دستگاه Styler جدید ال جی در CES 2024 رونمایی میشود

ال جی

ال جی الکترونیکس در نمایشگاه CES 2024 از راه‌حل مراقبت از لباس‌های پیشرفته و جدید LG Styler خود رونمایی خواهد کرد. این محصول دارای بخارشوی دستی و فشار بالا، فن‌آوری Dynamic Moving Hanger™ و Dual TrueSteam™، جدیدترین فناوری Styler چرخه‌های شاداب‌سازی لباس‌ها را سریع‌تر و مؤثرتر با عملکرد بهتر خشک کردن، رطوبت زدایی و چروک‌زدایی ارائه می‌کند. بسیاری از افراد به دلیل مسائل شغلی و تاری‌های روزمره‌ای که در طول زندگی دارند فرصت نمی‌کنند تا به آراستگی و مرتب سازی لباس‌های خود بپردازند Styler جدید این وظیفه را به خوبی به عهده می‌گیرند.

مدل جدید برای اولین بار برای سری ال جی Styler، دارای بخارشوی دستی و پرفشار است که از بین بردن چروک‌های پیراهن‌ها و سایر لباس‌ها را آسان‌تر می‌کند و از دردسر استفاده از اتو مجزا جلوگیری می‌کند. کاربران می توانند به سادگی لباس های چروک شده خود را داخل در آویزان کنند، بخاری متصل به پایین Styler را بیرون بیاورند و با فشار دادن یک دکمه فرآیند بخار را آغاز کنند. بخارپز از بخار قدرتمند و پرفشار برای نفوذ به لباس ها استفاده می کند و آنها را صاف و نرم می کند و نیاز به اتو را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این عمل در سرعت بالایی انجام می‌شود و در زمان نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

ال جی
طراحی خاص Styler ال جی

 

ال جی Styler با پیاده‌سازی سیستم انحصاری آویز متحرک دینامیک، می‌تواند مراقبت مناسبی را برای انواع مختلف لباس‌ها و پارچه‌ها ارائه دهد. برخلاف مدل قبلی خود – آویز متحرک، که برای حذف گرد و غبار به سادگی از کنار هم حرکت می کرد – سیستم جدید مراقبت ظریف و قدرتمندی از لباس را ارائه می دهد. از بین بردن گرد و غبار، بوی بد، 2 خشک کردن و کاهش چین و چروک با حرکت چرخشی، مکانیزم چرخشی برخوردار است. همچنین به چرخه‌های ارتقا یافته Styler، مانند چرخه Fine Dust، که تا 350 بار در دقیقه می‌پیچد و تکان می‌خورد تا ذرات گرد و غبار بزرگ و ریز را از لباس‌ها پاک کند، کمک می‌کند. با LGWORLD همراه باشد.

چند ویژگی Styler جدید ال جی

یکی از ویژگی های کلیدی Styler جدید، فناوری Dual TrueSteam ال جی است. به جای یک بخاری، Dual TrueSteam از دو بخاری برای جوشاندن آب و تولید بخار استفاده می کند که امکان کنترل دقیق تر حجم و قدرت اسپری بخار را فراهم می کند. دوره پارچه های ظریف مانند ابریشم و ترمه تنها از یکی از دو بخاری سیستم استفاده می کند که از طریق کنترل جریان بخار بهینه، مراقبت ملایمی از پارچه را ارائه می دهد. Dual TrueSteam همچنین چرخه بهداشتی Styler’s را فعال می کند، چرخه ای تخصصی که با از بین بردن بیش از 99.99 درصد از میکروب ها و 11 نوع مختلف باکتری مضر، لباس ها را از نظر بهداشتی تمیز نگه می دارد.

علاوه بر این، جدیدترین راه حل مراقبت از لباس ال جی دارای یک سیستم تهویه داخلی است که به طور خودکار هوا را در سراسر اتاق به گردش در می‌آورد. همچنین یک عملکرد رطوبت زدایی ارائه می دهد که می تواند تا 10 لیتر رطوبت را از اتاق بدون باز کردن درب استایلر جمع آوری کند. تضمین یک محیط داخلی دلپذیر و برای جلوگیری از مرطوب شدن لباس‌ها پس از قرارگیری در Styler مناسب است. رطوبت زیاد باعث از بین رفتن بافت پارچه و ایجاد بوی نامطبوع در البسه خواهد شد این موضوع توسط دستگاه کنترل می‌شود. همانطور که می‌دانید این شرکت کره‌ای از جدیدترین فناوری‌ها در تولید این محصول استفاده کرده است.

ال جی
قابلیت بخارشویی در Styler ال جی

 

برای مدیریت راحت، پرس شلوار Styler جدید که در زمان صرفه جویی می کند، ساختار آویز ارتقا یافته ای را به کار می گیرد که چین های واضح تر و بدون چروک را ممکن می کند. علاوه بر این، Styler جدید دارای یک صفحه نمایش لمسی ال سی دی بصری برای استفاده است که انتخاب دوره را سریع و آسان می کند. چین‌های دقیق و درست و اصولی در شلوار می‌تواند به درست ایستادن آن در تن افراد کمک کند. این موضوع در شیک پوشی و استایل افراد به وضوح روشن است و دیده می‌شود. می‌توانید خوشتیپ بودن و خوش استایل بودن خود را در کمترین زمان ممکن با Styler تجربه کنید.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «ال‌جی استایلر جدید یک راه‌حل مراقبت از لباس همه‌کاره است که مراقبت بهینه از پارچه‌های متنوع و راحتی مطلوب را برای مشتریان ما تضمین می‌کند». ال‌جی که پیشگام در سیستم‌های مراقبت از لباس است، به ارتقای قابلیت‌های LG Styler ادامه می‌دهد، مدیریت کمد لباس را بازتعریف می‌کند و ایجاد ظاهر و بوی تازه لباس‌ها را آسان‌تر از همیشه می‌کند. بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES 2024 از 9 تا 12 ژانویه می‌توانند تمام جدیدترین نوآوری‌های ال‌جی، از جمله LG Styler جدید را در غرفه این شرکت (#16008، مرکز همایش‌های لاس وگاس) تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.