دسته‌بندی نشده

معرفی موبایل اقتصادی LG W10

📱معرفی موبایل اقتصادی LG W10 :

📸 دارای دوربین های ۱۲ مگاپیکسلی
و ۵ مگاپیکسل تشخیص عمق برای ثبت تصاویر پرتره است. در بخش سلفی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با کیفیت در نظر گرفته شده و توانایی فیلم برداری «FullHD» را دارد.
.

🎞️در بخش این موبایل حالت های تصویر برداری در شب ، اسلو موشن و تایم لپس قرار داده شده و با تنظیمات میتوانید رزولوشن تصویر را بین ۷ مگاپیکسل به صورت تمام صفحه و یا ۹ مگاپیکسل در بخش تصویر 1:1 مربع یا ۱۲ مگاپیکسل 4:3 انتخاب کنید.
.

⚙️📸در بخش تنظیمات قابلیت های بیشتری مثل «Touch Shot» قرار داده شده و با لمس تصویر میتوانید عکس برداری کنید. واتر مارک زیبا و مناسب برای تصویر انتخاب کنید و عکس گرفته شده را در شبکه های مجازی نشر دهید. از تایمر استفاده کنید تا چند ثانیه پس از فشردن دکمه ی شاتر به جمع دوستانتان اضافه شوید و عکس یادگیری بگیرید. این موبایل دارای هوش مصنوعی است که برای عکاسی ، جلوه ای خاص برای هر صحنه از تصویر شما در نظر میگیرد.
اگر صدای عکس برداری برای شما جذاب نیست ، میتوانید در تنظیمات صدا را قطع کنید تا با تمرکز بیشتری عکس را تهیه کنید همچنین در بخشی دیگر میتوانید مکان و لوکیشن عکس را در عکس ثبت کنید تا هر وقت که بخواهید با مشخصات عکس یادآور آن جا شود
.

📸 بخشی به نام «Camera roll» که از پرچمداران به این موبایل اضافه شده ، به شما چند تصویر آخر که گرفته اید را نشان میدهد و با استفاده از آن میتوانید برای عکس جدید برنامه ریزی کنید یا ببینید اگر عکسی جذابیت مد نظر شما را ندارد مجدد عکس بگیرید.

.

در این موبایل میتوانید فضای ذخیره سازی را بین حافظه داخلی و حافظه جانبی تغییر دهد. با قابلیت «Anti-flicker» میتوانید تصاویر شفاف تر ثبت کنید ، این قابلیت تا ۶۰ هرتز میتواند نویز ها را بگیرد و عکس را شفاف تر کند.
از بخش تنظیمات که بگذریم ، رابط کاربری دوربین سری W به نسبت موبایل های دیگر ال‌جی متفاوت است و از رابط کاربری ساده ای در دوربین بهره برده است. ویژگی های پر استفاده در صفحه ی اصلی دوربین قرار داده شده است، مثل تصویر پانوراما ، پرتره ، فیلم برداری ، حالت زیبایی ، تنظیم سایز تصویر ، HDR ، فلش و افکت برای تصاویر همگی در کنار هم قرار گرفتند تا به راحتی هر قابلیتی که نیاز دارید را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *