آغاز جشنواره LGWORLD یک فستیوال استثنایی

سایت ال جی ورلد جشنواره بزرگی را آغاز کرده و این فرصت بسیار عالی ای برای شما مشتریان عزیز است تا با شرایط استثنایی محصولات ال جی اعم از موبایل ها و لوازم جانبی آن ها و همچنین هدست ها و ایربادز ها را نه تنها با قیمتی فوق العاده بلکه در کنار هدایای ارزشمندی خریداری کنید.

ال جی ورلد ، این جشنواره بزرگ را با هدف دسترسی به قیمت مناسب شروع کرده تا مشتریان از تخفیفات عالی برای خرید محصول دل خواه استفاده کنند. برای مشتریان گرانقدر در این جشنواره از هدایا و قرعه کشی نیز در نظر گرفته شده است.


حال یک سوال بزرگ مطرح میشود. چرا الان خرید خود را انجام دهیم؟

ما علاوه بر این که در این جشنواره طیف وسیعی از محصولات را در تخفیف قرار دادیم ، تضمین اصل بودن و اورجینال بودن کالا ها را هم میکنیم‌ اما در نهایت قیمت نقطه داغ این جشنواره است.


ضمانت محصولات چگونه است؟

تمام محصولات موبایل موجود در سایت ضمانت نامه اورجینال و اصل بودن کالا به همراه تضمین رجیستر را دارا هستند و سایت ما این اطمینان را به شما می دهد تمام محصولات موجود در سایت اصل می‌باشد. هم چنین محصولاتی مانند باتری شامل 6 ماه ضمانت تعویض هستند.


فرصت شرکت در قرعه کشی با هدایایی ارزشمند در جشواره LG WORLD محدود است‌.

 

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.