راهنمای خرید اسپیکر ال جی مدل XBOOM XL7S

اسپیکر ال جی

اسپیکر ال جی مدل XBOOM XL7S چقدر ارزش خرید دارد؟ خرید هر محصولی نیازمند تحقیق و پرس و جو دارد تا بهترین انتخاب را به دنبال داشته باشد. عموم کاربران یا از دوستان و آشنایان و نزدیکان خود نظر می‌خواهید و یا در اینترنت به تحقیق درباره محصول مورد نظر می‌پردازید. ما در اینجا با بررسی تخصصی XBOOM XL7S و بیان کردن تمام ویژگی‌های آن راه را برای شما آسان‌تر کردیم پس اگر قصد خرید اسپیکر بلوتوثی دارید تا انتهای مقاله ال جی ورلد همراه ما باشید. در هنگام خرید اسپیکر اولویت شما چه چیزی خواهد بود؟ این مهم‌ترین سوالی است که باید هنگام خرید از خود بپرسید.

دورهمی با دوستان و آشنایان و گذراندن اوقات فراغت همیشه برای ما لذت بخش بوده است. حال یک اسپیکر با کیفیت با حجم صدای قابل قبول میتواند این لذت را چند برابر کند. گوش دادن به موسیقی مورد علاقه و یا برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌ها نیازمند اسپیکری با کیفیت است که ما امروز آن را به شما معرفی می‌کنیم که علاوه بر قیمت مناسب می‌تواند شما را در کیفیت صدای خود قرق کند. علاوه بر آن باید اندازه و وزن مناسبی داشته باشد که ما بتوانیم به راحتی آن را حمل و جابجا کنیم در ادامه با من همراه باشید با معرفی XBOOM XL7S از برند ال جی.

وقتی کاربران برای خرید اسپیکر اقدام می‌کنند معمولاً مواردی مانند بلندی و به اصطلاح حجم صدا و شکل ظاهری دستگاه مهم‌ترین فاکتور هنگام خریدشان است در صورتی که نکات بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند موجب رضایت و یا عدم رضایت شما از خریدتان شود. کمپانی ال جی که یکی از بزرگان صنعت لوازم خانگی محسوب می‌شود اسپیکرهایی را در مدل‌های مختلف روانه بازار کرده که ما امروز یک مدل از آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. راهنمای خرید اسپیکر ال جی مدل XBOOM XL7S چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارد و از چه طریقی می‌توان خریداری کرد؟ در این مقاله به تمامی این سوالات پاسخ خواهیم داد.

بررسی اسپیکر ال جی مدل XBOOM XL7S

طراحی

اسپیکر ال جی مدل XBOOM XL7S در سال 2023 تولید شده و یکی از به روزترین اسپیکرهای موجود در بازار است بنابراین از جدیدترین زبان طراحی ال جی در آن استفاده شده و ظاهری مدرن جذاب و شیک به ارمغان می‌آورد نور های RGB در بخش جلویی برای رقص نور و همچنین نام تجاری XBOOM هک شده که البته با تعویض اکولایزر تغییر میکند. یک چراغ ال ای دی سفید رنگ هم برای رقص نور دستگاه در نظر گرفته شده که در بخش بالا و پایین اسپیکر دیده میشود. پنل کنترلی دستگاه نیز روی سقف دستگاه تعبیه شده که دسترسی به آنها ساده‌تر باشد.

موضوع طراحی یک بحث سلیقه‌ای است که ممکن است میان افراد متفاوت باشد اما ال جی سعی کرده نهایت توان خود را در زیباسازی محصول به انجام برساند و تا حدودی هم به نوآوری و سبک طراحی جدید روی آورده تا حس متفاوت بودن را نسبت به رقبای خود نشان دهد که وجود LED های جذاب روبروی اسپیکر نشانگر همین موضوع است. وجود چرخ در اسپیکر ال جی باعث شده تا جابجایی آن ساده‌تر از همیشه باشد و شما بتوانید در هرجا که دوست داشتید آن را حمل کنید و از صدای آن لذت ببرید. این یک ویژگی مثبت بزرگ برای این محصول محسوب می‌شود.

اسپیکر ال جی
نور های RGB جذاب اسپیکر ال جی XBOOM XL7S

 

یکی از انتظاراتی که کاربران هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی از محصول مورد نظر دارند حمل آسان آنهاست که با این قابلیت بتوانند در هر محیطی از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرند ال جی این موضوع را در نظر گرفته و برای جابجایی بهتر راحت‌تر از چرخ استفاده کرده که می‌توانید به راحتی آن را به هر جایی که خواستید حمل کنید. لازم به ذکر است که این محصول تنها در یک رنگ روانه بازار شده و آن هم رنگ مشکی است که قالب اسپیکرهای بلوتوثی از همین رنگ استفاده می‌کنند. به طور کلی اسپیکر XBOOM XL7S از نظر طراحی نمره قابل قبولی را دریافت می‌کند. لازم به ذکر است که این محصول کاملاً ضد آب است.

ضد آب بودن این محصول به شما کمک می‌کند تا بتوانید بدون نگرانی آن را در محیط‌های باز مورد استفاده قرار دهید هرچند که توصیه می‌شود از تماس با رطوبت و آب خودداری کنید. کیفیت بدنه محصول آنقدر بالاست که این اطمینان را به شما خواهد داد که به راحتی آسیب نخواهد دید و خشم پذیر نیست. توری در نظر گرفته شده جلوی بلندگوی دستگاه نیز علاوه بر زیبایی می‌تواند از ساب ووفر در برابر برخورد با اجسام تیز و یا هرگونه آسیب دیگری محافظت کند. ضمن اینکه لوگوی ایکس بوم هم در این قسمت دیده می‌شود.

