دسته‌بندی نشده

ال‌ جی در CES 2020 بار دیگر مفتخر به دریافت جوایز بسیاری شد.

CES

بار دیگر تلویزیون‌های OLED ال‌ جی جایزه بهترین نوآوری را از برنامه تشخیص صنعت CTA به طور رسمی دریافت کردند.

انجمن فناوری مشتری (CTA) شرکت ال‌جی الکترونیکس را برای نوآوری‌های پیشرو در فناوری و طراحی با اعطای جایزه نوآوری از CES 2020 تقدیر کرد. در صدر جوایز فناوری تلویزیون OLED ال‌جی می‌درخشد.

این هشتمین سال متوالی است که تلویزیون‌های OLED ال‌جی، لوازم خانگی و تلفن‌های هوشمند پرچمدار ال‌جی همگی جوایز نوآوری را از CES دریافت می‌کنند. جوایز CES یک منبع رسمی برای تشخیص نوآورانه‌ترین محصولات در صنعت و یک صحنه جهانی برای به نمایش گذاشتن نوآوری است.

بهترین نوآوری‌ در نمایشگاه CES: در نمایشگاه CES 2020، تلویزیون OLED ال‌جی بار دیگر جایزه بهترین نوآوری نمایشگاه CES را در بخش نمایشگر ویدیو و بالاترین افتخار را در سه سال از ۵ سال گذشته به خود اختصاص داد. ال‌جی، پرفروش‌ترین برند تلویزیون OLED در دنیا، بخشی را ویژه تلویزیون‌های پیشرفته OLED که مشکی کامل، رنگ‌های باورنکردنی و قابلیت‌های بسیار داینامیک بی‌رقیبی را به نمایش می‌گذارند ایجاد کرده است.

بخش سرگرمی خانگی ال‌جی: در سال ۲۰۲۰، بخش سرگرمی خانگی ال‌جی دو جایزه ویژه نوآوری دریافت کرد: یکی برای اولین تلویزیون‎های نسل جدید NEXTGEN ال‌جی که قرار است در CES 2020 معرفی شوند و جایزه دیگر برای تلویزیون‌های OLED ال‌جی مجهز به استاندارد نسل جدید ATSC 3.0 که با همکاری ال‌جی توسعه یافته است. جزییات بیشتر در مورد محصولات سرگرمی خانگی ال‌جی شامل تلویزیون ۸K، تلویزیون‌های ۴K Ultra HD، محصولات صوتی و تصویری و دیگر محصولات در ماه ژانویه در نمایشگاه CES 2020  اعلام می‌شود.

CES2

بخش لوازم خانگی ال‌جی: نوآوری‌های ال‌جی در نمایشگاه CES 2020 به چندین مدل از لوازم خانگی ال‌جی نیز اهدا شد که در صدر آنها یخچال InstaView™ Door-in-Door ال‌جی و اولین دستگاه Craft Ice در صنعت به چشم می‌خورد. از دیگر لوازم خانگی برنده ال‌جی دومین بُرد برای سیستم دستگاه مراقبت از لباس ال‌جی استایلر با شیشه آینه‌ای مشکی رنگ، دستگاه تصفیه هوای جدید PuriCare™ Mini ال‌جی و نوآوری‌ در ماشین‌های لباسشویی ال‌جی است که به زودی در CES معرفی می‌شوند.

تلفن‌های همراه ال‌جی: در صدر جوایز نوآوری‌ CES ال‌جی برای بخش موبایل، تلفن هوشمند اعجاب‌انگیز G8XThinQ Dual Screen ال‌جی است که با دو نمایشگر OLED خود کنترل بیشتری برای سناریوهای مختلف را میسر می‌کند و کار با این دو نمایشگر خیلی بهتر از یک نمایشگر تنها است. از دیگر برندگان در بخش تلفن هوشمند، ال‌جی V50ThinQ ۵G است که برای اتصال، پخش آنلاین، وب‌گردی، پخش رسانه، اشتراک‌گذاری و تجربیات دیگر بدون هیچ محدودیتی طراحی شده است. ال‌جی G8ThinQ نیز با طراحی مینیمالیست، تجربه صدای مبتکرانه، سخت‌افزار و نرم‌افزار جدید دوربین، کنترل‌های شاهکار و غیرلمسی و همین طور امکانات امنیتی بیومتریک برنده جایزه شده است.

جوایز نوآوری CES: برنامه نوآوری CES که توسط CTA پایه‌گذاری و تولید شده است یک رقابت سالانه برای افتخاردهی به طراحی و مهندسی درخشان در محصولات فناوری مشتری در ۲۸ طبقه‌بندی محسوب می‌شود. یک هیئت کارشناس برجسته شامل اعضای رسانه، طراحان، مهندسان و چندین نفر دیگر محصولات را بر طبق معیارهایی نظیر کیفیت مهندسی، زیباشناسی و طراحی، کاربرد و جذابیت مشتری بررسی می‌کنند.

فهرست کامل جوایز نوآوری ال‌جی در نمایشگاه CES 2020 همزمان با کنفرانس مطبوعاتی ال‌جی در این مراسم در ۶ ژانویه اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *