دسته‌بندی نشده

سری جدید جاروهای CordZero ال جی با قابلیت زمین‌شویی در CES2020

سری جدید جاروهای CordZero ال جی با قابلیت زمین‌شویی قدرتی نظافت کامل و بدون لکه را آسان می‌کند.

ال جی در نمایشگاه CES 2020 محصولات نظافت جدیدی را معرفی می‌کند که عملکرد حیرت‌انگیز، سطح جدیدی از آسایش و صرفه‌جویی در زمان و انرژی را به نمایش می‌گذارند.

ال جی الکترونیکس تصمیم دارد در نمایشگاه CES 2020 با محصولات نظافت شارژی و بدون سیم که قابلیت‌های زمین‌شویی جدیدی دارد سطح محصولات قبلی خود را بالاتر ببرد. جارو دستی شارژی CordZeroThinQ A9 Stick Vacuum گردگیری و زمین‌شویی مؤثری را در یک دستگاه شارژی دستی میسر می‌کند و جاروی روباتیک CordZeroThinQ Robotic Mop ترکیبی از روباتیک ال‌جی و دانش و تخصص ال‌جی در بخش لوازم خانگی است که سخت‌ترین کارهای تمیزکاری را در یک جثه کوچک و جمع و جور امکان‌پذیر می‌کند.

LG-CORDZERO-M9_011

فناوری انحصاری Power Drive Mop ال‌جی دو جاروی CordZeroThinQ A9 و CordZeroThinQ Robotic Mop را به ابزارهایی کامل و بی‌عیب و نقص برای تمیز کردن سطح زمین بدون بر جای گذاشتن هیچ لکه‌ای مبدل می‌کند. دو پد گردگیری چرخان و پرسرعت به لطف وجود سیستم پیشرفته و اتوماتیک ذخیره آب همیشه میزان کافی از آب را برای تمیز کردن در خود دارند و هیچ چاله‌ و دست‌اندازی را نادیده نمی‌گیرند. کاربران برای برخورداری از انواع مختلف تمیز کردن و میزان قدرت می‌توانند جریان آب را کاهش یا افزایش دهند و یا به صورت کامل ببندند.

LG-CORDZERO-A9_03

ال جی CordZeroThinQ A9 با زمین‌شوی قدرتی Power Drive Mop

جارو دستی شارژی CordZeroThinQ A9 با نازل‌ها قابل تعویض می‌تواند به راحتی از حالت جارو به زمین‌شوی و برعکس تغییر وضعیت می‌دهد. نازل‌های قدرتی Power Drive Nozzle به لطف وجود موتور اینورتر هوشمند ال‌جی گرد و خاک را با مکش قدرتمند از روی فرش و سطوح سخت کف خانه برمی‌دارد. همین موتور نتایج پاک‌کنندگی عالی را در زمان استفاده و نصب زمین‌شوی Power Drive Mop میسر می‌کند. کنترل‌های تک‌لمسی، دو باتری با قابلیت تعویض سریع، فیلترهای قابل شست‌وشو بهره‌مندی از این ابزار دوکاره خانگی به حداکثر می‌رساند. پایه شارژ چندگانه شارژ کردن آسان و کم‌جا را هم برای جارو و هم لوازم جانبی آن فراهم می‌کند. دارندگان جاروی شارژی CordZeroThinQ A9 ال‌جی می‌تواند کیت Power Drive Mop را جداگانه خریداری کند که از پدهای زمین‌شو و نازل‌های آب برخوردار است.

CordZero-A9_Full
CordZero-A9

جاروی روباتیک زمین‌شوی  CordZeroThinQ Robotic Mop ال جی

جاروی روباتیک زمین‌شوی CordZeroThinQ Robotic Mop ال جی تمیز کردن سطح زمین را با فرچه‌های پیشرفته چرخان خود و فناوری دوچشمی Dual Eye به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. دوربین جلوی دوچشمی با دقت محیط پیرامون را تشخیص داده و تحلیل می‌کند تا از برخورد با لوازم منزل و حیوانات خانگی پیشگیری کند. کاربران از طریق دسترسی به منطقه من (My Zone) با استفاده از برنامه کاربردی LG ThinQ می‌توانند مشخص کنند که کدام قسمت‌های خانه باید تمیز شود.

CordZero-M9

کاربران خانگی با جاروی روباتیک CordZeroThinQ R9 می‌توانند هر دو دستگاه را از طریق وای-فای به هم متصل کنند تا شبکه نظافت کامل و جامعی را ایجاد کنند؛ قابلیتی که همسایه‌ها به آن غبطه می‌خورند. وقتی کار نظافت و جارو کردن R9 تمام شد، به جاروی روباتیک CordZeroThinQ Robotic Mop خبر می‌دهد و اطلاعات مناطقی که باید تمیز شوند و نیاز به زمین‌شویی و تی کشیدن دارند را برای این محصول هوشمند ارسال می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *