نمایشگرهای LG One:Quick؛ راهکار ارتباطی پر سرعت و مبتکرانه برای شیوه جدید

نمایشگر منحصر به فرد LG One:Quick برای انواع سناریوهای استفاده از مشاغل طراحی شده و کارکرد در عصر جدیدی را از نو تعریف می‌کند

ال‌جی الکترونیکس از عرضه LG One:Quick خبر می‌دهد؛ یک نمایشگر بسیار شگفت انگیز و خیره کننده که ورود آن دسته جدیدی از محصولات را با خود به ارمغان می‌آورد. نمایشگر LG One:Quick در جواب به شیوه‌های جدید کار مردم طراحی شده و می‌تواند نحوه ارتباط افراد، همکاران و تیم‌ها را در واقعیت جدید کار از راه دور تغییر داده و گسترش دهد. LG One:Quick شامل One:Quick Works (مدل 55CT5WJ)، One:Quick Flex (مدل 43HT3WJ) و One:Quick Share (مدل SC-00DA)، یک راه حل اختصاصی برای به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش بی‌سیم است.

نمایشگر One:Quick Works یک صفحه نمایش 55 اینچی با وضوح 4K UHD، ویدئو کنفرانس و ابزار بهره‌وری همه جانبه است که برای انواع محیط‌های کار از جمله اتاق کنفرانس جوابگو است. نمایشگر One:Quick Flex با صفحه لمسی 43 اینچی4K UHD خود با یک پایه متحرک طراحی شده تا سناریوهای استفاده متنوع را در تمامی تنظیمات مشاغل وقف دهد. هر دو مدل مبتنی بر پلتفرم ویندوز بوده و با کتابخانه عظیمی از برنامه‌های ویدئو کنفرانس و ابزارهای همکاری سازگاری دارند. کاربران، پس از جفت شدن با نمایشگر One:Quick Share، می‌توانند خیلی سریع و راحت لپ‌تاپ‌های خود را به صورت بی‌سیم به نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال سازگار ال‌جی متصل کنند.

نمایشگر One:Quick Works ال‌جی برای حداکثر بهره‌وری
نمایشگر LG One: Quick Works، که افزوده‌ای خوشایند در هر مکان کنفرانس است، ارتباطات یکپارچه را برای جلسات اداری روان و پربار ارائه می‌دهد. این راهکار کاربردی توانست برنده جایزه Red Dot 2021 و iF Design Award 2021 شود، این محصول دارای رایانه شخصی ویندوزی داخلی، دوربین 4K UHD واضح، میکروفون، بلندگو و تخته سفید دیجیتالی است.

علاوه بر راهکار داخلی ویدئو کنفرانس ال‌جی، نمایشگر One:Quick Remote Meeting، به کاربران این امکان را میدهد که از میانبرها برای نصب بدون دردسر برنامه‌های ویدئویی کنفرانس و همکاری مانند Teams ،Webex و Zoom برای افزایش فوری بهره‌وری استفاده نمایند. میکروفون پرقدرت در ضبط هرگونه صدایی را تا فاصله شش متری با حداقل نویز پس زمینه موثر ثبت میکند، در حالی که دوربین با وضوح 3,840x 2,160 به طور خودکار آهنگ‌های شخصی را ردیابی کرده و بر روی آنها تمرکز می‌کند. هر دو دوربین و میکروفون را می‌توان به راحتی برای حداکثر حریم خصوصی و آرامش خاطر غیرفعال کرد.

نمایشگر One:Quick Works ویژگی‌های مدیریت و کنترل آسان برای استفاده را نیز ارائه می‌دهد. برنامه LG One:Quick Remote Meeting برای شش ماه اول هزینه ای در پی ندارد و با نمایشگر One:Quick Works به صورت یکپارچه کار می‌کند تا اسناد را در قالب‌های مختلف به اشتراک بگذارد، نقشه‌های مربوط را در زمان حقیقی انجام دهد و هوشمندانه تشخیص دهد که در طرف دیگر چه کسی مشغول گفت و گو است.

نمایشگر One:Quick Flex محصول همه کاره و نهایی
ال‌جی است این نمایشگر با نام One:Quick Flex برای طیف گسترده‌ای از سناریوهای استفاده از مشاغل مانند جلسات گروهی کوچک، بحث‌های تک نفره و ارائه‌های گروهی ساخته شده است، اما یک گزینه عالی برای بیمارستان‌ها، مدارس و خانه‌هایی است که احتمال دارد افراد در آنها مشغول به کار، یادگیری، آموزش یا صحبت از راه دور با طرف دیگر باشند. این نمایشگر با یک دوربین ویدئویی که میدان دید وسیع 88 درجه‌ای را ثبت می‌کند، می‌چرخد ​​تا در حالت افقی و عمودی کار کند و از حالت نمای تقسیم‌شده برای انجام چند وظیفه آسان‌تر بهره می‌برد. میکروفون و دوربین، رابط کاربری بصری، پشتیبانی کامل از قلم لمسی و قابلیت تخته سفید، بسته را کامل می‌کند. نمایشگر One:Quick Flex را می‌توان روی یک پایه متحرک نصب کرد تا به راحتی بین فضای جلسه مشترک و اتاق مدیرعامل برای یک ویدئو کنفرانس مهم حمل شود.

نمایشگر One:Quick Share ال‌جی برای به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش بی‌سیم
نمایشگر LG One:Quick Share به کاربران امکان می‌دهد بدون زحمت صفحه نمایش لپ‌تاپ خود را با نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال سازگار ال‌جی به اشتراک بگذارند. کاربران، پس از فرآیند اتصال ساده، می‌توانند با فشار دادن دکمه دانگل USB One:Quick Share صفحه نمایش کامپیوتر خود را به اشتراک بگذارند. تعویض منبع نیز به همین سادگی است، زیرا حداکثر چهار منبع می‌وانند به طور همزمان به نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال سازگار ال‌جی متصل شوند. و تنظیمات نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال ال‌جی مانند حجم ، حالت تصویر و روشنایی صفحه را با نمایشگر One:Quick Share، می‌توان بدون کنترل از راه دور انجام داد.

آقای پیک کی مون، نایب رئیس ارشد و سرپرست واحد تجاری نمایشگرهای اطلاع‌رسانی شرکت محصولات تجاری ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید:
«ال‌جی به عنوان پیشرو و رهبر بازار در توسعه راهکارها برای مشاغل، همیشه در تلاش است تا محصولاتی با طراحی خلاقانه و تکنولوژی پیشرفته ارائه دهد که کار را پربارتر و راحت‌تر کند. سری جدید One:Quick ما راه حلی است که بر اساس ضرورت ناشی از محیط جدیدی است که ما را مجبور به تفکر خارج از چارچوب کرده است. ما امیدواریم مشتریان با ارائه راه‌های جدید تعامل و انجام امور، بتوانند تعادل بهتری داشته باشند و از کار و زندگی لذت ببرند.»

جدیدترین نمایشگرها برای ارائه یک تجربه بصری طراحی شده است که بهره‌وری و همکاری را افزایش می‌دهد تا ارتباطات اداری را به سطح پیشرفته تر و ساده تری برساند. سری LG One:Quick از این ماه در کره در دسترس خواهد بود و پس از آن وارد بازارهای کلیدی در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا خواهد شد.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.