فینال «چالش برای گرما» ال جی به آینده‌ای جذاب

ال جی

ال جی اعلام کرد که فینال بزرگ اولین چالش دانشجویی با موضوع گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) به نام Hack for Heat، در تاریخ 26 ژانویه در دفتر  این شرکت در Courbevoie، فرانسه برگزار می‌شود. این رویداد پیشگامانه شاهد رقابت جوانان با استعداد از سراسر اروپا در قالب تیم‌ها برای کمک به تعریف مجدد آینده تهویه مطبوع و ایجاد فردایی بهتر برای همه خواهد بود. در سال‌های اخیر چالش‌های بزرگی پیرامون آلودگی و از بین رفتن محیط زیست برای زندگی سالم مطرح شده که این موضوع سلامت کره زمین را با خطر روبرو کرده است. پس باید بکوشیم تا شرایط را بهتر کنیم با LGWORLD همراه باشید.

ال جی شرکتی است که اهمیت سیستم‌های گرمایش و کم کردن کربن را درک می‌کند و کاملا متعهد به حمایت از قرارداد سبز اتحادیه اروپا است. در راستای این تعهد، ال جی راه‌حل‌های تهویه مطبوع کارآمد و پایدار را ارائه می‌کند. به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای پرورش نسل بعدی مبتکران HVAC و کمک به ایجاد تغییرات مثبت، این شرکت رویداد Hack for Heat را برگزار کرد و از دانش‌آموزان دعوت کرد تا علاقه و ایده‌های منحصربه‌فرد خود را در سه چالش کلیدی پیش روی صنعت HVAC به کار گیرند: در بخش بعدی این ایده‌های جذاب را که در سه بخش دسته بندی می‌شود را عنوان می‌کنیم.

ال جی
استفاده از ایده های جدید توسط ال جی برای تهویه مطبوع خانه های مدرن

 

هک هیت برای طراحی: تعریف مجدد طراحی HVAC برای ادغام یکپارچه در مناظر شهری، با تمرکز بر زیبایی شناسی، اندازه و هزینه.
هک HEAT FOR PLANET: ایجاد سیستم های پمپ حرارتی “کربن صفر” در حالی که به جنبه های زنجیره تامین پرداخته می شود.
هک هیت برای کاربران: ایجاد محتوای آموزشی جذاب برای ارتباط با مصرف کنندگان و گسترش آگاهی در مورد تعهد LG به راه حل های توسعه پایدار.

در فینال بزرگ Hack for Heat شش تیم به نمایندگی از اسپانیا، پرتغال، بریتانیا، مجارستان و فرانسه حضور خواهند داشت. هر تیم این فرصت را خواهد داشت که پروژه های خود را به هیئت داوران متشکل از مدیران ال جی از واحدهای تجاری مختلف ارائه دهد. به تیم برنده یک سفر با تمام هزینه ها به سئول، کره جنوبی پاداش داده می شود، جایی که آنها این فرصت را خواهند داشت که خود را در فرهنگ محلی غرق کنند، نقاط دیدنی مشهور شهر را کشف کنند و از یک تور انحصاری در دفتر مرکزی شرکت لذت ببرند. این شرکت به تعهد خود در راستای کاهش گازهای کربنی پایبند است.

ال جی
جدید ترین فناوری های روز در محصولات تهویه مطبوع ال جی

 

طبق اعلام ال جی فینال Hack for Heat در 26 ژانویه از ساعت 8:30 تا 15:30 (CET) در ایستگاه کاری، 25 Quai du Président Paul Doumer، Courbevoie، فرانسه برای عموم و رسانه ها باز است. ثبت نام الزامی است و می توان آن را در صفحه لینکدین رویداد تکمیل کرد. پایان این رویداد ‌های برتر و ایده‌های جذاب جوایز نفیس و با ارزشی اهدا می‌شود ال جی سعی دارد رویدادهای این چنین را در سالهای آتی نیز برگزار کند تا از طرح‌ها و ایده‌های جذاب پیرامون هدف کاهش گازهای کربنی استفاده کند تا بعد از چند ساز شاهد محیط زیستی پاک و هوایی به دور از آلودگی باشیم. هدف در نظر گرفته شده بسیار بزرگ و مهم است.

جیمز لی، رئیس واحد کسب و کار راه حل هوا در شرکت لوازم خانگی و راه حل هوایی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «هک برای گرما تعهد قوی ال‌جی به نوآوری و اعتقاد راسخ به قدرت استعدادهای جوان برای شکل دادن به آینده تهویه مطبوع را نشان می‌دهد. ما خوشحالیم که از ایده‌های منحصربه‌فرد این نوآوران جوان و پرشور استقبال می‌کنیم و مشتاقانه منتظریم ببینیم که چگونه مشارکت آنها صنعت را متحول می‌کند و زندگی مردم را بهتر می‌کند.» آخرین اخبار شرکت را از طریق وبلاگ LGWORLD دنبال کنید تا در کمترین زمان ممکن از آخرین اطلاعات این شرکت مطلع باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.