ال جی نتایج مالی سال 2023 را اعلام کرد

ال جی

ال جی نتایج مالی خود را برای سال 2023 اعلام کرد و درآمد تلفیقی 84.2 تریلیون وون و سود عملیاتی 3.55 تریلیون وون را فاش کرد. این سومین سال متوالی از دستیابی به درآمد سالانه رکوردشکنی است. سود عملیاتی نیز مثبت است و به سطوحی نزدیک می شود که در دوره قبلی تقاضای متوقف شده مشاهده شده است. خبرها ناشی از این است که بخش درآمدی روز به روز در حال بهبودی است و به دلیل برنامه‌های مدون و دقیقی که به مرور در حال پیاده سازی این نمودار رشد ادامه خواهد داشت. مانند همیشه بخش لوازم خانگی تاثیر مثبت خود را در رشد درآمد شرکت نشان می‌دهد که همه ساله این مورد دیده می‌شود.

علیرغم عوامل خارجی چالش برانگیز مانند رکود اقتصادی و کاهش تقاضا، کسب و کار اصلی لوازم خانگی ال جی و تجارت رو به رشد قطعات خودرو انعطاف‌پذیری قابل‌توجهی از خود نشان داده و رشد مداوم را برای هشت سال متوالی حفظ کرده است. مجموع درآمد این مشاغل در سال گذشته از 40 تریلیون وون فراتر رفت که افزایش قابل توجهی از 18 تریلیون وون در سال 2015 بود. در مدت مشابه، نسبت این دو تجارت در کل درآمد از 32.5 درصد به 47.8 درصد افزایش یافته است. رشد در این بخش بسیار ملموس و قابل توجه بوده حتی نسبت به برخی بخش‌ها که عملکرد بهتری نیز داشتند.

این عملکرد ناشی از تلاش های استراتژیک ال جی برای ارتقای سبد کسب و کار خود است. این شرکت با شناسایی نقاط عطف بازار و ادغام مدل‌های تجاری جدید، از جمله خدمات اشتراک، در چارچوب‌های موجود، تجارت B2B خود را با موفقیت گسترش داد. علاوه بر این، مدل کسب و کار محتوا و خدمات نوآورانه ال‌جی، با بهره‌گیری از پایگاه کاربری گسترده خود از صدها میلیون محصول در سطح جهان، به تضمین سودآوری قوی نیز کمک کرده است. رد پای مثبت نوآوری‌های جذاب این شرکت در سود گزارش درآمد این ماه به وضوح روشن است موضوعی که ال جی همیشه در آن بهترین بوده است.

برنامه های آتی ال جی برای افزایش درآمد

با نگاهی به آینده، ال‌جی متعهد به تغییر مستمر از ساختاری بالغ مبتنی بر کسب‌وکار به ساختار رشد محور آینده است. در این سال، این شرکت توانایی های خود را بر شکستن محدودیت ها برای به حداکثر رساندن پتانسیل تجاری خود متمرکز خواهد کرد. ال جی با هدایت شرکت تازه‌تاسیس فروش و بازاریابی خارج از کشور، برای رشد بیشتر و پوشش گسترده محصولات، به‌ویژه در بازارهای نوظهور که فرصت‌های رشد بیشتری وجود دارد، تلاش خواهد کرد. امید است که با وری‌ها و استراتژی‌های جدید مسیری تازه پیش روی تجارت جهانی این شرکت باشد.در سال‌های آینده خبرهای زیادی از این بخش خواهیم شنید.

ال جی
ایده های خلاقانه ال جی در تولیدات خود در راستای افزایش درآمد

 

شرکت ال جی Home Appliance & Air Solution به درآمد سالانه 30.14 تریلیون وون دست یافت که هشت سال متوالی رشد را رقم زد و عصر 30 تریلیون وون را آغاز کرد. معرفی مدل های تجاری جدید از جمله خدمات اشتراک و گسترش سهم B2B در زمینه هایی مانند HVAC، قطعات و راه حل های داخلی به این رشد کمک کرد. سود عملیاتی نسبت به سال قبل بیش از 76 درصد افزایش را ثبت کرد و به 2.08 تریلیون وون رسید. در سال آینده، شرکت ال جی تغییر مدل کسب و کار خود را به سمت آمادگی آینده، از جمله ابتکارات مستقیم به مصرف کننده، تسریع خواهد کرد.

 هدف آن گسترش استقرار سیستم عامل های لوازم خانگی و گسترش خدمات اشتراک به بازارهای بین المللی است. علاوه بر این، پیشرفت سریعی در ساخت راه‌حل‌های خانه‌های هوشمند وجود خواهد داشت که ارزش «خانه صفر کار» را منعکس می‌کند. از نظر محصولات، شرکت به دنبال حفظ رویکرد استراتژیک خود برای استحکام بخشیدن به رهبری برتر محصولات کلیدی، مانند ماشین‌های لباسشویی و یخچال و فریزر است، در حالی که به سرعت مجموعه‌های خاص منطقه را گسترش می‌دهد. بخش لوازم خانگی دارای نظم و دیسیپلین خاصی است که همیشه نتایج مثبت آن دیده شده است.

شرکت راه حل های قطعات خودرو ال جی به درآمد سالانه 10.1 تریلیون وون و سود عملیاتی 133 میلیارد وون دست یافته است. در دهمین سال از تأسیس خود، شرکت نه تنها از مرز درآمد 10 تریلیون KRW فراتر رفت، بلکه هشت سال متوالی رشد را از زمان شروع به افشای نتایج عملکرد در سال 2015 نشان داد. سهم کل درآمد تلفیقی به 12 درصد افزایش یافته است. در این سال، شرکت قصد دارد هم رشد خارجی، هم افزایش سفارشات قابل توجه و هم رشد کیفی در عملیات خود را هدایت کند. وجود برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظم این هدف را نیز محقق خواهد کرد.

در بخش اطلاعات سرگرمی داخل خودرو، این شرکت در پاسخ به نیازهای OEM ها، تلاش هایی را برای ایمن سازی قابلیت ها در حوزه وسایل نقلیه نرم افزاری تعریف شده اختصاص داده است. این شرکت با تکیه بر فناوری متمایز خود که در بخش‌های لوازم خانگی و فناوری اطلاعات انباشته شده است. به دنبال ارتقای بیشتر تجربه مشتری در داخل خودرو خواهد بود. در حوزه e-Powertrain، تمرکز بر تقویت قابلیت‌های محصول و تثبیت اولیه پایگاه‌های تولید خارج از کشور برای افزایش پاسخگویی به خواسته‌های مشتری خواهد بود. علاوه بر این، در چراغ‌های جلو، برنامه‌هایی برای گسترش سفارشات محصولات ممتاز و همزمان بهبود کارایی وجود دارد.

ال جی
رشد هوشمندسازی بخش لوازم خانگی ال جی

 

شرکت لوازم خانگی ال جی درآمد سالانه 14.2 تریلیون وون و سود عملیاتی 362 میلیارد وون را به ثبت رساند. کسب و کار محتوا و خدمات مبتنی بر پلت فرم webOS جایگاه خود را به عنوان یک منبع درآمد جدید مستحکم کرد و افزایش قابل توجهی در سود عملیاتی نسبت به سال قبل نشان داد. در میان بهبود نسبتا کند تقاضا برای محصولات پریمیوم مانند OLED، درآمد کمی کاهش یافت. با پیش بینی بهبود تدریجی تقاضای تلویزیون در سال جاری، این شرکت به دنبال آن خواهد بود. ال جی حدود ۱۱ سال است که در بخش تلویزیون بی رقیب محسوب می‌شود و این تحسین برانگیز است.

برای تقویت هر دو خط تولید OLED و QNED با پیروی از یک استراتژی دوگانه برای رهبری بازار پریمیوم. به طور همزمان، شرکت در حال تسریع تبدیل خود به یک نیروگاه رسانه ای و سرگرمی است. در سال جاری، کسب و کار پلتفرم webOS به عنوان یک سرمایه گذاری درآمدزای قابل توجه در مقیاس تریلیون ها در نظر گرفته شده است. به عنوان یک رهبر در تجارت B2B ال جی، هدف آن تسریع تغییر از عرضه محصولات واحد به یکپارچه‌سازی و ارائه راه‌حل‌های مجاور است. با وجود بخش قابل توجهی از کسب و کارهای جدید در سازمان، سرمایه گذاری ها برای آمادگی های آینده به جای عملکرد مدیریت کوتاه مدت در اولویت قرار خواهند گرفت.

شرکت راه حل های تجاری ال جی درآمد سالانه 5.4 تریلیون وون و زیان عملیاتی 42 میلیارد وون را ثبت کرده است. به دلیل تأخیر در بازیابی تقاضای فناوری اطلاعات و کاهش سرمایه‌گذاری شرکت‌های کلیدی، درآمد نسبت به سال قبل کاهش جزئی داشت. افزایش سرمایه گذاری در زمینه های رشد آتی مانند رباتیک و شارژ وسایل نقلیه الکتریکی بر سودآوری تأثیر داشت. در این سال، شرکت خود را با یک سری رقابتی از محصولات فناوری اطلاعات، از جمله مانیتورهای بازی و LG gram Pro معرفی می‌کند و فعالانه به دنبال یافتن فرصت‌های تجاری با هدف قرار دادن بخش‌های عمودی متمایز مانند سازمان‌های دولتی و مدارس است.

کنفرانس و کنفرانس درآمد

ال جی در 25 ژانویه 2024، ساعت 16:00 به وقت استاندارد کره (07:00 GMT/UTC) یک کنفرانس تلفنی به زبان کره ای / انگلیسی برگزار می کند. به شرکت کنندگان در تماس کنفرانسی دستور داده می شود که برای دریافت پین خصوصی به صورت آنلاین پیش ثبت نام کنند. برای شرکت در تماس کنفرانسی، 3130 31 810 +82 را شماره گیری کرده، کد عبور 6418# و سپس پین را وارد کنید. فایل ارائه مربوطه قبل از تماس در وب سایت LG Electronics برای دانلود در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.