جلویی اسپیکر از پارچه‌ای پوشیده شده است که حالتی نرم دارد و درعین حال خاصیت ایجاد الکتریسیته ساکن را ندارد، بنابراین نیازی نیست تا از بابت ایجاد این حس ناخوشایند نگرانی‌ای داشته باشید. ال جی سرکرده در بخش طراحی بهترین متریال و کیفیت ساخت را به نمایش بگذارد و شما از دست گرفتن و نگاه کردن به محصول در همان حالت ظاهری نیز حس یک محصول لوکس را دریافت کنید. مشکل بزرگی که اسپیکرهای پرتابل معمولاً با آن مواجه هستند وزن بالا و طراحی زمخت و زشت آنها است که ال جی به این بخش نیز تمرکز ویژه ای داشته است.

 

اسپیکر بلوتوثی کوچک ال جی
نمای پشتی اسپیکر و خروجی‌ها

 

در سطح پشتی همچنین یک دریچه وجود دارد که در آن دکمه‌ها و پورت های مختلف از جمله پورت شارژ تعبیه شده است که حضور آن به سبب استاندارد IP67 یعنی مقاومت در برابر آب و خاک می‌باشد. در سطح تحتانی این محصول نیز یک پایه با حالت ژله‌ای و سخت یا حالت رابری وجود دارد که سطح اصطکاک ایجاد کرده و از لیز خوردن اسپیکر جلوگیری به عمل می‌آورد؛ به لطف ساختار ذوزنقه‌ای XBOOM GO XG5 نسبت به XBOOM PL5 که طراحی استوانه‌ای شکل داشته، این محصول از پایداری بیشتری برخوردار بوده و بهتر بر روی سطوح قرار می‌گیرد.

در دو طرف اسپیکر نیز شاهد حضور دو رادیاتور پسیو قدرتمند می‌باشیم که دور آنها نیز لامپ LED قرار گرفته و قابلیت گرفتن 16 میلیون رنگ را به خود دارند تا در کنار لذت بردن از شنیدن آهنگ، از رقص نوری همگام با ضرب نیز لذت ببرید. تا اینجا متوجه شدیم که خرید اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG5 مناسب افرادی است که نورپردازی هماهنگ با ضرب برایشان مهم بوده و می‌خواهند یک اسپیکر بلوتوثی کوچک با قابلیت حمل آسان داشته باشند. اما باید دید که این اسپیکر ها چگونه صدا می‌دهند مهمترین وظیفه اسپیکرها بدون شک تولید صدای شفاف و با کیفیت است.

کیفیت صدا:

توان خروجی در این اسپیکر 20 وات می‌باشد که توان خروجی‌ای معمول برای اسپیکرهایی در این ابعاد می‌باشد. البته لازم به ذکر است که توان خروجی تنها قدرت را تعیین می‌نماید و آنچه که مرتبط با کیفیت صدا می‌باشد، فناوری صوتی اسپیکر و پوشش کامل تمامی بخش‌های صدا در بازه‌های فرکانسی مختلف است. این نکته را توجه داشته باشید که تنها توان اسمی اسپیکر نیست که می‌تواند تعیین کننده کیفیت صدای آن باشد بلکه موارد زیادی مانند درایور به کار رفته در محصول کیفیت ساخت و بسیاری از موارد دیگر می‌تواند در کیفیت صدای خروجی تاثیرگذار باشد.

 

خرید آنلاین اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG5
Track Woofer برای باسی قدرتمندتر

 

این اسپیکر باسی قدرتمند و به نسبت سخت را تولید می‌کند که به لطف Track Woofer داخلی و رادیاتورهای پسیو در طرفین، شما به وضوح می‌توانید لرزش باس را به چشم ببینید و آن را احساس کنید! در بازه میانی و بالا نیز اسپیکر صدایی شفاف، تمیز، ترد و با جزئیات را ارائه میدهد.

 

قیمت اسپیکر XBOOM GO XG5
Sound Boost

اما یکی از ویژگی‌های برتر اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG5 که جان تازه‌ای را به موسیقی می‌بخشد و صداها را بیش از پیش واضح و شفاف می‌سازد، فناوری Sound Boost است! این فناوری دامنه صدا را می‌گستراند و صدایی فراگیرتر را به شما ارائه می‌دهد. امکان مکالمه از طریق اسپیکر نیز وجود دارد و با برقراری تماس با گوشی شما، صدا بر روی اسپیکر خارجی خواهد رفت. اگر در جستجوی یک اسپیکر سبک با امکان تولید باس قدرتمند و سخت می‌باشید، XBOOM GO XG5 گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

 

بررسی اسپیکر بلوتوثی XBOOM GO XG5
ظرفیت نگه‌داری از شارژ تا 18 ساعت

 

ظرفیت باتری:

XBOOM GO XG5 با ظرفیت باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی خود، مشروط بر خاموشی حالت Sound Boost و استفاده از 50 درصد ظرفیت شارژ می‌تواند تا 18 ساعت شارژ را در درون خود نگه دارد و پا به پای شما در هر کجا که باشید بیاید.

قیمت:

از آنجایی که این اسپیکر از جدیدترین اسپیکرهای ال جی به شمار می‌رود و کماکان نیز اعضای خانواده XG بعنوان پرچمداران اسپیکر ال جی شناخته می‌شوند، قیمت اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG5 شاید مقداری بالا جلوه کند که حدود آن 3,500,000 تومان می‌باشد. سعی کردیم تا مجدداً مروری گذارا بر ویژگی‌ها داشته باشیم و اینبار اسپیکر بیشتر از منظر کاربردی بررسی شود و نه تجاری، تا شما بتوانید با ذکر تمامی این ویژگی‌ها، انتخابی درست و مطمئن داشته باشید.

 

قیمت اسپیکر XBOOM XG5
استاندارد IP67، مقاومت اسپیکر را در برابر آب و خاک تضمین می‌کند

 

اما از تمام این موارد که بگذریم، حتی اگر از مرجعی معتبر خرید را انجام دهیم و محصول اورجینال باشد، باز احتمال دارد که محصول بر اثر جابه‌جایی نادرست، خراب شده باشد و آسیب ببیند! بنابراین باید خریدتان را از جایی انجام دهید که به شما ضمانت سلامت فیزیکی کالا را بدهند! اگر قصد خرید اسپیکر ال جی مدل XBOOM GO XG5 را دارید، حتماً به سایت ال جی ورلد نیز نگاهی بیندازید، در این سایت محصولات با ضمانت اصل بودن و داشتن سلامت فیزیکی عرضه می‌گردند که در صورت تعارض با هر یک از ویژگی‌های ذکر شده، شما می‌توانید به ما اطلاع دهید و محصول را پس بگیرید.

حتماً جشنواره ها و تخفیفات سایت ال جی ورلد را دنبال کنید تا اگر این اسپیکر با قیمتی مناسب‌تر به فروش رسید، گوش به زنگ باشید و بتوانید آن را بخرید. با فالو کردن پیج اینستاگرامی ما علاوه بر اطلاع از فروش‌های ویژه، از اخبار مرتبط با ال جی و معرفی محصولات آگاه باشید. با عضویت در پیج اینستاگرام ما می‌توانید علاوه بر بهره‌بندی از جشنواره‌ها از تخفیف‌های دوره‌ای برخی از محصولات همچنین موجودی جدید آنها مطلع شوید و در سریع‌ترین زمان ممکن خرید خود را نهایی کنید و آن را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.