دسته‌بندی نشده

ال جی Stylo 7 در راه است

ارديبهشت‌ماه امسال، ال‌جي Stylo 6 با نمايشگر 6.8 اينچي و مجهز به قلم استايلوس، از معدود گوشي‌هاي هوشمند قلم‌داري بود که با قيمت اقتصادي عرضه شد و توانست توجه کاربران را به خود جلب کرد. نخستين رندرهاي فاش شده ال‌جي Stylo 7 خبر از معرفي نسل بعدي اين گوشي هوشمند با طراحي جديد مي‌دهد.

رندرهاي CAD تهيه شده براساس اطلاعات منابع معتبر، طراحي ال‌جي استايلو 7 را به خوبي نشان مي‌دهد. باتوجه به رندرها ال‌جي نسل جديد اين گوشي هوشمند را با طراحي جديد و بهره‌مندي از حاشيه‌هاي کناري باريک به بازار عرضه خواهد کرد.

پنل پشتي ال‌جي استايلو 7 طراحي جالبي دارد و در واقع پنل پشتي به سه بخش مجزا تقسيم شده است. دو بخش آن به ماژول دوربين چهارگانه با چينش عمودي در گوشه سمت چپ بالاي دستگاه مربوط مي‌شود. قسمت سوم نيز به محل اتصال مگنتي قلم که در گوشه سمت چپ پايين تعلق دارد. نسل جديد ال‌جي استايلو نيز همانند نسخه قبلي مجهز به اسلات مخصوص قلم است.

در نتيجه کاربران مي‌توانند قلم مغناطيسي در دو موقعيت مختلف قرار دهند. هنوز اطلاعاتي در مورد مشخصات گوشي جديد و همچنين دوربين‌هاي آن در دست نيست. اگر مشخصات ال‌جي استالو 7 مشابه گوشي نسل قبلي باشد و تغييري نکند بايد منتظر معرفي آن با نمايشگر 6.8 اينچي با ابعاد 170.6 در 77 در 8.6 ميلي‌متر باشيم که از حسگر اثرانگشت جانبي بهره مي‌برد.

به نظر مي‌رسد ال‌جي استايلو 7 نيز همانند نسل قبلي از دکمه اختصاصي دستيار هوشمند گوگل، اسپيکرهايي در قسمت پايين گوشي، پورت USB Type-C و جک هدفون بهره ببرد. هنوز اطلاعاتي در مورد جنس بدنه دستگاه مطرح نشده است؛ اما اگر ال‌جي بخواهد قيمت گوشي جديد را در همان محدوده 300 دلار حفظ کند، ممکن است اسايلو 7 را نيز با بدنه از جنس پلاستيک رونمايي کند.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *