لپ‌تاپ‌ LG Gram Pro با طراحی فوق العاده باریک و بهره مندی از هوش مصنوعی معرفی شد

لپ‌تاپ‌

ال‌جی الکترونیکس در سال ۲۰۲۴ سری‌های LG Gram خود را گسترش می‌دهد و انتخاب‌های قانع‌کننده‌تری را به مشتریان ارائه می‌دهد، از جمله LG Gram Pro که محصول بسیار جذابی است. لپ‌تاپ‌های فوق‌سبک سری LG Gram، ترکیبی عالی از قدرت و قابلیت حمل، ترکیبی از مشخصات سطح بالا با طراحی‌های بسیار باریک و در عین حال بادوام و عمر باتری طولانی است. تمامی مدل‌های 2024 با جدیدترین عملکردهای مجهز به هوش مصنوعی در برنامه Gram Link ال‌جی عرضه می‌شوند که کارهایی مانند اشتراک‌گذاری فایل، اشتراک‌گذاری عکس و انعکاس صفحه را در دستگاه‌های  Gram، Android و iOS ساده می‌کنند.

YS Lee، معاون و رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت LG Electronics Business Solutions گفت: «سری لپ‌تاپ‌ های LG gram Pro یک طیف محصول جدید و هیجان‌انگیز را معرفی می‌کند که طراحی بسیار باریک را با عملکرد قدرتمند ترکیب می‌کند. ما به گسترش سری‌های گرم ال‌جی ادامه خواهیم داد و دستگاه‌های قابل حمل و با مشخصات بالایی را ارائه می‌کنیم که تجربه کاربری ممتازی را ارائه می‌کنند.»

بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس ایالات متحده از 9 تا 12 ژانویه می توانند لپ‌تاپ‌ های LG Gram را در غرفه این شرکت (#16008، سالن مرکزی، مرکز همایش های لاس وگاس) مشاهده کنند. برای اطلاع از همه اعلامیه های هیجان انگیز ال جی در CES، #LGCES2024 را در اینستاگرام ببینید ضمن اینکه ما تلاش کردیم برای رفاه حال کاربران پخش زنده مستقیم مراسم را در نظر داشته باشیم شما می‌توانید از طریق سایت و بخش مربوطه مستقیم و به صورت زنده مراسم را مشاهده کنید. در این رویداد محصولات نوآورانه بسیاری از جانب ال جی رونمایی شد که آگاهی از آنها خالی از لطف نخواهد بود.

مشخصات لپ‌تاپ‌ های LG Gram Pro و LG Gram Pro 2-in-1

بهترین لپ‌تاپ‌های Gram Pro ال‌جی (مدل‌های 16Z90SP و 17Z90SP) مجهز به پردازنده Intel® Core™ Ultra با معماری هیبریدی، NVMe PCIe 4.0 SSD و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3050 هستند. لپ‌تاپ‌ های جدید ال جی همچنین با Intel® AI Boost، واحد پردازش عصبی (NPU) اینتل ساخته شده‌اند که می‌تواند فعالیت هوش مصنوعی را حتی بدون اتصال به شبکه مدیریت کند. ال جی در بخش پردازنده یک قدم از تمامی رقبای خود جلوتر است و از جدیدترین محصول اینتل برای عملیات پردازش محصولات خود استفاده کرده است که این برگ برنده بزرگی برای این شرکت محسوب خواهد شد.

لپ‌تاپ‌
لپ‌تاپ‌ LG Gram Pro در اندازه های مختلف

 

علاوه بر این، Gram های جدید ال‌جی شامل برنامه لینک شدن میان دستگاه ها از طریق نرم افزار LG gram Link است که اشتراک‌گذاری بدون دردسر فایل، انتقال عکس و اشتراک صفحه بین لپ‌تاپ‌ های LG Gram (ویندوز) و اندروید یا iOS را تسهیل می‌کند.2 این برنامه همچنین دارای هوش مصنوعی یکپارچه است که به صورت هوشمند عکس‌های ذخیره‌شده در Gram را دسته‌بندی می‌کند و جستجوی تصویر را از طریق شناسایی کلمه کلیدی ساده می‌کند. با تقویت سازگاری و تجربه کلی LG gram، LG gram Link یک اکوسیستم به هم پیوسته از دستگاه‌ها، مانند اجرای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها با صفحه‌کلید و ماوس LG gram ایجاد می‌کند.

مدل های جدید LG Gram Pro از سیستم خنک کننده دوگانه بهره می برند. قدرت خنک‌کننده اضافی به لپ‌تاپ‌های جدید کمک می‌کند تا عملکرد بهینه‌ای داشته باشند، حتی در هنگام کار با نرم‌افزارهای سنگین مانند نرم افزار های ویرایش ویدیو و ابزارهای طراحی تصویر با هوش مصنوعی. هر دو مدل 16 و 17 اینچی LG Gram Pro با طراحی فوق‌العاده باریک و بسیار سبک خود، قابلیت حمل و جا به جایی راحت میکند، ظاهری شیک و عملکردی عالی را ارائه می‌دهند که آن‌ها را برای افراد حرفه‌ای‌ها یا هرکسی که به‌دنبال مشخصات قدرتمند هستند، ایده‌آل می‌کند. اگر کارهایی با پردازش پیچیده و سنگین دارید گزینه بسیار مناسبی است.

لپ‌تاپ‌های سری Gram Pro ال‌جی کیفیت تصویر خیره‌کننده با رنگ‌ها و کنتراست فوق‌العاده ارائه می‌کنند و پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی DCI-P3 را ارائه می‌کنند. هر دو مدل دارای وضوح Wide Quad XGA (WQXGA / ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰) IPS هستند، در حالی که ۱۶۰۰ LG gram Pro یک اینچی با صفحه نمایش OLED با وضوح +WQXGA (2880 x 1800) نیز موجود است. برای اتصال راحت، هر مدل پورت های مختلفی از جمله Thunderbolt 4، USB Type-C، USB Type-A و HDMI را در خود جای داده است. جای هیچ گونه درگاه ارتباطی در این محصول خالی نیست و می‌تواند دست شما را باز بگذارد.

لپ‌تاپ‌
لپ‌تاپ‌ LG Gram Pro با قابلیت باز شدن 180 درجه و استفاده از قلم

 

لپ‌تاپ‌ مدل LG Gram Pro 2-in-1 (نام تجاری 16T90SP) برنده جایزه نوآوری CES 2024 شده است و اخیراً در GUINNESS WORLD RECORDS™ به عنوان سبک ترین لپ تاپ با اندازه 16 اینچی ثبت شده است. این لپ‌تاپ همه کاره و «تبدیل‌پذیر» همچنین دارای صفحه‌نمایش OLED با وضوح WQXGA+ است. ۴ طراحی فوق‌العاده باریک و بسیار سبک وزن دارد که تنها ۱۲.۴ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن تنها ۱۳۹۹ گرم است که حمل و نقل آن را آسان می‌کند و برای اهداف سرگرمی و بهره‌وری ایده‌آل است. . لولای قابل تنظیم 360 درجه، طراحی قاب فوق باریک 4 جهته، صفحه نمایش لمسی پاسخگو و قلم قابل شارژ بی سیم.

LG Gram 2024

ال‌جی همچنین لپ‌تاپ‌های جدید 17، 16، 15 و 14 ال‌جی (مدل‌های 17Z90S، 16Z90S، 15Z90S و 14Z90S) را برای سال 2024 معرفی می‌کند. طراحی‌ باریک و بسیار سبک وزن و باتری‌های با عمر طولانی در استفاده‌های طولانی مدت بسیار کاربردی خواهد بود. تمامی مدل‌های 2024 LG Gram دارای پردازنده‌های Intel® Core™ Ultra، حافظه‌های SSD NVMe PCIe 4.0 و پنل‌های IPS با روشنایی بالا با پوشش ضد تابش نور هستند. و تمامی این موارد همه آن چیزی است که یک کاربر حرفه‌ای برای فعالیت‌های سنگین و پر حجم خود نیاز دارد پس با خیال راحت به کار خود برسید.

لپ‌تاپ‌ های 17 و 16 ال‌جی دارای نمایشگرهایی با وضوح WQXGA و اندازه صفحه نمایش بزرگ هستند که آن‌ها را هم برای کار و هم برای تماشای فیلم مناسب می‌سازد. مدل های کوچکتر 15 و 14 اینچی قابلیت حمل و نقل عالی و تجربه کاربری به همان اندازه رضایت بخش را ارائه می دهند. همه مدل‌های خانواده LG 2024 مجهز به دوربین داخلی Full-HD (1920 x 1080) برای تماس ویدیویی و کنفرانس هستند. آنها همچنین با انواع نرم افزارهای پر کاربرد، مانند LG Glance by Mirametrix برای افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی و همچنین لینک شدن LG Gram ارائه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.