ال جی CineBeam Qube پروژکتور قابل حمل رونمایی کرد

ال جی

در سال ۲۰۱۸ بود که ال جی برند LG CineBeam را معرفی کرد  همانطور که می‌دانید این شرکت یکی از برترین‌ها در حوزه لوازم خانگی است او توانست با عرضه سینما خانگی‌های با کیفیت و پرچمدار بازار را تسخیر کند به گفته شرکت تحقیقاتی بازار جهانی PMA که در زمینه پروژکتورها و تابلوهای تبلیغاتی تخصص دارد، شرکت کره ای حدود ۶۸ درصد از بازار داخلی پروژکتورهای خانگی 4K را در اختیار دارد که بر اساس محموله‌های نیمه اول سال جاری میلادی است. این آمار نشان می‌دهد که مسیر در راه درستی در حال حرکت است و قطعاً درصد این تصاحب بازار بیشتر هم خواهد شد. در ادامه با LGWORLD همراه باشید.

پروژکتور LG CineBeam Qube که این بار رونمایی شده، پروژکتوری است که تجربه جدیدی از سینمای خانگی را ارائه می‌دهد. با توجه به روند اخیر افزایش تعداد مشتریانی که از پروژکتورها در فضاهای خانه خود مانند اتاق خواب و تراس استفاده می‌کنند، ما یک پروژکتور کوچک و سبک با وضوح 4K تولید کردیم. این محصول تجربه مشتری جدیدی را فراهم می‌کند که در آن شما می‌توانید به‌راحتی محصول را به مکان مورد نظر خودتان انتقال بدهید و از یک صفحه‌نمایش با وضوح بالا و بزرگ لذت ببرید. اگر بخواهیم به نکته مثبت اقتصادی این محصولات بپردازیم می‌توانیم به هزینه کمتر آن به نسبت تلویزیون‌ها اشاره کنیم.

ال جی
طراحی زیبای پروژکتور CineBeam Qube ال جی

 

مشخصات فنی CineBeam Qube ال جی

CineBeam Qube تنها 1.49 کیلوگرم وزن دارد. و ابعاد کوچک (۱۳.۵ سانتیمتر عرض، هشت سانتیمتر طول و ۱۳.۵ سانتیمتر ارتفاع) است. این محصول دارای دسته است تا بتوان به‌راحتی آن را به مکان دلخواه خود مانند اتاق نشیمن یا اتاق خواب حمل کرد. این دسته ۳۶۰ درجه است و می‌توان از آن برای پایه پشتیبان بدنه اصلی نیز استفاده کرد. طراحی مینیمالیستی با نمای بیرونی مستطیلی نقره‌ای است که به‌خوبی با انواع فضای داخلی هماهنگ می‌شود. از طراحی جذاب این محصول می‌توان متوجه شد که ال جی نهایت دقت را در این بخش به عمل آورده تا با بهترین کیفیت ارائه شود و شکل ظاهری واقعا تحسین برانگیز است.

عملکرد این محصول فوق العاده است و صفحه‌نمایش بسیار بزرگ آن می‌تواند تا ۱۲۰ اینچ با وضوح بالای 4K را ارائه می‌کند. این نه‌تنها ۱۵۴ درصد از DCI-P3، طیف رنگ DCI را برآورده می‌سازد بلکه از نسبت کنتراست ۴۵۰۰۰۰:۱ پشتیبانی می‌کند و رنگ‌های غنی و دقیقی را ارائه می‌دهد. حداکثر روشنایی این محصول نیز ۵۰۰ ANSI لومن است. این محصول ال جی با توجه به ابعاد و وزنی که دارد ارزش خرید فوق العاده بالایی دارد و می‌تواند تصاویری بسیار با کیفیت آن هم با ابعادی بزرگ در هر کجایی که خواستید به نمایش در بیاورد تا تصاویر را با لذت بیشتری تماشا کنید.

ال جی
طراحی جمع و جور پروژکتور CineBeam Qube ال جی

 

عملکرد صفحه‌نمایش و فوکوس خودکار نیز در این محصول وجود دارد تا صفحه‌نمایش شفاف، مستقیم و متناسبی را فقط با روشن کردن دستگاه برای شما ایجاد کند. علاوه بر این، این محصول به پلتفرم اختصاصی webOS 6.0 مجهز شده که به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به دستگاهی جداگانه به اینترنت دسترسی داشته باشید و به‌راحتی از سرویس‌های OTT مختلفی همچون یوتیوب، نتفلیکس، Wave، Watcha و دیزنی پلاس استفاده کنید. نه تنها عملکرد این سیستم عامل در دستگاه بسیار روان و بدون لگه اجرا می‌شود بلکه تمامی امکانات لازم برای رفاه حال کاربر را در اختیار خواهد گذاشت.

لی یون سوک رئیس بخش فناوری اطلاعات ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ما در نمایشگاه CES 2024 با به نمایش گذاشتن پروژکتور ممتاز و کوچک LG Cinebeam Qube برای بازدیدکنندگان تجربه سینمای خانگی جدیدی را به وجود خواهیم آورد، پروژکتوری که با وجود طراحی بسیار کوچک تصویر ۱۲۰ اینچی با کیفیت 4K را ایجاد می‌کند.» اگر می‌خواهید از آخرین اخبار و اطلاعات شرکت ام جی مطلع شوید حتماً به وبلاگ ال جی وولد سر بزنید ما در آنجا در تمام تحولات و اخبارهای پیرامون این شرکت را در دسترس شما قرار خواهیم داد از صفحه پخش زنده نمایشگاه CES 2024 دیدن کنید نام محصولات جذاب رونمایی شده را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.