معرفی محصول, موبایل

چند دلیل برای انتخاب ال جی ولوت

چرا ال جی VELVET بخریم ؟

در این مقاله امروز می‌خواهیم به 6 دلیل که شما را مجاب به انتخاب ال جی Velvet میکند بپردازیم بالا رده ای خوش ساخت قدرتمند و با کیفیت که با طراحی خاص و فوق العاده خود انقلاب عظیمی بود در صنعت موبایل
ال جی با استفاده از الگوی جدید طراحی خود یعنی 3D Arc توانست ولوت را به رخ کاربران سخت پسند بکشد در کنار طراحی و کیفیت ساخت ولوت این موبایل قدرتمند ال جی مشخصات سخت افزاری فوق العاده ای نیز دارد و میتواند در قامت یک پرچمدار شما را همراهی کند.
ضمن اینکه Velvet را با رقیب هم قیمت خود یعنی S20 FE مقایسه میکنیم تا انتخاب برای شما راحت تر باشد.

حال با ما همراه باشید تا 6 دلیل که باعث میشود Velvet انتخاب اول شما باشد را شرح دهیم.

1_ طراحی و کیفیت ساخت :


ال جی Velvet یک موبایل خوش ساخت و پریمیوم و بسیار باکیفیت و خاص است.
ال جی از زبان طراحی جدیدی در این گوشی استفاده کرد.
ال جی در این بخش با اختلاف زیادی رقیب خود S20 FE را شکست داده و پشت سر میگذارد.
کیفیت ساخت یکی از مهم ترین موئلفه ها برای نشان دادن کیفیت اسمارتفون ها به شمار میرود.

دلیل این موضوع نیز بسیار ساده است کاربران تلفن های هوشمند تنها چیزی به طور مستقیم آنرا لمس میکنند متریال تلفن همراه است پس حس در دست گرفتن یک اسمارت فون بسیار حائز اهمیت است.
جنس بدنه ال جی Velvet از شیشه و فریم آن نیز فلزی و از جنس آلمینیوم است و حس یک موبایل لوکس و پرچمدار را به شما خواهد داد این در حالی است که S20 FE تماما از پلاستیک ساخته شده است و این یکی از نقاط برتری ال جی ولوت نسبت به سامسونگ گلکسی S20 FE به شمار میرود.
قاب پشتی ولوت به صورت آینه ای طراحی شده که علاوه بر کیفیت بالای شیشه جلوه ی بسیار زیبایی به گوشی بخشیده است به علاوه به خاطر نوع خاص طراحی با انعکاس نور رنگ های زیبایی پشت گوشی نمایان میشود که حس یک گوشی لوکس و پریمیوم را به شما نمایان میکند.

همان طور که گفتم فریم دور گوشی نیز از آلمینیوم با کیفیت و مقاوم ساخته شده که علاوه بر زیبایی به مقاومت این گوشی در برابر ضربه و به خصوص خط و خش افزوده میشود که پلاستیک در این زمینه پاشنه آشیل بزرگی محسوب میشود.
یکی دیگر از نقاط برجسته ال جی ولوت ضد آب بودن آن است چرا که ولوت از گواهی IP68 پشتیبانی میکند که این مورد نیز یکی دیگر از نقاط قوت ال جی Velvet است.

خرید گوشی LG VELVET / بررسی و قیمت موبایل ال جی ولوت 2020 

2_ پردازنده :


قطعاً پردازنده یکی از نقاط حساس و مهم گوشی تلفن همراه محسوب میشود چرا که قدرت و سرعت موبایل تا حدود زیادی و پردازنده آن برمی‌گردد.
ال جی Velvet از پردازنده اسنپدراگون 845 با طراحی 10 نانومتری بهره مند است.

پردازنده قدرتمند


این یکی دیگر از نقاط قوت ال جی ولوت به شمار می رود چرا که رقیب سنتی ال جی یعنی سامسونگ در S20 FE از اگزینوس 990 استفاده کرده میزان پایداری آن به مراتب کمتر از اسنپدراگون خواهد بود تولید حرارت در اگزینوس نیز بیشتر است و قطعاً حرارت از قدرت پردازنده میکاهد. و جدا از آن می تواند کاربر را هنگام کار کردن با تلفن همراه آزار دهد.
استفاده از پردازنده اسنپدراگون می‌تواند به طول عمر موبایل و همچنین عملکرد پایدار آن در دراز مدت کمک کند و این خیال کاربر را از بابت همراهی چندساله تلفن آسوده می کند همانطور که گفتیم حرارت باعث می شود از کیفیت پردازنده کاسته شود و در اجرای بازیهای سنگین نیز بعد از مدتی دچار مشکل شوید. نکته مثبت دیگر پردازنده‌ اسنپدراگون ال جی Velvet میزان مصرف باتری آن است که به مراتب مصرف بهینه تری دارد.

 

3_ نرم افزار :


نرم‌افزار نقش بسزایی در انتخاب یک تلفن همراه خواهد داشت چرا که تعامل دائمی با کاربر دارد. چیزی است که کاربران را از نزدیک لمس می کند. درست از رابط کاربری یک موضوع کاملا سلیقه ایست اما هیچ کس نمی تواند منکر آن باشد که امکانات یک رابط کاربری می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. ال جی Velvet در UX 9.0 که آخرین رابط کاربری این شرکت محسوب می‌شود سعی کرده بیشترین امکانات و بیشترین شخصی سازی های ممکن را به کاربر ببخشید. استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845 این کار را برای Velvet فراهم کرده که با بهترین امکانات نرم‌افزاری مواجه شوید. Multi Task سریع و آسان و به صورت کاملاً روان با استفاده از آن میتوانید به راحت ترین شکل ممکن بین نرم افزار ها سوئیچ کنید.
بزرگترین نقطه قوت ال جی در بخش نرم افزار به صفحه نمایش دوم این گوشی باز میگردد چرا که با وصل کردن این صفحه نمایش دوم شما امکانات نرم افزاری بسیار فوق العاده ای را دریافت خواهید کرد.
به طور مثال اگر شما صفحه نمایش دوم را به Velvet وصل کنید در بازی ها می توانید از صفحه نمایش اصلی به عنوان گیم پد و صفحه نمایش دوم به عنوان تصویر بازی خود استفاده کنید.
ال‌جی دنیای متفاوتی را از دو صفحه نمایشگر به شما هدیه میدهد.

*ال جی ولوت با اندروید 10 عرضه شده که اندروید 11 12 13 را هم دریافت خواهد کرد.
*لازم به ذکر است ال جی Velvet هم اکنون اندروید 11 را دریافت کرده است.

4_ صفحه نمایش دوم ( Dual Screen) :

دو موبایل در یک موبایل

 


با اتصال صفحه نمایش دوم Velvet شما در حقیقت دو تلفن همراه در اختیار دارید. امکانات فوق العاده ای این صفحه نمایش در اختیار شما قرار خواهد داد
استفاده از دو یا چند نرم افزار به صورت همزمان استفاده از دوربین گوشی به صورت حرفه ای
استفاده به عنوان گیم پد در بازی های ویدیویی و هزاران امکانات دیگر که در اختیار شما قرار می گیرد.
همچنین شما می توانید با استفاده از دانگل کوچکی که در نظر گرفته شده هنگام استفاده از دو صفحه نمایش موبایل از شارژ نیز استفاده کنید.
صفحه نمایش دوم به صورت یک قاب در موبایل جای می گیرند و جدای از امکانات صفحه نمایش دوم می تواند نقش یک قاب محافظ را نیز ایفا کند.
شما می توانید در استفاده از Map ها تماشای ویدوئوهای آنلاین هم چنین بازی های ویدئویی لذت چند برابری از ال جی Velvet داشته باشید
همانطور که در بخش نرم‌افزار نیز گفته شد با استفاده از صفحه نمایش دوم میتوانید امکانات فوق‌العاده در بخش فیلمبرداری و دوربین نیز از این گوشی دریافت کنید.