توان خروجی

بدون شک عاشقان موسیقی و به خصوص جوانان مهم‌ترین اولویتشان هنگام خرید اسپیکر توان خروجی محصول است و اولین سوالی که از خریدار خواهند کرد میزان توان اسپیکر است. XBOOM XL7S دارای 250 وات توان خروجی دارد که حجم صدای قابل توجهی است و به خوبی جوابگوی بسیاری از نیازهای شما خواهد بود. این محصول به خوبی محیط‌های بزرگ را پوشش خواهد داد پس اگر قصد خرید اسپیکر در ویلاهای بزرگ و باغ را دارید این محصول جوابگوی تمام نیازهای شما خواهد بود. قابلیت Dynamic Bass Optimizer در بهبود صدای باس دستگاه کمک خواهد کرد می‌تواند صدایی بی نقص را به شما ارائه دهد.

موارد زیادی در کیفیت صدای خروجی اسپیکر موثرند اما نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که فقط اعداد و ارقام نیست که نشان دهنده قدرت صدای اسپیکرمی باشد درایور به کار رفته کیفیت ساب بوفر و حتی مشخصات نرم‌افزار می‌توانند روی کیفیت صدا تاثیرگذار باشند اسپیکر ال جی با استفاده از یک آمپلی فایر با کیفیت بیشترین حجم صدا با بالاترین کیفیت را برای خروجی به شما خواهد داد و این اطمینان را می‌دهد که از گوش دادن به موسیقی نهایت لذت را خواهید برد مگر به دنبال یک اسپیکر با کیفیت هستید که قابلیت حمل آسانی هم داشته باشد XL7 بهترین گزینه است.

اسپیکر ال جی
20 ساعت شارژدهی اسپیکر ال جی XBOOM XL7S

 

پورت های اسپیکر

وجود درگاه‌های مختلف در اسپیکر بلوتوثی میتواند به آسان‌تر شدن کار با دستگاه کمک کند هرچه تعداد ورودی و خروجی دستگاه بیشتر باشد امکان استفاده از محصول تا چند برابر افزایش پیدا می‌کند. اسپیکر ال جی XBOOM XL7S دارای درگاه USB , بلوتوث و AUX است همچنین ال جی امکان اتصال میکروفون را نیز در محصول در نظر گرفته است.  امکان اشتراک گذاری حداقل دو دستگاه از طریق بلوتوث و همچنین AUX و USB یک پکیج کامل را از درگاه‌های اسپیکر بلوتوثی در اختیار ما خواهد گذاشت ضمن اینکه ال جی با در نظر گرفتن ورودی میکروفون و گیتار جای هیچ گونه بحثی باقی نگذاشته است.

اهمیت تکمیل بودن پنل کاربری و پورت‌های دستگاه در اسپیکرهای بلوتوثی کمتر از کیفیت صدای آنها نیست و در اسپیکر ال جی این نکته در نظر گرفته شده است. هر چقدر تعداد پورت‌ها بیشتر باشد شما می‌توانید از راه‌های مختلفی به دستگاه متصل شده و از آن استفاده کنید و این مواقعی اهمیت خود را نشان میدهد که شما قصد داشته باشید اسپیکر را به گاه‌های قدیمی‌تر متصل کنید اسپیکر ال جی مدل XBOOM XL7S جای هیچگونه بحثی برای شما نخواهد گذاشت و شما می‌توانید به هر روشی که تمایل داشتید از صدای لذت بخش آن استفاده کنید.

باتری

بدون شک اسپیکر ال جی مدل XBOOM XL7S در این بخش شما را شگفت زده خواهد کرد چرا که یکی از بهترین و قدرتمندترین باتری‌های میان اسپیکرهای بلوتوثی را درون خود جای داده است. اگر اسپیکری بتواند تا ساعت‌ها بدون نیاز به شارژ برای ما پخش موسیقی داشته باشد ما می‌توانیم از آن محصول در طبیعت گردی‌ها و محیط‌های این چنینی تا ساعت‌ها از آن استفاده کنیم اسپیکر ال جی 20 ساعت به طور مداوم بدون نیاز به شارژ فعالیت خواهد کرد که این یک رقم بی‌نظیر در سطح خود محسوب می‌شود.

اسپیکر ال جی
دستگیره قابل تنظیم در اسپیکر ال جی XBOOM XL7

 

در اسپیکرهای بلوتوثی می‌توانید برای افزایش مدت زمان شارژدهی دستگاه نورهای RGB را خاموش کنید. این LED ها برای جذاب‌تر شدن ظاهر اسپیکر در نظر گرفته شده و شما می‌توانید با خاموش کردن آن صرفه‌جویی را در بخش باتری داشته باشید. برای صرفه‌جویی بیشتر می‌توانید در ولوم‌های متوسط و یا کمتر قرار دهید تا در شارژ آن مدیریت داشته باشید بدون شک اگر همیشه از حداکثر توان اسپیکر استفاده کنید شارژدهی آن کاهش خواهد یافت و این امری طبیعی است. اما به طور کل کیفیت باتری در نظر گرفته شده در اسپیکر ال جی XBOOM XL7S فوق العاده بالاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.