4 ویژگی برتر ساندبار ال جی SN7Y

ویژگی‌های برتر ساندبار ال جی SN7Y

در گذشته، در رابطه با معرفی ساندبار ال جی SN7Y بطور کامل نوشته شده‌است که در صورت تمایل می‌توانید آن را مطالعه کنید و با این ساندبار بطور کامل آشنا شوید، در این نوشته اما نگاهی کلی به این ساندبار می‌اندازیم و 4 تا از برترین ویژگی‌ها و نقاط قوت آن را خدمت شما بیان می‌کنیم و در نهایت نیز چنانچه قصد خرید آن را داشتید، شما را راهنمایی خواهیم نمود؛ با ما همراه باشید.

این ساندبار 380 واتی در سال 2020 به بازار عرضه شد و هنوز که هنوز است بعنوان سبک‌ترین ساندبار ال جی شناخته می‌شود. توزیع کانال صوتی در آن بصورت 3.1.2 می‌باشد و فناوری‌های صوتی متنوع بکار رفته در آن که جلوتر به آنها اشاره می‌شود، سبب می‌شوند تا شنونده صدایی همه‌جانبه و فراگیر باشید.

4 ویژگی برتر ساندبار ال جی SN7Y:

ساندبار ال جی SN7Y
فناوری‌های صوتی بکار رفته در ساندبار ال جی SN7Y

1. فناوری‌های متنوع صدا:

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و نقاط قوتی که می‌توان در این ساندبار یافت، فناوری‌های صوتی متنوع بکار رفته در آن می‌باشد که سبب می‌شوند تا علاوه بر داشتن صدایی شفاف و دقیق، صدا در سراسر محیط پخش شود و حالتی مشابه سینما ایجاد گردد؛ در ادامه به ذکر ویژگی‌های صوتی این ساندبار می‌پردازیم:

1. صدای سینمایی؛ دالبی اتموس و DTSX:

برای آنکه صدایی را سینمایی بنامیم، صدا بایستی از تمامی جهات ما را در برمی‌گیرد و ما را در خود غوطه‌ور سازد. توزیع کانال صوتی در این اسپیکر بصورت 3.1.2 می‌باشد، یعنی 2 کانال صوتی صدا را به بالا پرتاب می‌نمایند و به اسپیکر‌های Up-Firing شهرت یافته‌اند که این موضوع به لطف بهره‌گیری از فناوری صوتی دالبی اتموس ایجاد شده‌است.

البته لازم به ذکر است که برای ایجاد صدای سینمایی، تنها دالبی اتموس حاضر نبوده و فناوری DTS:X نیز نقش مکمل را در ایجاد تجربه‌ای سینمایی می‌تواند ایجاد نماید. برای ایجاد صدایی فراگیرتر و ارتقا اسپیکرها به حالت 5.1.2، می‌توان از کیت‌های اسپیکر پشتی نیز بهره‌ گرفت که این آیتم به تازگی برای این اسپیکر ایجاد شده است و این محصولات جداگانه به فروش می‌رسند. (متأسفانه این اسپیکرها هنوز به ایران وارد نشده‌اند).

2. صدای شفاف و واضح؛ مریدین

کمپانی مریدین یک شرکت مرتبط با فناوری‌های صوتی و پردازش سیگنال دیجیتال بوده که در ساخت محصولات صوتی از جمله ساندبار، اسپیکر و ایربادز با ال جی همکاری می‌نماید. در واقع فناوری صوتی مریدین در ساندبار ال جی SN7Y سبب می‌شود تا در نقاط بیشتری بتوانید صدای مطلوب را بشنوید و صدا در هر جایی از منزل به بهترین شکل ممکن به گوش‌تان برسد.

3. صدایی نزدیک به تجربه ضبط؛ Hi-Res

نرخ نمونه‌برداری 96 کیلوهرتز در کنار عمق 24 بیتی ساندبار سبب می‌شود تا تجربه شنیداری لذت‌بخش و دقیق‌تری را داشته باشید. این فناوری که به High Resolution شهرت دارد، سبب می‌شود تا تجربه شنیداری بسیار به حالت ضبط و حقیقی صدا نزدیک باشد و گویی صدا را به خوبی پیش از ضبط می‌شنوید!

2. وزن سبک:

ساندبار ال جی SN7Y، سبک‌ترین ساندبار ال جی در بازار است و وزن آن به همراه ساب ووفر حدود 11.7 کیلوگرم می‌باشد. این محصول برای افرادی که بطور مداوم مجبور به جابه‌جایی و اسباب‌کشی می‌باشند، محصول بسیار خوبی می‌باشد و حمل آن برای افراد آسان است.

خرید ساندبار ال جی SN7Y
قابلیت‌های متنوع اتصال در ساندبار ال جی SN7Y

3. قابلیت‌های فراوان اتصال:

یکی دیگر از نقاط قوت قابل توجه ساندبار ال جی SN7Y، قابلیت‌های متنوع آن برای اتصال می‌باشد؛ بطوریکه دست شما برای اتصال آن به تلویزیون باز بوده و بسته به نوع کاربری‌تان می‌توانید ساندبار را به تلویزیون متصل نمایید. این اتصالات شامل بلوتوث، کابل نوری و HDMI می‌باشند که احتمالاً بهترین تجربه دیداری و شنیداری هماهنگ را با HDMI خواهید داشت.

قیمت ساندبار ال جی SN7Y
AI Sound Pro

4. تطبیق صدا با محیط:

بهره‌گیری از فناوری صوتی AI Sound Pro سبب می‌شود تا صدا بصورت خودکار توسط ساندبار بررسی گردد و بسته به محتوای در حال پخش (فیلم، اخبار، مسابقه ورزشی و…)، تمامی جزئیات را بازسازی کند تا در فیلم‌های درام و اخبار، دیالوگی واضح‌تر و در فیلم‌های اکشن، لحظاتی پر تب‌وتاب‌تر را تجربه کنید و از کیفیت صدا لذت ببرید.

جمع‌بندی و راهنمای خرید ساندبار ال جی SN7Y:

آنچه از چشم گذراندید برخی از ویژگی‌های کلی این ساندبار کلاسیک بود و اگر می‌خواهید بیشتر با مشخصات این ساندبار آشنا شوید، شما را به خواندن نوشته معرفی ساندبار ال جی مدل SN7Y دعوت می‌نماییم. اگر می‌خواهید ساندبار سبک، به نسبت خوش قیمت و با تجربه‌ای سینمایی در خانه‌ای متوسط یا کوچک داشته باشید، ساندبار ال جی SN7Y یکی از گزینه‌های بسیار خوب به شمار می‌رود.

حال سؤالی که مطرح می‌شود این است که این ساندبار را بایستی از کجا خرید و در هنگام خرید به چه مواردی فنی‌ای دقت داشت؟

در رابطه با محصولات بزرگی همچون ساندبار، مسئله سلامت فیزیکی کالا بسیار مهم و مطرح می‌باشد چراکه بر اثر جابه‌جایی نامناسب ممکن است ساندبار آسیب ببیند و کارایی لازم را نداشته باشد! بنابراین باید دقت کنید که خریدتان را از جایی انجام دهید که علاوه بر آنکه محصولی اصل و با گارانتی را به شما ارائه می‌دهد، از بابت سلامت فیزیکی محصول نیز ضمانت دهد و محصولی سالم را به دست شما برساند.

یکی از فروشگاه‌هایی که بیش از 7 سال در حوزه فروش محصولات ال جی فعالیت داشته و نمایندگی رسمی ال جی در ایران می‌باشد، فروشگاه اینترنتی رسمی مای ال جی ورلد می‌باشد! شما می‌توانید ساندبار ال جی SN7Y را بصورت اینترنتی و یا در صورت تمایل و با انجام هماهنگی بصورت حضوری انجام دهید و با داشتن گارانتی گلدیران، از بابت داشتن کالایی اورجینال آسوده خاطر باشید!

در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با محصولات موجود در فروشگاه ال جی ورلد، دنبال کردن آخرین اخبار مرتبط با دنیای ال جی و همچنین بهره‌مند شدن از تخفیفات جشنواره‌های فروش ویژه، پیج رسمی ال جی ورلد در اینستاگرام را فالو کنید. در این صفحه قرعه‌کشی‌های دوره‌ای نیز صورت می‌گیرد که در صورت تمایل می‌توانید در آن شرکت کنید و شانس خود را برای بردن یکی از محصولات فروشگاه محک بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.