دسته‌بندی نشده

نسل جدید ماشین های لباسشویی الجی با هوش مصنوعی در نمایشگاه CES 2020

ماشین‌های لباسشویی جدید ال جی، که برنده جایزه نوآوری از نمایشگاه CES شده‌اند، از هوش مصنوعی و فناوری پیشرفته مراقبت از پارچه (Fabric Care) برای ارائه راحتی، عملکرد و سرعت بی‌مانند بهره می‌برند.

ال جی الکترونیکس از پیشرفته‌ترین نوآوری‌های خود در بخش ماشین لباسشویی در نمایشگاه CES 2020 پرده‌برداری کرد؛ محصولاتی که از هوش مصنوعی بهره می‌برند تا شست‌وشوی دقیق برای نتایج بهتر را بدون آزمون و خطا به همراه آوردند. ماشین لباسشویی جدید LG ThinQ با درب جلو برنده جایزه افتخارآمیز نوآوری از نمایشگاه CES 2020 شده و از موتور دایرکت درایو هوش مصنوعی (AI DD) همراه با سرویس خدمات فعال مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی (AI-powered Proactive Customer Care service) برخوردار است.

ماشین لباسشویی AI DD بر پایه ۲۰ سال پیشرفت ال جی در زمینه موتور شگفت‌انگیز دایرکت درایو ساخته شده و عملکرد بالا و بازده مؤثری را ارائه می‌دهد. ماشین لباسشویی جدید ال‌جی نه تنها حجم و وزن هر بار شست‌وشو را تشخیص می‌دهد بلکه از هوش مصنوعی و حسگرهای پیشرفته‌ای برای تشخیص نوع پارچه در هر بارگذاری بهره‌مند است. این ماشین لباسشویی با استفاده از فناوری یادگیری عمیق اطلاعات خود را با بیش از ۲۰ هزار داده دیگر مربوط به استفاده از ماشین لباسشویی مقایسه می‌کند تا تنظیمات برنامه شست‌وشو را برای کسب بهترین نتیجه بهینه کند و علاوه بر این که لباس‌ها را تمیزتر می‌شوید می‌تواند طول عمر لباس‌ها را تا ۱۵ درصد بیشتر کند.

هوشمند‌ترین ماشین لباسشویی ال‌جی قادر است که لباس‌های گوناگون همچون تی‌شرت و شلوار‌ را (که از نظر ظرافت و جنس و دیگر خصوصیات پارچه با هم کاملاً متفاوت هستند) تشخیص دهد و برنامه شست‌وشو را به‌گونه‌ای تنظیم کند که حرکات دستگاه، دمای آب، مدت‌زمان و حالت شست‌وشوی بهینه برای همه لباس‌ها را فراهم آورد. قابلیت کاربرپسند جدید ال‌جی با نام ezDispense به‌جای درخواست از کاربر و وابستگی به حدس و گمان وی، به‌صورت اتوماتیک میزان دقیق مایع شوینده و نرم‌کننده مورد نیاز را با توجه حجم لباس و زمان شست‌وشو، طی دوره شست‌وشو اضافه می‌کند تا نتیجه شست‌وشوی بهینه‌ایداشته باشد. این محصول برای خشک‌کردن از قابلیت Smart Pairing بهره می‌برد و به شکل خودکار تنظیمات بهینه برای خشک‌کردن لباس‌های موجود را به خشک‌کن ال‌جی سازگار با این فناوری ارسال می‌کند تا هر بار بهترین نتایج خشک‌کردن لباس را تجربه کنید.

ماشین لباسشویی هوشمند ال جی می‌تواند از طریق برنامه کاربردی موبایل LG ThinQ به دستیار آمازون الکسا متصل شود تا زمانی که ماده شوینده لباس کم شد به شما هشدار دهد. مشتریان می‌توانند قابلیت Amazon Dash Replenishment را از طریق برنامه کاربردی به صورت خودکار با منابعی از پیش انتخاب‌شده مانند ماده شوینده یا نرم‌کننده لباس دوباره سفارش دهند و درب منزل دریافت کنند.

AI-DD-WM_product

ماشین لباسشویی AI DD ال جی برای بهبود تجربه کار با ماشین لباسشویی از قابلیت Proactive Customer Care ال‌جی بهره می‌برد. این قابلیت راهکاری هوشمند برای خدمات مشتری است که با استفاده از هوش مصنوعی برای مشتریان آسایش خیال و رضایت بیشتری را به همراه خواهد داشت و عملکرد و دوام محصول را خیلی بیشتر می‌کند. این سرویس قبل از بروز مشکلات احتمالی می‌تواند فورا به کاربران هشدار دهد، در زمان نیاز به تعمیرات این فرایند را تسریع کند و نکات مفیدی برای حفظ بهترین عملکرد لوازم خانگی ال‌جی ارائه دهد.

ماشین لباسشویی جدید ال جی علاوه بر امکانات هوش مصنوعی از قابلیت‌های هوشمندانه‌ای برخوردار است که به کاربران امکان ذخیره کردن زمان و ارائه بهترین عملکرد را می‌دهد:

  • قابلیت شست‌وشوی سریع TurboWash 360 در ماشین لباسشویی ال‌جی از جت‌های قدرتمندی برای احاطه کردن لباس از چندین زاویه برخوردار است تا مواد شونده برای تمیزی کامل در مدت زمان کمتر از ۳۰ دقیقه از  بتوانند حتی در بارگیری‌های بزرگ و حجیم عمیقا به داخل الیاف پارچه نفوذ کنند.
  • قابلیت افشانه چندگانه و سه‌بعدی ۳D Multi Spray جت‌های آب را در ۵ جهت مختلف مستقیما و همزمان برای تسریع در جدا کردن لکه‌های سرسخت شلیک می‌کند.
  • قابلیت تویین واش ال جی (LG TWINWash) با دو محفظه شوینده و یک بارگذاری می‌تواند در زمان شست‌وشو صرفه‌جویی کند. بارگذاری‌های کوچک لباس را در محفظه کوچک و جمع و جور شوینده SideKick که در پایین محفظه بزرگ قرار دارد بشویید و در همان حال نیز لباس‌های بزرگتر را در محفظه بزرگ اصلی در قسمت بالا بشویید.

ماشین‌های لباسشویی ال‌جی که در نمایشگاه CES 2020 از ۷ تا ۱۱ ژانویه به نمایش در می‌آیند نیمه اول امسال وارد بازار امریکای شمالی و پس از آن وارد بازارهای دیگر دنیا می‌شوند.

برای اطلاع از سایر اخبار و محصولات ال‌جی در نمایشگاه CES 2020 می‌توانید هشتگ LGCES2020 # را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *