معرفی ساندبار ال جی مدل SN7Y

SN7Y

در این نوشته از وبلاگ رسمی ال جی ورلد، به معرفی و بررسی یکی از بهترین ساندبارهای 2020 ال جی یعنی SN7Y پرداخته خواهد شد، مزیت‌های برتر آن ذکر می‌شود و در نهایت اگر تمایل به خرید آن داشتید، شما را راهنمایی خواهیم نمود؛ با ما همراه باشید.

این ساندبار 4.4 کیلویی در سال 2020 توسط ال جی معرفی شد و در میان تمامی ساندبارهای ال جی بعنوان سبک‌ترین ساندبار شناخته می‌شود. وقتی محصول را خریداری می‌کنید در بسته بندی یک ساندبار و یک ساب ووفر وایرلس را خواهید دید که در مجموع تعداد کانال های آن به 3.1.2 می‌رسد. با خرید اسپیکرهای پشتی SPK8-S، تعداد کانال‌های صوتی SN7Y از 3.1.2 به 5.1.2 ارتقا می‌یابد.

از ویژگی‌های برتر ساندبار ال جی مدل SN7Y پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس است که سبب می‌شود تا شما صدایی سه بعدی و باتجربه‌ای بسیار نزدیک به سینما را بشنوید! در این ساندبار 380 واتی، 2 کانال صوتی قادر به پرتاب صدا به بالا و طرفین می‌باشند.

خرید آنلاین ساندبار ال جی مدل SN7Y
نمایی از ظاهر SN7Y

معرفی SN7Y:

طراحی ظاهری:

سطح و کف SN7Y حالتی چوبی و برس خورده دارد، اما در واقع جنس آنها از پلاستیک است. به لطف این طراحی جذب اثر انگشت نیز در این ساندبار به حداقل رسیده و نیازی نیست تا از بابت ماندن رد اثر انگشت بر روی آن نگرانی‌ای داشته باشید!

بر روی سطح این محصول یک کنترل پنل لمسی وجود داشته که از طریق آن کم و زیاد کردن صدا، خاموش و روشن کردن و همچنین تعیین نوع ورودی ساندبار (HDMI، فیبر نوری و بلوتوث) مشخص می‌گردد. هرچند تمامی این موارد به همراه تنظیماتی مثل تعیین نوع مد، بازپخش، عقب و جلو کردن و همچنین افکت صدا با ریموت کنترل کوچک دستگاه نیز قابل تنظیم است.

بهترین ساندبارهای ال جی در سال 2020
سطح برس خورده و کنترل پنل لمسی

کناره‌های دستگاه نیز حالتی مش مانند دارند تا صدا از کناره ها نیز به گوش شما برسد. نمایشگری به نسبت کوچک نیز در جلوی ساندبار وجود داشته که وقتی کاری را با ساندبار انجام می‌دهید، تغییرات اعمال شده را به شما نشان خواهد داد (مثل کم و زیاد کردن صدا)

کیفیت صدا:

در زمان معرفی، قیمت ساندبار ال جی مدل SN7Y چیزی در حدود 400 دلار بود و از نظر بسیاری از منتقدان، گزینه‌ای بسیار مناسب برای خریداران ساندبارهای زیر 500 دلار بود. قیمت فعلی این ساندبار در فروشگاه مای ال جی ورلد نیز چیزی در حدود 15 میلیون تومان می‌باشد!

اما دلیل این همه محبوبیت چه بود؟ بله بی شک یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید ساندبار یعنی کیفیت صدا! پشتیبانی از انواع فناوری‌های صدا مثل مریدین، DTSX، Hi-Res و دالبی اتموس، سبب شده است تا صدایی بی نظیر و باکیفیت بالا را با نرخ تبدیلی در حدود 3 برابر CD و مشابه کیفیت ضبط بشنوید.

قیمت SN7Y ال جی
کیفیت صدای بی نظیر به لطف فناوری های متنوع صدا

ال جی به منظور داشتن فرآیند پردازش سیگنال پیشرفته‌تر و همچنین طراحی سخت‌افزاری بهبود یافته، با کمپانی بریتانیایی مریدین وارد همکاری گردیده‌است. نتیجه این همکاری، صدایی با عرض، عمق و ارتفاع بیشتر می‌باشد.

دالبی اتموس، دالبی ویژن و DTSX هر یک به نوبه خود اتمسفری سینمایی را در خانه شما بوجود می‌آورند و سبب می‌شوند تا صدایی سه بعدی را بشنوید و آن را از هر طرفی احساس کنید! شاید برایتان سؤال باشد که تمامی این موارد تنها نام‌اند و جنبه تبلیغاتی فروش محصول را دارند؛ ما از کجا بدانیم که واقعاً کیفیت صدا در این ساندبار خوب است؟!

تنها کافی است تا در هنگام راه‌اندازی SN7Y صدایش را کم و زیاد کنید و بررسی‌ای بر روی حالات مختلف صدا (سینما، استاندارد و موسیقی) صورت دهید. بسیاری از افرادی که کارشان بررسی این قبیل محصولات است، به این نتیجه رسیده‌اند که کیفیت صدا بدون کوچکترین افت کیفیت و دیستورشن (اعواج) به گوش می‌رسد!

خرید آنلاین SN7Y
با AI Sound Pro هرچیزی را آنطور که هست بشنوید!

اما این کیفیت صدای بی‌نظیر وقتی شنیدنی‌تر می‌شود که ساندبار بتواند بسته به محتوای در حال پخش، هوشمندانه صدا را بهینه سازد! وقتی ساندبار را بر روی حالت AI Sound Pro قرار دهید، ساندبار سریعاً خود را با انواع نمایه‌های صوتی تطبیق داده و سبب می‌شود تا صدایی بی‌نظیر را مطابق با محتوای در حال پخش‌تان بشنوید.

اگر خانه‌ی شما بزرگ است و احساس می‌کنید که این سیستم صوتی برای آن کفایت نمی‌کند، تنها کافی است از دو کیت اسپیکر پشتی وایرلس SPK8-S استفاده کنید تا از اطراف نیز توسط صدا احاطه گردید و اتمسفری سه بعدی را بتوانید از صدا تجربه کنید. اسپیکرهای Up-Firing نیز که بر سطح دستگاه حضور دارند به نوعی مکمل این کار و فرآیند می‌باشند.

معرفی ساندبار ال جی مدل SN7Y
اتصالات متنوع برای سهولت کار

اتصالات:

SN7Y با پشتیبانی از روش‌های گوناگون اتصال مثل بلوتوث، USB، وای‌فای، HDMI و فیبرنوری باعث می‌شود تا ساندبار انعطاف‌پذیری بالایی برای سازگاری با هر تلویزیونی از خود نشان دهد (طبیعتاً این سازگاری با تلویزیون های ال جی نیز بیشتر به چشم می‌آید).

شما همچنین از طریق کابل HDMI نیز می‌توانید ساندبار را به کنسول بازی و یا پخش کننده بلوری متصل کنید تا با حداقل میزان تأخیر بازی کنید و از فیلم‌تان لذت ببرید؛ درست در اتمسفر و فضایی سه بعدی که به لطف فناوری دالبی اتموس و dtsX ایجاد شده است!

در این نوشته سعی شد تا اطلاعات جامعی درباره ساندبار SN7Y خدمت شما تسلیم و تقدیم گردد. قیمت ساندبار ال جی مدل S7NY به علت حضور پرچمداران و مدل‌های جدیدتر نسبت به گذشته بسیار کمتر شده و می‌توان آن را به چشم ساندباری قدرتمند و در عین حال مناسب دید.

خرید ساندبار ال جی مدل SN7Y
SN7Y و اسپیکرهای پشتی

از مشکلات اساسی‌ای که در هنگام خرید این قبیل محصولات صوتی، حتی در صورتی که اورجینال باشند می‌تواند وجود داشته باشد، صدمه و آسیب دیدن کالاست. حتی شاید ظاهر کالا کاملاً سالم باشد اما بخاطر حمل و نقل نامناسب، ممکن است ساندبار آسیب ببیند و در نتیجه کارایی لازم را برای شما نداشته باشد.

LG Thinq و کنترل خانه:

از طریق SN7Y و تلویزیونتان، اتصالات دستگاه‌های مختلف را بررسی کنید. این ویژگی که در آپدیت جدید LG THINQ ایجاد شده‌است، شما را قادر می‌سازد تا از هال خانه بتوانید لوازمی را که به این نرم‌افزار متصل شده‌اند را کنترل، پایش و حتی خاموش و روشن کنید.

پس حتماً خریدتان را از جایی انجام دهید که به شما اطمینان خاطر دهد تا در صورت بروز مشکل، ضمانت پس از فروش وجود دارد. چنانچه قصد خرید ساندبار ال جی مدل SN7Y را دارید، حتماً سایت ال جی ورلد را بعنوان گزینه‌ای اصلی در نظر بگیرید؛ در این سایت با ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت اصالت کالا، دیگر نگرانی‌ای از بابت این قبیل مشکلات نخواهید داشت.

چنانچه تمایل دارید با محصولات موجود در فروشگاه ال جی ورلد آشنا شوید، از جشنواره‌ها و تخفیفات ما آگاه شوید و اخبار دنیای پهناور ال جی را دنبال کنید، حتماً پیج اینستاگرام ال جی ورلد را فالو کنید تا به روز و مطلع بمانید و هیچ فروش ویژه‌ای را از دست ندهید!

با محصولات موجود در فروشگاه ال جی ورلد آشنا نیستید و در یک نگاه می‌خواهید با ویژگی‌های آنها آشنا شوید؟ با فالو کردن پیج فروشگاهی ال جی ورلد، دیدی کلی به محصولات موجود در فروشگاه پیدا خواهید نمود و با مشخصات آنها در سریع‌ترین زمان ممکن آشنا خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.