ویژگی های برتر کیف گوشی LG K61‎‎

کیف گوشی LG K61‎‎

در این نوشته از وبلاگ ال جی به معرفی کیف گوشی LG K61 بپردازیم و ویژگی‌های برتر آن را خدمت شما بیان کنیم، در نهایت نیز چنانچه تصمیم به خرید کیف گوشی و هر یک از لوازم جانبی گوشی LG K61 داشتید، شما را راهنمایی خواهیم کرد؛با ما همراه باشید.

کیف ها زمانی بعنوان یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی گوشی به شمار می‌رفتند و بسیاری از افراد ترجیحشان بر آن بود تا از این محصول استفاده کنند، اما با گذر زمان که کاورها عمومیت بیشتری یافتند و حفاظت ۳۶۰ و کاملی را از گوشی به عمل آوردند، بسیاری ترجیح دادند تا از کاور استفاده کنند که دو دلیل عمده دارد:

  • کاورها بطور کلی از کیف ها سبک‌ترند و راحت‌تر در دست جای می‌گیرند
  • با گذر زمان در اثر عواملی مثل جذب رطوبت، چربی و تنش (بویژه قسمتی که تا میخورد تا از نمایشگر استفاده کنید) ، قاب کم کم دستخوش پوسته پوسته شدن و آسیب می‌گشت که تا حد زیادی این مسئله غیر قابل اجتناب بود.

بنا به دلایل ذکر شده، از محبوبیت کیف ها کاسته شد و آنها جای خود را به ترکیب کاور و گلس دادند اما تولیدکنندگان قاب نیز از پای ننشستند و دست به تولید محصولاتی زدند که سبک تر باشد، راحت‌تر در دست جای گیرد و همچنین با گذر زمان، کمتر دستخوش آسیب گردد. یکی از این محصولات کیف گوشی LG K61 می‌باشد که دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه به ذکر آن خواهیم پرداخت:

ویژگی‌ها و مشخصات کیف گوشی LG K61:

خرید کیف گوشی LG K61‎‎
نمایی کلی از کیف گوشی LG K61

طراحی ارگونومیک با کاربری مناسب:

قسمت خارجی جدیدترین کیف گوشی LG K61 از جنس TPU بوده که نرمی و راحتی حداکثری را برای شما فراهم می‌آورد. در وسط بخش پشتی این کیف نیز طرح دوختی وجود دارد که از دکمه حسگر اثر انگشت و دوربین‌ها گذر می‌کند.

این گذر بطوری است که سبب می‌شود تا این بخش‌ها در گودی بیافتند و محفوظ باقی بمانند و شما راحت‌تر بتوانید به آن دسترسی داشته باشید. همچنین جایگاه تمامی خروجی‌ها بطور دقیق برش داده شده‌اند تا هیچ چیزی محدود نگردد و شما بتوانید به راحتی به تمامی دکمه‌ها دسترسی داشته باشید.

قیمت کیف گوشی LG K61‎‎
قسمت ژله‌ای کیف که گوشی را بطور کامل در برمی‌‌گیرد

حمایت کافی از لبه ها و جذب شوک:

بخش داخلی کیف گوشی LG K61 که موبایل را در برمی‌گیرد حالتی ژله‌ای داشته و سبب می‌شود تا چنانچه موبایل از طرفین ضرب ببیند، تمامی ضربات جذب و خنثی شوند و آسیب و لرزه‌ای متوجه پیکره اصلی گوشی نشود. این قاب به لحاظ جنس چیزی مشابه قاب ژله‌ای نرم گوشی LG K61 می‌باشد!

بررسی کیف گوشی LG K61‎‎
شما می‌توانید مدارک، کارت‌ها و حتی پول نقد در داخل این کیف قرار دهید

امکان قرار دادن مدارک و کارت ها:

یکی از مهمترین قابلیت هایی که تمامی کیف های جدید از جمله LG K61 به آن مجهز شده است، امکان قرار دادن کارت ها، مدارک و پول نقد در آنهاست. در حقیقت این کیف برای افرادی مناسب است که نمی‌خواهند هیچ چیز اضافه‌ای را با خود حمل کنند و ترجیحشان بر all in one بودن است!

برترین کیف گوشی LG K61‎‎ در بازار
امکان تماشای فیلم بدون هیچ محدودیتی

قرار گرفتن بعنوان پایه برای دیدن فیلم:

اما یکی از چالش‌هایی که بسیاری از افراد با گوشی‌شان دارند در هنگام فیلم دیدن بوده و عبارت است از فیکس کردن گوشی در یک سطح برای اینکه خسته نشوید و با تمرکز بیشتری فیلم‌تان را ببینید. در کیف گوشی LG K61، موبایل می‌تواند براحتی بر روی سطح تاشوی کیف قرار گیرد و در آنجا پایدار گردد تا شما به راحتی بتوانید به تماشای فیلم موردعلاقه‌تان بپردازید!

برای اطلاع از قیمت کیف گوشی LG K61 و خرید آن در دو رنگ مشکی و آبی، حتماً نگاهی به سایت ال جی ورلد نیز بیندازید. این فروشگاه 7 سال در زمینه فروش تمامی محصولات ال جی فعال بوده و در این زمینه بسیار موفق ظاهر گردیده است!

چنانچه می‌خواهید بطور کلی با محصولات فروشگاه اینترنتی ال جی ورلد آشنا شوید، از آخرین اخبار و مقالات مرتبط با دنیای ال جی مطلع شوید، حتماً پیج اینستاگرام ال جی ورلد را نیز فالو کنید. در این صفحه تمامی تخفیفات و فروش‌های ویژه نیز اطلاع رسانی خواهد شد؛ بنابراین با داشتن این صفحه، هیچ چیز را از دست نخواهید داد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.