دسته‌بندی نشده

ال جی K62 ؛ لمس ظرافت و شکوه

آیا تا به حال فکر کرده اید چرا ما هنگام خرید یک دستگاه با هر بودجه ای ، گزینه های موجود در بازار را متناسب با بودجه خودمان پیدا می کنیم و پس از مقایسه آن ها با یکدیگر ، بهترین گزینه را انتخاب می کنیم ؟ پاسخ این سوال واضح است! ما به دنبال به دست آوردن بهترین تجربه کاربری با توجه به مبلغی که پرداخت می کنیم هستیم . یکی از عناصری که در یک تجربه کاربری مناسب نقش پر رنگی دارد، طراحی است و ال جی K62 در این بخش بسیار شما را حیرت زده می کند!

این دستگاه ضخامت فوق العاده کمی دارد و این دستگاه با وجود داشتن باتری بسیار بزرگ تنها 8.4mm ضخامت دارد که تحسین برانگیز است و وزن بسیار مناسب 186 گرمی حس سبکی را در دستان شما به ارمغان می آورد و پس از چند ساعت کار کردن نیز دستان شما خسته نمی شود . ناگفته نماند که این دستگاه استاندارد های تظامی ارتش آمریکا یا Mil-std 810G را با موفقیت پشت سر گذاشته است .

ال جی K62 از رنگ های جدید و متفاوتی بهره مند است. این دستگاه در دو رنگ سفید و آبی ارائه می شود که حتما با سلیقه شما جور در می آید و پوشش مات در هر دو رنگ مانع جذب اثر انگشت و چربی می شود و باعث می شود که نیازی به تمیز کردن قاب پشتی نداشته باشید و دستگاه نیز ظاهر مدرن و پربمیوم خود را حفظ کند.

در بخش جلویی این دستگاه نیز حاشیه های بسیار کمی نمایشگر 6.6 اینچی را احاطه کرده است و نسبت تصویر سینمایی 20:9 تجربه دیداری متفاوتی را برای شما به ارمغان می آورد . دوربین سلفی این دستگاه که در ناچ جزیره ای در مرکز نمایشگر قرار گرفته است، ظاهری جوان پسند و مدرن را به ال جی K62 هدیه می کند .

ال جی K62 میان رده ای بسیار خوش قیمت و در عین حال با امکانات از سوی شرکت ال جی است و دارای طراحی هوشمند، ظریف و مدرنی است که باعث می شود هنگامی که آن را در دست می گیرید شیفته رنگ های زیبای آن شوید و حس پریمومی را احساس کنید.

تهیه شده توسط تیم MyLGWorld

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *