راهنمای خرید اسپیکر ال جی مدل XBOOM XL5

آیا اسپیکر ال جی XBOOM XL5 می‌تواند جزء گزینه‌های شما برای خرید قرار بگیرد امروزه اسپیکرهای بلوتوثی محبوبیت خوبی میان کاربران پیدا کردند و این موضوع باعث شده تا هم تنوع در میانه این گجت‌ها بیشتر شود و هم تقاضا برای خریدشان افزایش پیدا کند. گوش دادن به موسیقی همیشه برای انسان لذت بخش بوده و یکی از تفریحات مردم قلمداد می‌شده اما اگر بخواهیم کیفیت این تفریح را بالا ببریم بدون شک نیاز به یک اسپیکر قدرتمند و با کیفیت داریم که بتواند با نهایت کیفیت و با بالاترین تفکیک صدا موسیقی مورد علاقه‌مان را پخش کند اما امروزه فقط کیفیت نیست که باید مورد توجه قرار گیرد.

درست است که وظیفه اصلی اسپیکرها پخش صدا در بالاترین کیفیت است اما وجود برخی از ویژگی‌ها امروزه به یک امر ضروری در این محصولات بدل شده و برخی خصوصیات دیگر هم میتواند ارزش خرید اسپیکر را افزایش دهد اسپیکر ال جی که ما امروز قصد معرفی و بررسی آن را داریم یکی از جذاب‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات شرکت ال جی است که علاوه بر داشتن کیفیت بالا به دلیل به روز بودن و نوظهور بودن آن از آخرین زبان طراحی شرکت کره ای بهره می‌برد و از این نظر می‌تواند یک نکته مثبت بزرگ باشد به روز بودن اسپیکر یکی از نکات مهم هنگام خرید به شمار می‌رود با LGWORD همراه باشید.

نگاه کلی به XBOOM XL5 ال جی

یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل مهمانی قدرتمند است که کاملاً باورنکردنی به نظر می رسد. به خصوص در سطوح بلندتر این اسپیکر دارای توان خروجی 200 وات است که اندازه گیری واقعی قدرت دقیق در این حد است و صحنه صدا تمیز و به طور کلی متعادل است. اسپیکر ال جی برای قدرت بیس بیشتر دو بلندگوی دو پورت پایینی برای پاسخ باس اضافی، در نظر گرفته است. چراغ‌های RGB دایره‌ای در ووفر جذاب هستند، اما این موضوع به سلیقه افراد بازمیگردد. این اسپیکر برای مهمانی ها و حیاط خلوت عالی است، برای اینکه حمل این محصول آسان‌تر باشد دستگیره های تعبیه شده و می تواند برای حمل کار را ساده‌تر کند.

وقتی تصمیم به یک دورهمی جشن و یا میهمانی با دوستان و آشنایان می‌گیرید بدون شک نیازمند یک سیستم صوتی قدرتمند هستید که بتواند گرمابخش مراسم شما باشد. یک اسپیکر خوب و قدرتمند باید چند ویژگی داشته باشد و تنها نباید به کیفیت و حجم صدای آن توجه کرد نکات دیگری هم هستند که در افزایش ارزش محصول تاثیر گذارند. به طور مثال طراحی مناسب و وزن قابل قبول برای حمل آسان‌تر می‌تواند یکی از این موارد باشد. اسپیکر ال جی مدل XBOOM XL5 تمام قوانینی که می‌تواند یک محصول بی‌نقص را به همراه داشته باشد رعایت کرده است. البته این مقایسه باید با در نظر گرفتن قیمت و رده محصول انجام شود.

اسپیکر ال جی
طراحی جذاب اسپیکر ال جی XBOOM XL5

 

 

اسپیکر ال جی XBOOM XL5 یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل است که صدای قدرتمند با حجم 200 وات RMS و جلوه های نوری رنگارنگ ( نور های RGB ) را ارائه می دهد. این دستگاه برای مهمانی ها و رویدادهای فضای باز طراحی شده است که دارای خروجی 200 وات، ووفر 6.5 اینچی و دو توییتر 2.5 اینچی است. همچنین دارای استاندارد IPX4 مقاومت در برابر آب است که به این معنی است که می تواند در برابر پاشیده شدن و باران مقاومت کند. توجه داشته باشید که این موضوع را با ضد آب بودن اشتباه نگیرید در اینجا برخی از ویژگی ها و بررسی های اسپیکر LG XBOOM XL5 را بیان خواهیم کرد.

همانطور که گفتیم در اسپیکر ال جی XBOOM XL5 یک حلقه LED از نوع RGB در اطراف ووفر است که می تواند رنگ ها و الگوهای مختلف را با توجه به موسیقی یا ترجیح کاربر نمایش دهد. این اسپیکر همچنین دارای دو چراغ سفید یخی در قسمت بالا و پایین است که همراه با بیت چشمک می زند. این موضوع می‌تواند جذابیت و بصری مهمانی شما را تا چند برابر افزایش دهد و حس و حال یک جشن مهیج را برایتان القا کند. درست است که این موضوع به طراحی برمی‌گردد و موضوع طراحی و شکل ظاهری یک بحث کاملاً شخصیست و میان افراد متغیر است ولی بسیاری از کاربران نورهای RGB را دوست دارند از آن استقبال می‌کنند.

خبری مهیج برای دوستداران خوانندگی در این اسپیکر این است که این محصول دارای قابلیت کارائوکه است و به شما اجازه می‌دهد که صدای خواننده را کم یا به طور کامل قطع کنید و خودتان با موزیک در حال پخش به جای خواننده آواز بخوانید. اسپیکر ال جی XBOOM XL5 از عملکردهای  مانند لغو صدا، تغییر کلید و افکت های اکو پشتیبانی می کند. همچنین دارای ورودی میکروفون و عملکرد بازخورد صوتی است که به کاربر امکان می‌دهد صدای خود را از طریق اسپیکر بشنوند قطعاً این قابلیت برای خوانندگان حرفه‌ای ساخته نشده ولی اگر از کسانی هستید که می‌خواهید استعداد خود را بسنجید بسیار جذاب است.

قابلیت tws در اسپیکر ال جی XBOOM XL5 این بلندگو را می توان با یک بلندگوی دیگر از سری XBOOM برای حالت دوگانه جفت کرد که جلوه صدای استریو را برایتان ایجاد کند. همچنین می‌توان این اسپیکر را از طریق نرم افزار XBOOM کنترل کرد که به کاربر اجازه می‌دهد تنظیمات صدا، جلوه‌های نور و عملکردهای DJ را تنظیم کند. وجود این نرم‌افزار موبایلی کار با محصول را تا چند برابر ساده می‌کند و امکان کنترل از راه دور را برای شما فراهم می‌سازد و می‌تواند یکی از نکات مثبت پررنگ برای اسپیکر ال جی باشد. لازم به ذکر است که امکان دانلود این نرم‌افزار از طریق فروشگاه‌های مجاز مثل پلی استور و وب سایت رسمی ال جی فراهم است.

اسپیکر ال جی
داشتن دستگیره و چرخ در اسپیکر ال جی XBOOM XL5 برای حمل آسان

 

یکی از مهمترین بخش‌هایی که برای هر اسپیکر بلوتوثی حیاتی به نظر می‌رسد قدرت باتری است و این موضوع وقتی خود را نشان خواهد داد که شما تا ساعت‌ها دسترسی به شارژ و یا برق شهری ندارید و وجود یک باتری با کیفیت می‌تواند خیال شما را از این بابت راحت عمر باتری این اسپیکر پس از 3.5 ساعت شارژ 12 ساعت می باشد. همچنین دارای یک پورت USB است که می تواند موسیقی را از طریق فلش مموری پخش کند. البته این پورت USB قابلیت شارژ کردن تلفن همراه را نیز دارد و نکته‌ای که در این بخش وجود دارد این است که تنها با توان 10 وات قابلیت شارژ گجت‌های شما را خواهد داشت.

داشتن باتری برای اسپیکرهای بلوتوثی هم مزیت حساب می‌شود و هم نقطه ضعف مزیتش این است که شما می‌توانید بدون نیاز به انرژی در هر مکانی که حضور داشته باشید از موزیک مورد علاقه خود در نهایت کیفیت لذت ببرید اما معایبی نیز دارد و آن هم افت و یا معیوب شدن باتری پس از چند سال استفاده است که نیازمند تعویض خواهد بود و معمولاً تعویض باتری این دسته از محصولات کمی سخت انجام می‌شود اسپیکر ال جی XBOOM XL5 یکی از با کیفیت ترین محصولات در زمینه باتری به حساب می‌آید و می‌تواند شما را راضی نگه دارد. اگر اسپیکر دارای باتری خریداری می‌کنید حتماً به ظرفیت و قدرت آن توجه کنید.

اسپیکر ال جی XBOOM XL5 را از کجا بخریم؟

یکی از دغدغه‌های مهم کاربران پس از انتخاب محصول مورد نظر خود چگونگی نحوه خرید آن کالا است. متاسفانه این موضوع به دلیل سوء استفاده‌های برخی از فروشندگان و حتی شرکت‌های گارانتی ممکن است برای خریدار با چالش‌هایی روبرو باشد اولین نکته باید به آن دقت کنید اصالت کالاست که تا حد بسیار زیادی به فروشنده و اعتبار آن باز می‌گردد پس سعی کنید از مراکز معتبر و دارای مجوز خریداری کنید تا از اصالت کالا مطمئن باشید. این کار باعث می‌شود تا احتمال اینکه شما کالای فیک خریداری بکنید بسیار کاهش پیدا کند دچار ضررردهی مالی نخواهید شد.

داشتن ضمانت‌نامه یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی است که هنگام خرید از یک مرکز معتبر باید در نظر بگیرید به هر حال ممکن است مشکل برای هر محصولی پیش بیاید که اسپیکر ال جی مدل XBOOM XL5 از این قاعده مستثنا نیست و به هر حال باید اطمینان کامل را از خرید خود داشته باشید. شما می‌توانید این ضمانت‌نامه را از فروشگاه رسمی ال جی دریافت کنید تا خیالتان از هر نظر راحت باشد چرا که شرکت معتبری همچون گلدیران پشتیبان خرید شما خواهد بود. متاسفانه برخی از فروشگاه‌ها با کم کردن درصد کمی از قیمت محصول اقدام به فروش آن بدون ضمانت میکنند و این ریسک خرید را افزایش خواهد داد.

فروشگاه‌هایی که به صورت رسمی از برند مادر مجوز دارند معتبرترین مراکز برای خرید محصولات آن برند هستند. ما در اینجا به یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها را برای خرید محصولات ال جی با ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر به شما معرفی خواهیم کرد تا خیال شما از بابت خریدتان راحت باشد. یکی دیگر از راه‌های اعتماد به فروشگاه‌های معتبر توجه به این نما است که به شگاه‌های اینترنتی رسمی داده می‌شود تا اطلاعات دقیقی از آنها ثبت شود و در مواقع ضرور بتوان آن را پیگیری کرد. شما می‌توانید انواع اسپیکر ال جی را از فروشگاه‌ LGWORLD خریداری کنید.

این اسپیکر امتیازات خوبی را از دیدگاه مشتریان دریافت کرده است و به ویژگی های مثبتی مثل کیفیت صدا، عملکرد بیس، دوام و کیفییت بدنه و طراحی آن اشاره شده است و یکی از ایده آل‌ترین گزینه‌ها برای خرید یک اسپیکر با کیفیت و قیمت مناسب است. فروشگاه LGWORD مرجع رسمی فروش محصولات ال جی در ایران است و می‌توانید تمامی کالا های عرضه شده را با بهترین قیمت و بدون واسطه آنهم با ضمانتنامه معتبر خریداری کنید. اگر تجربه استفاده از اسپیکر ال جی را داشتید حتماً نظرات خود را در انتهای این مقاله با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.