دسته‌بندی نشده

شگفتی آفرینی موج و فواره تماشایی OLED ال‌ جی در نمایشگاه CES

بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES بار دیگر در موج و فواره تماشایی OLED ال‌ جی غرق شدند.

سازه‌های جدید و الهام‌بخش متشکل از نمایشگرهای OLED رول شونده، منحنی و مسطح نشان از ابتکار چشمگیر ال جی و پیشگامی در فناوری نمایشگر دارد.

سنت ال جی برای حضور در نمایشگاه CES امسال هم با یک سازه جدید جشن گرفته شد. شرکت ال جی الکترونیکس که پیشگام جهانی در فناوری نمایشگر OLED است با سازه موج اولد ال جی (LG OLED Wave) از بازدیدکنندگان غرفه بزرگش در لاس وگاس استقبال شگفت‌انگیزی می‌کند.

OLED ال‌جی یکی از تکامل‌یافته‌ترین تکنولوژی‌های نمایشگر در سراسر جهان است که کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای را به همراه سطوح مشکی مطلق و کنتراست خارق‌العاده از هر زاویه نمایشی ارائه می‌دهد. پیکسل‌هایی که خودشان نور تولید می‌کنند و به‌صورت مجزا می‌توانند روشن یا خاموش شوند، این امکان را فراهم آورده‌اند که تصاویر به شکل خارق‌العاده‌ای به زندگی واقعی شبیه باشند. بدون نیاز به نور پس‌زمینه، نمایشگرهای OLED ال‌جی فوق‌العاده سبک و نازک شده‌اند و این باعث شده تا این تلویزیون‌ها همچون یک تابلو هنری روی دیوار نصب شوند یا اینکه چنان قابل‌انعطاف باشند که مانند یک پوستر لوله شوند.

LG-OLED-Wave-01

سازه موج اولد ال جی از چند ردیف نمایشگر منعطف OLED تشکیل شده که کیفیت تصویر بی‌رقیبی دارند و می‌توانند به شکل‌های منحصربه‌فردی تغییر حالت دهند. بازدیدکنندگان از غرفه ال جی در نمایشگاه CES 2020 می‌توانند سازه فواره اولد ال جی (The Fountainرا در داخل غرفه تماشا کنند. این فواره اولد متحرک است و از چندین نمایشگر رول شونده تلویزیون SIGNATURE OLED R (مدل ۶۵RX) تشکیل شده است. سازه‌های OLED الهام‌بخش ال‌جی نشان می‌دهند این شرکت در فناوری OLED پیشگام است و قدرت نوآوری و شگفتی‌آفرینی دارد.

سازه غول‌آسا و خیره‌کننده LG OLED Wave از ۲۰۰ نمایشگر تجاری و دیجیتال ۵۵ اینچ OLED (با ۱۲۸ نمایشگر محدب و مقعر و ۷۲ نمایشگر مسطح) که پرداخت آینه‌ای دارند تشکیل شده است. این سازه در ارتفاع ۶ متر و عرض ۲۵ متر بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES را به سفر شگفت‌انگیز اکتشاف جهان خارق‌العاده طبیعت می‌برد؛ سازه موج اولد از قدرت خام اقیانوس‌ها گرفته تا تولد شفق شمالی در آسمان شمال محیط نمایشگاه را با حس تصاویر مبهوت‌کننده و صدای فراگیر پر می‌کند و مخاطبان را با خود به برخی از خاطره‌انگیزترین رخدادهای جهان طبیعت و مکان‌های روی زمین می‌کشاند. بازدیدکنندگان می‌توانند حسی شبیه حس راه رفتن زیر امواج اقیانوس را تجربه کنند.

سازه فواره اولد با عملکرد همگام و یکپارچه ۲۰ نمایشگر تلویزیون شگفت‌آور OLED رول شونده بازدیدکنندگان را به تحسین و شگفتی واداشتند. این نمایشگرهای بسیار باریک و منعطف کیفیت تصویر عالی خود را به نمایش می‌گذارند و در عین حال بالا و پایین می‌شوند و رقصی متوالی را به شیوه‌ای جالب و سرگرم‌کننده از خون نشان می‌دهند. تلویزیون رول شونده SIGNATURE OLED R ال جی تنها تلویزیون دنیاست که نمایشگرش می‌تواند به صورت کامل از دید پنهان شود و هنگامی که از آن استفاده نمی‌شود، در پایه آلومینیومی و شیک خود لوله شود. تلویزیون آینده‌گرای ال جی با محیط اطراف خود ارتباط فضایی دارد و این موفقیت نقطه عطف ال جی در تاریخ تلویزیون به شمار می‌رود.

LG-OLED-Wave-03

از سال ۲۰۱۶ چیدمان هنرمندانه OLED ال‌جی پربیننده‌ترین جاذبه در نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مهم بین‌المللی بوده است. اولین چیدمان OLED ال‌جی به نمایشگاه CES 2016 برمی‌گردد که تونل OLED ال‌جی با طراحی گنبدی شکل خود به نمایش لحظات شگفت‌انگیز آسمان شب پرداخت. ال‌جی در بخش ارتباط فضایی با این محصول برنده جایزه Red Dot شد. سال بعد هم Senses of the Future یک اثر هنری عظیم بر پایه نور بود که در هفته طراحی میلان عرضه شد و به‌عنوان بهترین چیدمان هنری برنده Milano Design Award 2017 شد. ال‌جی اولین شرکت کره‌ای تا آن زمان بود که به این افتخار نائل می‌آمد و همچنین در بخش ارتباط فضایی جایزه Red Dot Grand Prix را برای این شرکت به ارمغان آورد. آبشار OLED ال‌جی هم سال گذشته در نمایشگاه CES رونمایی شد و دوباره به کسب افتخار Red Dot Award 2019 نائل آمد.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES 2020 می‌توانند از جدیدترین سازه‌های OLED ال جی در مرکز همایش لاس وگاس امریکا دیدن کنند. برای اطلاع از اخبار، فعالیت‌ها و محصولات جدید ال‌جی در این نمایشگاه هشتگ LGCES2020 # را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *