ال جی چشم‌انداز آینده خود را دوباره اختراع کرد

ال جی

ال جی امروز کنفرانس مطبوعاتی LG World Premiere خود را در مرکز کنوانسیون Mandalay Bay در لاس وگاس، نوادا، ایالات متحده برگزار کرد و چشم انداز و موضوع نمایشگاه جدید خود را برای CES 2024، “آینده خود را دوباره اختراع کنید” معرفی کرد. این کنفرانس بیشتر در حوزه هوش مصنوعی و دستاوردهای این شرکت از قبال این تکنولوژی جدید بود و شرکت کره‌ای سعی داشت محصولات جدید خود بر پایه هوش مصنوعی را به عموم مردم معرفی کند. تحولات بزرگی در بخش لوازم خانگی آن هم به کمک هوش مصنوعی در محصولات این شرکت دیده می‌شود برای دیدن آخرین اخبار به وبلاگ LGWORLD مراجعه کنید.

مدیرعامل ال جی ویلیام چو با بیان مجدد هدف جاه طلبانه این شرکت – که اولین بار در سال گذشته اعلام شد – مبنی بر تبدیل شدن به یک شرکت برای پیشبرد زندگی هوشمند شروع به کار کرد. این شرکت با داشتن درک غنی از مصرف کنندگان جهانی و فضاهای زندگی آنها برای نزدیک به هفت دهه، اکنون فراتر از خانه رفته و تجارت خود را در فضاهای متنوع از جمله تحرک، تجاری و مجازی گسترش می دهد. هدف این شرکت در هر عرصه ای بهبود تجربه مشتری با تمرکز بر پنج عنصر کلیدی به نام 3C2S است: مراقبت، اتصال، سفارشی سازی، سرویس دهی و پایداری می‌باشد که غالباً هم به این اهداف رسیده است.

هوش مصنوعی از جانب ال جی به عنوان «هوش محبت آمیز» تعریف شد

ال جی در سفر خود برای نوآوری و ارتقای تجربه مشتری، هوش مصنوعی را یکی از ضروری‌ترین عوامل موفقیت معرفی کرده است. این شرکت به جای تمرکز بر تکامل خود فناوری، به نشان دادن اینکه چگونه هوش مصنوعی می‌تواند مزایای ملموسی را در دنیای واقعی ارائه دهد، اختصاص داده است.علاوه بر آن هوش مصنوعی را به‌عنوان «هوش محبت‌آمیز» بازتعریف کرد و این باور را آشکار کرد که هوش مصنوعی می‌تواند تجربه‌ای دلسوزانه‌تر، همدل‌تر و توجه‌کننده‌تر برای مشتری ایجاد کند. به عبارتی بخش احساسی و محبت آمیز بودن هوش مصنوعی را برای کاربران تعریف کرد که جالب توجه بود.

ال جی
سخنرانی مدیرعامل ال جی درباره هوش محبت آمیز

 

هوش زندگی در زمان واقعی است

در طول کنفرانس مطبوعاتی، مدیر عامل شرکت آقای چو، ویژگی‌های منحصربه‌فرد راه‌حل‌های هوش مصنوعی ال جی را برجسته کرد که از ظرفیت آن برای استفاده از داده‌های فراوان، در مقیاس و کیفیت شروع شد. در میان 500 تا 700 میلیون محصول این شرکت که در حال حاضر در سرتاسر جهان استفاده می‌شود، دستگاه‌های هوشمند بسیاری وجود دارند که مجهز به حسگرهای هوشمند با پشتیبانی از هوش مصنوعی هستند که برای یادگیری و تحلیل الگوهای زندگی «فیزیکی» و «احساسی» کاربران بهینه شده‌اند. به عقیده مدیرعامل این موضوع می‌تواند تاثیر مستقیمی بر بهبود سبک زندگی جامعه بگذارد

در حالی که بسیاری از شرکت‌ها برای آموزش هوش مصنوعی خود به داده‌های مبتنی بر اینترنت متکی هستند، ال جی این مزیت را دارد که می‌تواند از داده‌های «زندگی واقعی» جمع‌آوری‌شده از میلیاردها دستگاه متصل، شامل محصولات هوشمند ال‌جی و طیف وسیعی از دستگاه‌های اینترنت اشیا استفاده کند. این مجموعه داده می تواند بینش ارزشمندی در مورد تعاملات مشتری-دستگاه، و همچنین محیط، الگوهای رفتاری و حالات عاطفی مشتریان ارائه دهد. این داده‌های چند وجهی همچنین می‌تواند تصویر کامل‌تری از زندگی مشتریان خود در خانه به شرکت بدهد و راه‌حل‌های سبک زندگی بهتر و هوشمندانه‌تری را ارائه دهد.

هوش هماهنگ با مغز هوش مصنوعی ال جی

مدیر عامل شرکت چو در ادامه به توضیح نقش مهم هوش مصنوعی ال جی برین (LG AI Brain) پرداخت، یک موتور پردازش قدرتمند که توسط مدل زبان بزرگ ال‌جی هدایت می‌شود. AI Brain با استفاده از حجم عظیم داده‌های کاربر شرکت، نیازهای مشتریان را بر اساس تعاملات کاربر-محصول و یادگیری متنی پیش‌بینی می‌کند، فرآیندهای استدلالی پیشرفته را انجام می‌دهد و راه‌حل‌های بهینه را از طریق هماهنگ کردن اقدامات دستگاه‌های فیزیکی ایجاد می‌کند. در این روش قه مشتریان ارزیابی می‌شود و با توجه به این داده‌هایی که از جانب آنها جمع آوری می‌شود سلیقه آنها دستگاه‌ها طراحی و ساخته می‌شوند.

در نهایت، این به شرکت اجازه می‌دهد تا خدمات و تجربیات هوشمندانه‌ای را برای فضاهای مختلف زندگی مشتریان ارائه کند، که همگی به شیوه‌ای هوشمندانه‌تر و کارآمدتر ارائه می‌شوند، و نشان‌دهنده توجهی است که در مفهوم هوش محبت‌آمیز ال‌جی نهفته است. این شرکت سعی دارد تا تعریفی متفاوت از هوش مصنوعی ارائه دهد و تحولاتی بزرگ را به وسیله این فناوری روز به وجود آورد و آن را در تولید لوازم خانگی هوشمند به خدمت گیرد. باید منتظر ماند و دید که در آینده شاهد چه تحولاتی در محصولات آتی ال جی خواهیم داشت پس تا آن زمان صبر می‌کنیم تا نتیجه را ببینیم.

ال جی
زبان متفاوت ال جی درباره هوش مصنوعی

 

تعهد به هوش مسئولانه

ال جی کاملاً از مسئولیت خود در استفاده از هوش مصنوعی به شیوه‌ای اخلاقی آگاه است و متعهد است در قبال تأثیرات و پیامدهای تصمیمات و اقدامات خود پاسخگو باشد. هدف این شرکت توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی است که به نفع همه کاربران است، رفتار ایمن را ترویج می‌کند و امنیت همه داده‌های شخصی جمع‌آوری‌شده را تضمین می‌کند.  برجسته‌تر این تعهد، سیستم امنیتی قوی داده این شرکت، LG Shield است که برای محافظت از داده‌ها و اطلاعات شخصی در هر مرحله از فرآیند، از جمع‌آوری و ذخیره‌سازی تا استفاده، طراحی شده است. شرکت که به تحقق هوش مسئولانه اختصاص دارد.

مدیرعامل چو در سخنان پایانی خود در LG World Premiere تاکید کرد که رویکرد ال جی به هوش مصنوعی ریشه محکمی در این باور دارد که مشتریان باید کنترل کامل داشته باشند. او همچنین افزود: «زندگی خوب است. این وعده محکم و سازش ناپذیر ما است که به ما انگیزه می دهد تا زندگی بهتری را برای مشتریان خود ایجاد کنیم، حتی در عصر هوش مصنوعی. در این رویداد، جونگ کی هیون، معاون و رئیس مرکز تجاری پلتفرم ال‌جی، و یون سئوک هیون، رئیس شرکت راه‌حل‌های قطعات خودروی ال‌جی (VS) که فناوری‌های نوآورانه مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کردند، مدیرعامل چو روی صحنه حضور یافت.

معاون رئیس جمهور جونگ طرحی را برای خانه هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی ال‌جی ارائه کرد. در راستای چشم انداز تبدیل شدن به یک شرکت راه حل زندگی هوشمند، این شرکت فناوری منحصر به فرد «هوش محبت آمیز» ال جی را در پلتفرم ThinQ ترکیب می کند. آقای یونگ نه تنها از خدمات نوآورانه جدیدی مانند «ChatThinQ»، یک ربات چت هوش مصنوعی که امکان گفتگوی طبیعی با مشتریان را فراهم می‌کند، و «نمای خانگی سه بعدی»، یک تجسم سه بعدی از خانه برای کنترل یکپارچه فضاها به روشی بصری، رونمایی کرد. اما همچنین از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی یک مرکز خانه هوشمند جدید نیز خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.