مانیتور هوشمند LG MyView بدون نیاز به اتصال رایانه معرفی شد

مانیتور

در عصر جدید فناوری های روز بازار مانیتور هوشمند در حال افزایش سهم خود در فروش هستند و در این میان نیز تقاضای خانواده‌های تک‌نفره و مشتریانی که می‌خواهند در هر اتاق یک تلویزیون داشته باشند، رو به افزایش است. با توجه به این تقاضا و تحولات مختلف در سبک زندگی مشتریان، شرکت ال جی مانیتورهای هوشمند LG MyView را عرضه کرده است؛ مدل ‘ 32SR70U’ طراحی یکپارچه و کیفیت تصویر واضح 4K دارد و این در حالی است که مدل ‘ 32SR83U’ حاشیه‌ای بسیار کمی دارد و وسعت دید صفحه‌نمایش را افزایش می‌دهد و با توجه به محیط استفاده نیز موقعیت صفحه را تنظیم می‌کند. با وبلاگ LGWORLD همراه باشید.

مانیتور LG MyView مانیتور هوشمند جدیدی است که به پلتفرم نرم‌افزاری webOS خودش مجهز است و بدون نیاز به پی‌سی به اینترنت متصل می‌شود تا بتوان از مشاهده OTT گرفته تا پخش ورزشی، آموزشی و… لذت برد. همانطور که می‌دانید سیستم عامل انحصاری شرکت ال جی است و در لوازم خانگی مانند تلویزیون‌های هوشمند و مانیتورهای این شرکت از آن بهره‌گیری می‌شود سرعت بالا امکانات جذاب متنوع و کامل از قابلیت‌های سیستم عامل است این مانیتور معنای صفحه‌نمایش هوشمند زندگی را شامل شده که به شما امکان می‌دهد تا قادر باشید از همه چیزی که می‌خواهید در فضای خود (My) تجربه کنید، ببینید (View) و لذت ببرید.

مانیتور
ساده بودن کار با مانیتور هوشمند LG MyView

 

برخی از امکانات مانیتور هوشمند LG MyView

این دو مدل تازه مجهز به صفحه‌نمایش ۳۲ اینچی 4K هستند که زوایای دید فوق العاده دارند. این مانیتورها ۹۵ درصد از DCI-P3 طیف رنگی Digital Cinema Initiatives را برآورده می‌کنند و رنگ‌های غنی و دقیقی را ارائه می‌دهند. این قابلیت باعث می‌شود شما در هنگام بازی کردن و یا پخش محتوای ویدیویی لذت بیشتری از تماشای نمایشگر ببرید و ها را به صورت جذاب‌تر و واقعی‌تر تماشا بکنید. ال جی سعی کرده علاوه بر افزایش جذابیت و کیفیت رنگ‌ها آنها به واقعیت خود نزدیک باشند و دور از و به صورت افراطی دچار غلظت رنگ بالا نشوند و این خود نکته مهمی است که در بسیاری از محصولات رعایت نمی‌شود.

سیستم عامل WebOS یک سیستم عامل کامل جامع و پر از امکانات متنوع است. بر اساس پلتفرم webOS شما می‌توانید به‌راحتی از LG channels و خدمات OTT داخلی و بین‌المللی و همچنین محتواهایی همچون تناسب اندام و آموزشی را استفاده کنید. با دسترسی از راه دور به یک رایانه ابری، می‌توانید به‌راحتی با استفاده از MS Office روی اسناد کار کنید یا اینکه برنامه‌های وارد شده خودتان را در Google Calendar بررسی کنید. ساده بودن کار با محیط کاربری بی نیاز بودن از هر قابلیت چه به صورت شبکه و چه به صورت آفلاین و همچنین سبک بودن ویژگی‌های جذاب سیستم عامل ال جی انحصاری می‌باشد.

مانیتور
طراحی جذاب مانیتور LG MyView با کمترین میزان اشغال فضا

 

علاوه بر این، این مانیتورها مجهز به Airplay 2 و Miracast هستند که می‌توان به‌ سادگی صفحه را به سیستم عامل های Android OS و iOS متصل کرد. این مانیتور همچنین به‌عنوان یک هاب هوشمند خانگی برای گوش دادن به موسیقی با اتصال ایربادهای بلوتوث، هدست و غیره نیز عمل می‌کند اما موضوع همین جا پایان نمی‌یابد یکی از جذابیت‌های فوق العاده بی‌نظیری که در لوازم خانگی ال جی می‌توان از آن بهره برد هوشمندی بیش از حد آنهاست. با استفاده از نرم‌افزار موبایلی LG Thinq میتوانید از راه دور به یا هر وسیله خانگی هوشمند دیگری متصل شوید و آنها را از راه دور کنترل کنید حتی اگر در منزل و یا محل کار حضور نداشتید.

سیونگجین اوه مدیر بازاریابی ال‌جی الکترونیکس کره جنوبی بیان کرده:

«با صفحه‌نمایش لایف استایل جدید LG MyView، ما تجربه جدیدی را ارائه خواهیم کرد که در آن مشتریان می‌توانند از محتویات مختلفی که می‌خواهند از OTT  گرفته تا آموزش را در یک جا استفاده کنند و لذت ببرند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.