راهنمای خرید سولاردام ال جی مدل MA3884VC

سولاردام ال جی مدل MA3884VC

در این نوشته از وبلاگ رسمی ال جی ورلد تصمیم داریم تا بطور کلی شما را با یک گروه از محصولاتی که ال جی مبدع آن بوده‌است آشنا کنیم و در خرید سولاردام ال جی مدل MA3884VC شما را راهنمایی کنیم؛ پس همراه ما باشید تا با این محصول منحصر به فرد بیشتر آشنا شوید!

بطور کلی با دیدن این محصول که تقریباً ابعادی مشابه با مایکروویو دارد، اولین سؤالی که ممکن است برای هرکسی ایجاد شود این است که سولاردام دقیقاً چه تفاوتی با مایکروویو دارد؟ در ادامه نگاهی کلی به سولاردام‌ها خواهیم داشت و تفاوت آن را با مایکروویو بیان خواهیم نمود:

نگاهی کلی به سولاردام و تفاوت آن با مایکروویو:

سولاردام یا فر ترکیبی (combi oven) محصولی است که حالت ترموژنیک و گرمازایی آن، ترکیبی از فناوری مایکروویو و امواج گرمایش نوری (امواج فروسرخ) می‌باشد! در بالا و پایین سولاردام، المنت‌های نوری و هیترهای زغالی‌ای قرار گرفته‌اند که امواج نورانی را با گرما و عمق نفوذی بالا تولید می‌نمایند!

 

بررسی سولاردام ال جی مدل MA3884VC
محفظه‌ی دوار در سولاردام ال جی مدل MA3884VC

 

بنابراین می‌توان گفت که سولاردام علاوه بر بهره گرفتن از امواج مایکروویو از امواج فروسرخ نیز بهره می‌گیرد که گزینه‌ای بسیار مناسب برای طبخ برخی از غذاها بشمار می‌رود! اما یکی دیگر از تفاوت‌های مهم این دو محصول ساختار محفظه داخلی می‌باشد؛ در داخل مایکروویو هر چند سینی دایره‌ای شکل است اما محفظه آن چهار گوش است ولی محفظه سولاردام دوار و استوانه‌ای بوده تا امواج گرمایی بهتر بتوانند بر روی غذا تمرکز یابند و تمیز کردن آن راحت‌تر گردد!

تا اینجای کار سعی کردیم تا تفاوت میان مایکروویو و سولاردام را بطور کلی خدمت شما بیان کنیم، از اینجا به بعد به ویژگی‌های خاص سولاردام ال جی مدل MA3884VC می‌پردازیم و برای خرید این محصول شما را راهنمایی خواهیم نمود:

راهنمای خرید سولاردام ال جی مدل MA3884VC:

 

برترین ویژگی‌های سولاردام ال جی مدل MA3884VC
شما می‌توانید سولاردام ال جی مدل MA3884VC را بطور توکار نیز در آشپزخانه قرار دهید!

 

1. ابعاد و مشخصات ظاهری:

سولاردام ال جی مدل MA3884VC از ظرفیتی 38 لیتری برخوردار است که گزینه‌ای بسیار مناسب برای انواع پخت‌وپز بشمار می‌رود. ابعاد این فر ترکیبی 527 در 395 در 469 میلی‌متر می‌باشد که شما براحتی می‌توانید انواع غذاها را به روش دلخواه خود در آن بپزید و از تازگی، عطر و رنگ و روی آنها لذت ببرید! (جلوتر به روش‌های خاص پخت‌وپز آن اشاره خواهیم نمود)!

بنابراین اگر دنبال محصولی هستید که بتوانید در آن غذای آبپز، گریل و کبابی بپزید، سولاردام ال جی مدل MA3884VC گزینه‌ی مناسبی برای طبخ غذای 5 الی 6 می‌باشد! رنگ نقره‌ای این محصول هم‌اکنون در سایت فروشگاهی مای ال جی ورلد موجود می‌باشد که به راحتی با چیدمان و محیط داخلی آشپزخانه می‌تواند وفق یابد!

 

خرید سولاردام ال جی مدل MA3884VC
جایگاه المنت‌های بالا، پایین و زغالی

 

2. بهره‌گیری از دو المنت در بالا و پایین:

مهم نیست چه بخواهید بپزید؛ چه کیک باشد، چه پیتزا، چه مرغ کبابی و چه بخارپز کردن سبزیجات! در این فر SpeedOven شما غذاهایتان را آنطور که می‌خواهید بپزید و آماده کنید! با دو المنت حرارتی که در بالا و پایین این سولاردام قرار گرفته‌است، غذاهایتان سریع‌تر و لذیذتر از هر زمانی آماده می‌شوند! (درباره زمان جلوتر صحبت خواهد شد.)

 

قیمت سولاردام ال جی مدل MA3884VC
ChoralCoal Element

 

3. المنت حرارتی زغال سنگ (Charcoal Heat Element):

هیچ تجربه‌ای لذت بخش‌تر از طبخ غذا بر روی زغال و منقل نیست! چراکه غذا به خوبی مغزپخت شده و عطر و طعمی خاص را خواهد گرفت. پس اگر شما نیز با این گفته‌ها موافق هستید، این سولاردام گزینه‌ی مناسبی برایتان خواهد بود چون از یک المنت مبتنی بر زغال سنگ بهره می‌گیرد! اما این همه ماجرا نیست و ال جی گزینه‌های بیشتری را در اختیار شما قرار داده‌است!

المنت زغال سنگی سولاردام ال جی مدل MA3884VC سبب می‌شود تا پرتوهای گرما به عمق غذای شما نفوذ کنند! اگر از طرفداران گوشت پخته شده در فر هستید باید بگوییم که این سولاردام قسمت بیرونی آن را کاملاً ترد می‌کند، درحالیکه بخش داخلی آن نرم و آبدار باقی می‌ماند، درست مثل کباب کردن کباب بر روی زغال و منقل! با این فرآیند پخت‌وپز شما 30٪ سریع‌تر و مصرف انرژی 40٪ از یک اجاق معمولی کمتر خواهد بود!

 

مشخصات سولاردام ال جی مدل MA3884VC
Steam Chef

 

4. بخارپزکردن غذا با Steam Chef:

اگر از طرفداران غذاهای رژیمی و سالم هستید و در میان وعده‌های غذایی شما سبزیجات و مواد غذایی بخارپز وجود دارد، سولاردام ال جی مدل MA3884VC به بهترین نحو ممکن این غذاها را برای شما آماده می‌سازد! در این روش طبخ رنگ، رطوبت و مواد مغذی موجود، به همان ترتیب باقی می‌مانند! کاسه فولاد ضدزنگ، این ضمانت را به شما خواهد داد که پرتوهای مایکروویو مستقیماً به مواد غذایی نخواهد رسید اما آب موجود در کاسه برای آماده‌سازی آن بخار خواهد شد!

5. قیمت مناسب و ضمانت پس از فروش:

اما مهم‌ترین نکته‌ای که درباره سولاردام ال جی مدل MA3884VC وجود دارد، ضمانت پس از فروش و ارائه گارانتی شرکتی است! از آنجا که این محصول یکی از برترین سولاردام‌های ال جی می‌باشد، از قیمت به نسبت بالایی برخوردار بوده و به قیمت 26 میلیون و 700 هزار تومان در سایت مای ال جی ورلد به فروش می‌رسد!

بنابراین چنین محصولی بایستی از گارانتی شرکتی برخوردار باشد تا در صورت عدم سلامت فیزیکی و یا بروز هرگونه مشکلی فرد به راحتی بتواند محصول را تعویض کند و یا مشکل ایجاد شده را با حداقل هزینه برطرف سازد! با خرید سولاردام ال جی مدل MA3884VC از سایت مای ال جی ورلد بعنوان نماینده رسمی فروش محصولات ال جی، با بیش از 7 سال تجربه موفق شما این ضمانت را خواهید داشت و از بابت اصالت محصول آسوده خاطر خواهید بود!

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره‌ها، حتماً پیج اینستاگرامی فروشگاه مای ال جی ورلد را فالو کنید! در این صفحه اخبار روز ال جی هر شب به اطلاع شما خواهد رسید و تخفیفات دوره‌ای فروشگاه نیز از همین طریق اعلام می‌گردد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.