دسته‌بندی نشده

ال جی W31/W31+ ، قهرمانان تازه نفس ال جی

ال جی به تازگی از سری جدید و ارتقا یافته سری پرفروش W، یعنی ال جی W31 / W31+ رونمایی کرده است. این دستگاه با توجه به قیمت خود از مشخصات عالی بهره می برد که به شرح آن ها می پردازیم :

این دستگاه دارای نمایشگر بسیار بزرگ 6.52 اینچی با تکنولوژی IPSLCD می باشد که روشنایی بسیار بالا ، زاویه دید کم نظیر و کنتراست خیره کننده ای را برای شما به ارمغان می آورد . همچنین دقت HD+ ونمایشگر و ابعاد سینمایی 20:9 تجربه بصری دلچسبی را به ارمغان می آورد.

با پردازنده قدرتمند هشت هسته ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ( 128 گیگابایت در مدل پلاس ) به سرعت زیادی دست پیدا کنید و یا شاهد عملکرد روان در اجرای بازی ها باشید!

باتری یکی از مهم ترین بخش های یک موبایل است و ال جی نیز این موضوع را به خوبی می داند ؛ بنابراین این دستگاه از باتری بسیار حجیم 4000 میلی آمپر بر ساعت برخوردار است که با توجه به نرم افزار بهینه و پردازنده بسیار کم مصرف نوید دهنده شارژ دهی فوق العاده است.

و اما آخرین بخشی که باید درباره این دستگاه بدانید ، دوربین! بخشی که ال جی W31 شما را متحیر می کند! این دستگاه ها دارای سیستم دوربین 13 مگاپکسلی سه گانه بر پایه هوش مصنوعی ال جی می باشند و تصاویری با جزئیات و درخشندگی و پویایی بسیار بالا چه در روز و چه در شب برای شما به ارمغان می آورند .

اگر قصد خرید دستگاهی با قیمت مناسب و ویژگی های بسیار زیاد را دارید ، سری به روز شده W ال جی را در اولویت های خود قرار دهید ؛ نمایشگرهای بزرگ و درخشان ، قدرت پردازشی رضایت بخش ، باتری با شارژدهی عالی و دوربین هایی بسیار با کیفیت از دلایل خرید این دستگاه ها به شمار می روند .

تهیه شده توسط تیم تحریریه MyLGWorld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *