4 ویژگی برتر مایکروویو ال جی MH8265CIS

مایکروویو ال جی MH8265CIS

در این نوشته درباره 4 ویژگی برتر از مایکروویو ال جی MH8265CIS که سایت رسمی این شرکت کره‌ای به آن اشاره کرده‌است، صحبت می‌کنیم و آنها را بررسی می‌کنیم؛ در نهایت نیز چنانچه قصد خرید این مایکروویو قدرتمند و زیبا را داشتید، شما را راهنمایی خواهیم نمود، همراه ما باشید!

مایکروویوهای ال جی از محصولاتی به شمار می‌روند که بسیار محبوب می‌باشند و از آنجا که از لوازم خانگی اساسی به شمار می‌روند، شناخته شده‌تر می‌باشند و  از رقیبان سرسخت سایر برندهای موجود در بازار می‌باشند. در اینجا نیز با مایکروویو ال جی MH8265CIS رو به رو هستیم و نگاهی کلی به مشخصات این محصول خاص خواهیم انداخت.

معرفی کلی مایکروویو ال جی MH8265CIS:

 

قیمت مایکروویو ال جی MH8265CIS
نورپردازی 3 برابر شفاف‌تر برای دریافتن تمام جزئیات!

 

این مایکروویو با ظرفیت 42 لیتری و توان خروجی 1200W به شما ضمانت یک آشپزی مطمئن و لذت‌بخش را خواهد داد. شما به راحتی می‌توانید با لامپ LED بسیار شفاف (3 مرتبه شفاف‌تر از سایرین)، بطور کامل و واضح فرآیند طبخ، گرم شدن و آب شدن یخ مواد غذایی فریزری را ببینید!

 

خرید مایکروویو ال جی MH8265CIS
ابعاد کلی مایکروویو ال جی MH8265CIS

 

ابعاد این محصول 544x308x458 میلی‌متر می‌باشد که شاید در نگاه اول چندان بزرگ به نظر نرسد اما در اینجا ال جی از یک ابتکار طراحی بهره برده و محصولی بهینه‌تر را به بازار عرضه کرده‌است؛ یعنی در ابعاد کوچکتر، ما شاهد ظرفیت بیشتری خواهیم بود؛ گویی پوسته نازک‌تر شده تا فضای داخلی برای فعالیت‌های ما بیشتر شود!

اما ویژگی‌های مایکروویو ال جی MH8265CIS از موارد ذکر شده بیشتر می‌باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آنها می‌توانید به صفحه این محصول در فروشگاه مای ال جی ورلد مراجعه کنید!

4 ویژگی برتر مایکروویو ال جی MH8265CIS کدام است؟

 

بررسی مایکروویو ال جی MH8265CIS
مقایسه توزیع گرمای مایکروویو ال جی MH8265CIS با سایر برندها

 

1. بهره‌گیری از سیستم LG Smart Inverter:

یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که بسیاری از افراد با مایکروویو دارند این است که این محصولات بطور کامل و دقیق نمی‌توانند غذا را گرم کنند و بقول معروف مغز غذا هنوز سرد باقی می‌ماند و یا در هنگام آشپزی سطح رویی بسیار برشته و گرم می‌شود اما قسمت داخل غذا سرد و خام است!

در مایکروویو ال جی MH8265CIS از سیستم حرارتی Smart Inverter استفاده شده‌است که دمای داخل فر را بطور دقیق کنترل می‌کند و سبب می‌شود تا گرما بطور یکنواخت در سطح داخلی و خارجی غذا جریان یابد و بیرون و درون آن بطور کامل گرم شده، پخته گردد و یا یخ آن آب شود!

 

مشخصات مایکروویو ال جی MH8265CIS
آشپزی 1.5 برابر سریعتر

 

2. Fast Cooking یا آشپزی سریع:

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که می‌تواند در کنار یکنواخت بودن توزیع گرما بسیار جذاب جلوه کند، سرعت گرفتن فرآیند پخت و پز در مایکروویو می‌باشد! یعنی با سیستم توزیع حرارت دقیق مایکروویو ال جی MH8265CIS، غذاها 1.5 برابر سریع‌تر از حد معمول پخته می‌شوند!

 

ویژگی‌های برتر مایکروویو ال جی MH8265CIS
از غذای آب پز تا سرخ شده، همه و همه با مایکروویو ال جی MH8265CIS

 

3. LG Infrared Heating:

اما چالش مهمی که بسیاری افراد را در هنگام خرید مایکروویو مردد می‌سازد، پرتوهای مایکروویوی سرطانزایی است که توسط این محصولات ساطع می‌شود؛ بطوریکه افراد گرایش خود را به سمت محصولاتی مثل Oven Toaster می‌برند که سرعت آن به مراتب از یک مایکروویو معمولی نیز کمتر است و تا آن اندازه نیز مؤثر نمی‌باشد!

اما خبر خوب این است که این مایکروویوها برای گرم شدن غذا از پرتوهای فروسرخ استفاده می‌کنند که جای اثر بر ساختار ملکولی غذا، سبب جذب انرژی ماده می‌شوند و به این ترتیب غذا را گرم می‌کنند! حتی گرمای تولید شده توسط امواج فروسرخ از امواج مایکروویو بیشتر می‌باشد و هیچ پژوهشی حاکی از آثار خطرناک این پرتوها بر سلامتی انسان نیست!

با این فرآیند غذا طعم و رنگ اصیل خود را حفظ کرده و در عین حال سطح خارجی آن ترد و سطح داخلی آن آبدار می‌شود که این موضوع برای طرفداران استیک آبدار بسیار مطلوب می‌باشد! (البته حالات شما می‌توانید از میان حالات مختلف، نحوه طبخ را مشخص کنید و کارهایی مثل گریل کردن، فرآیند تخمیر و بخارپز کردن را با آن انجام دهید.)

 

برترین مایکروویو ال جی در بازار کدام است؟
فناوری EasyClean

 

4. فناوری EasyClean:

دیگر برای تمیز کردن فر نیازی به استفاده از شوینده‌ها و محلول‌های مختلف ندارید! چراکه با این فناوری، سرسخت‌ترین لکه‌ها نیز با تنها کشیدن یک دستمال نرم پاک می‌‌شوند و ردی از آنها باقی نمی‌ماند، بطوریکه مایکروویو شما، درست مثل روز اول خود تمیز می‌ماند!

در واقع این فناوری ذرات و لکه‌ها را شل کرده و بدون نیاز به هیچ محلولی و تنها در 20 دقیقه این فرآیند رخ می‌‌دهد! آب را اسپری کنید، دکمه EasyClean بالایی یا پایینی را بفشارید و در نهایت با یک دستمال نرم سطح آن را تمیز کنید.

سعی شد تا ویژگی‌های خاص این محصول را خدمت شما معرفی کنیم و تا حدودی شما را با مایکروویو ال جی MH8265CIS آشنا کنیم. امیدواریم که برایتان کاربردی باشد. چنانچه تصمیم به خرید این محصول و یا سایر مایکروویوهای ال جی دارید، حتماً سایت ال جی ورلد را نیز بررسی بفرمایید؛ در این سایت تمامی محصولات با ضمانت اصل بودن و سلامت فیزیکی به دست شما عزیزان خواهد رسید!

برای آشنایی کلی با محصولاتی که در فروشگاه مای ال جی ورلد به فروش می‌رسند، حتماً پیج اینستاگرامی ال جی ورلد شاپ را فالو کنید؛ همچنین برای اینکه هیچ خبر و جشنواره‌ی فروش ویژه‌ی مهمی از دستتان نرود، پیج مای ال جی ورلد را فالو کنید. در این صفحه قرعه‌کشی‌های دوره‌ای نیز صورت می‌گیرد که شما می‌توانید با شرکت در آنها شانس خود را برای بردن یکی از محصولات فروشگاه ال جی ورلد محک بزنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.