 

5_ پشتیبانی از کارت حافظه تا 1 ترابایت:

 

یکی دیگر از نقاط برتری ال جی Velvet به نسبت سامسونگ گلکسی S20 FE پشتیبانی ال جی Velvet از کارت حافظه Micro SD میباشد.
که نماینده سامسونگ از این قابلیت بی‌بهره است.
درست است که با ارتقای حافظه داخلی تلفن‌های همراه حتی در گوشی های میان رده و اقتصادی شاید به نظر برسد که نیاز کاربران برای استفاده از حافظه خارجی از بین رفته است گستردگی نرم افزار های اندرویدی که روز به روز و حجم آنها نیز افزوده می شود با توجه به اینکه این تلفن‌های همراه معمولا برای بازی‌های ویدیویی نیز استفاده می شود قطعاً کاربر پس از مدتی به حافظه خارجی نیز احتیاج پیدا خواهد کرد ال جی خیال کاربران خود را از این بابت رابطه راحت کرده پشتیبانی از Micro SD را به امکانات ال جی Velvet افزوده است.
شما می توانید تا ظرفیت 1 ترابایت حافظه خارجی به Velvet اضافه کنید که این حجم بسیار بالایی برای یک تلفن همراه محسوب می شود.

 

6_ پشتیبانی از جک 3.5 میلیمتری هدفون :

جک هدفون

 

چند سالی است که این درگاه پرکاربرد از جانب برخی کمپانی های بزرگ حذف شده و به مرور زمان به دست فراموشی سپرده می‌شود آن زمان هم خیلی از کاربران و حتی برخی تحلیلگران بازار موبایل از این اقدام آن شرکت ها انتقاد کردند چرا که حذف آن کاربر را مجبور می کند تا با هزینه های چند برابری برای گوش دادن موسیقی مورد علاقه خود به اجبار هندزفری بلوتوثی و بی سیم تهیه کند به طور کلی هزینه هایی را بر روی کاربر متحمل سازد اما ال جی در طول سالهای اخیر هیچگاه از این قانون پیروی نکرده و تقریباً تمام محصولاتش از جک هدفون بهره می برند ال‌جی Velvet نیز از این قاعده مستثنا نیست. و از درگاه محبوب و پرکاربرد پشتیبانی می کند که رقیب آن یعنی گلکسی S20 FE فاقد چنین قابلیتی است و از این رو برگ برنده دیگری نیز برای ال جی Velvet رو‌ میشود نکته جالب توجه دیگر این که با توجه به حذف نشدن این درگاه از طراحی ال جی Velvet هیچ تأثیر منفی در طراحی این گوشی نذاشته و با ظرافت کامل Velvet طراحی و ساخته شده است.

 

خرید گوشی LG VELVET / بررسی و قیمت موبایل ال جی ولوت 2020 

جمع بندی :

ال جی Velvet یک اسمارت فون قدرتمند خوش ساخت و با طراحی پریمیوم با امکانات نرم افزاری فوق العاده و استفاده از رابط کاربری روان و مناسب با صفحه نمایش دوم خاص و فوق العاده خود انقلاب بزرگی را در دنیای تلفن همراه رقم زده است. اگر به دنبال یک گوشی بالارده با قیمت اقتصادی هستید و به دنبال طراحی متفاوت و منحصر به فرد و دور از روزمرگی های امروز در طراحی های موبایل می گردید ال جی Velvet در خدمت شماست شما می توانید این موبایل را با قیمتی بسیار استثنایی از فروشگاه رسمی ال جی دریافت کنید.

تهیه شده توسط تیم LG WORLD

 

خرید گوشی LG VELVET / بررسی و قیمت موبایل ال جی ولوت 2020 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *