بررسی انواع کیف، گارد و کاور اورجینال گوشی ال جی

کاور اورجینال گوشی ال جی

در این نوشته از وبلاگ ال جی تصمیم داریم تا شما را با انواع کیف، گارد و کاور اورجینال گوشی ال جی آشنا کنیم و بررسی‌ای مختصر و مفید بر روی آنها داشته باشیم، همراه ما باشید.

اگر از بحث ضرورت حضور قاب و اهمیت آن برای نگه‌داری از گوشی بگذریم، در حال حاضر قاب‌ها به سمت و سویی پیش رفته‌اند که ارتباط تنگاتنگی با سلیقه‌ی افراد دارند و آنقدر جنبه حفاظتی ملموس و قابل دستیابی شده‌است که افراد در انتخاب قاب سلیقه خود را بر جنبه حفاظتی ارجح می‌دانند و بر آن اساس قاب را خریداری می‌کنند!

به همین سبب سعی نمودیم تا انواع کیف و کاور اورجینال گوشی ال جی را در سایت موجود کنیم تا شما بسته به سلیقه و کاربری‌ای که با گوشی‌تان دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید و محدودیت چندانی از بابت تنوع نداشته باشید!

انواع کیف، گارد و کاور اورجینال گوشی ال جی:

از آنجایی که تنوع انواع قاب زیاد است و همچنین به منظور جلوگیری از خستگی شما و طولانی شدن بیش از اندازه متن، قاب ها بر اساس نوع گوشی تقسیم‌بندی گردیده‌است و همچنین از نوشتن مجدد درباره یک نوع کاور خاص جلوگیری به عمل آمده‌است!

انواع کاور اورجینال گوشی ال جی مدل VELVET:

پیشتر نیز ما اشاره‌ای به انواع لوازم جانبی موجود برای این پرچمدار پرقدرت و جذاب ال جی داشتیم که در صورت تمایل می‌توانید نگاهی به آن داشته باشید، در اینجا نیز ما اشاره‌ای به آنها خواهیم نمود. به طور کلی انواع کاور اورجینال گوشی ال جی ولوت شامل موارد زیر می‌شود:

کیف لاکچری مدل LG VELVET
کیف لاکچری VELVET
  • کیف مدل لاکچری:

کیف مدل لاکچری یکی از شیک‌ترین انواع قاب‌های موجود برای گوشی ال جی می‌باشد که از جنس چرم مصنوعی (PU) بوده و بخش داخلی آن که گوشی را در برمی‌گیرد از جنس TPU نرم می‌باشد. این کاور اورجینال گوشی ال جی همچنین می‌تواند جایی برای قرار دادن مدارک، پول و کارت‌های اعتباری شما باشد تا شما را از حمل کیف اضافه بی‌نیاز سازد!

کیف طرح چرم گوشی LG VELVET
فلیپ کاور طرح چرم ولوت
  • کیف مدل چرم ساده:

این کیف مناسب افرادی است که زیبایی را در سادگی می‌بینند! جنس این قاب مشابه کیف مدل لاکچری بوده و شما می‌توانید مدارک و کارت‌هایتان را نیز در آن قرار دهید! درب این کیف مدل چرم حالتی آهنربایی داشته و به راحتی شما می‌توانید آن را باز و بسته کنید و از بابت آسیب رسیدن به نمایشگر گوشی نیز آسوده خاطر باشید؛ البته گلس را به هیچ وجه فراموش نکنید!

کیف ساده گوشی LG VELVET
اتصال آهنربایی برای استحکام و پایداری هر چه بیشتر
  • کیف ساده:

این کیف ساده که در رنگ سرمه‌ای موجود بوده و پشت آن حالت دوخت دارد، بسیار سبک بوده و می‌تواند اتصال آهنربایی برقرار سازد تا بر اثر ضربه هیچ بخشی آسیب نبیند. در این کاور اورجینال گوشی ال جی شما می‌توانید کارت‌های بانکی، ویزیت و هر آنچه که به آن نیاز دارید را قرار دهید. هیچ یک از دکمه‌ها، اتصالات و پورت‌ها نیز در این قاب محدود نخواهد شد!

  • کاور ژله‌ای سخت:

گاهی افراد ترجیح می‌دهد که قاب محافظ هیچ طرحی نداشته باشد تا زیبایی‌های پشت گوشی بطور دقیق نمایش داده شوند! جنس این قاب از TPU سخت بوده که سبب قوام و سفتی این قاب گردیده و در برابر تمامی ضربات مقاومت می‌کند. همچنین اگر از شارژ وایرلس استفاده می‌کنید، نیازی به نگرانی نیست!؛ جنس کاور ژله‌ای سخت بگونه‌ای است که چیزی را عایق نمی‌کند.

  • کاور ژله‌ای نرم:

اما تمامی افراد ترجیحشان بر قاب سفت نیست! بنابراین قاب ژله‌ای نرم با بهره‌گیری از ساختاری نرم و شفاف، به راحتی به پشت گوشی شما چفت و جور شده و به سبب جنسی که دارد، ضربات را جذب کرده و در خود خنثی می‌سازد تا هیچ آسیبی به قطعات داخلی گوشی وارد نگردد. همچنین جلوی این قاب‌ها مقداری نیز برآمده است تا نمایشگر محفوظ بماند.

  • کاور فیبر کربن:

یکی از خاص‌ترین طرح‌های کاور اورجینال گوشی ال جی ولوت قاب فیبرکربن بوده که به سبب ظاهر برس خورده و مات در بدنه و همچنین قسمت شفاف و خط دار در بالا و پایین به سبب تضاد ایجاد شده، جذابیتی دو چندان به گوشی شما می‌افزاید! شما این قاب را می‌توانید در چهار رنگ قرمز، سرمه‌ای، طوسی و مشکی برای گوشی خود خریداری کنید.

کاور طرح چرم گوشی ولوت
قاب طرح چرمی VELVET
  • کاور طرح چرم:

این کاور اورجینال گوشی ال جی ولوت مناسب کسانی است که اهل ست کردن لباس‌هایشان با یکدیگر می‌باشند! مثلاً این قاب را می‌توان با کفش، کت چرمی، جاسوییچی و… ست کرد. قاب طرح چرم از جنس TPU بوده و در حال حاضر در دو رنگ قرمز و قهوه‌ای موجود می‌باشد (دو رنگ سرمه‌ای و طوسی نیز به زودی اضافه خواهند شد!)

قاب محافظ گوشی Skin Design مدل بند دستی
مقاومت بالا در برابر تنش کششی
  • سری کاورهای Skin Design:

اگر قاب‌هایی فانتزی‌تر و خاص‌تر می‌خواهید، حتماً نگاهی به این دست از کاور اورجینال گوشی ال جی ولوت داشته باشید. این تنوع بالا صرفاً برای VELVET می‌باشد. از جمله طرح‌های این قاب ها می‌توان به بنددستی، کروکومشکی، کروکوزیتونی، فرانسه (در حال حاضر ناموجودند) و انواع طرح حیوانات خانگی در رنگ‌های مختلف اشاره کرد!

انواع کاور اورجینال گوشی ال جی مدل WING:

اما هم‌اکنون به یکی از خاص‌ترین و درعین حال کمیاب‌ترین پرچمداران گوشی ال جی خواهیم رسید که به سبب طراحی خاص آن، احتمالاً لوازم جانبی آن به راحتی یافت نشود! در فروشگاه ال جی ورلد اما ما 4 نوع طرح مختلف برای این گوشی دو نمایشگری خواهیم داشت!

کیف مدل چرم گوشی WING
کیف مدل چرم وینگ در چهار رنگ مختلف!
  • کیف مدل چرم:

این کیف مدل چرم به لحاظ ظاهری، یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین کیف‌هایی است که برای تمامی مدل‌های ال جی در فروشگاه مای ال جی ورلد وجود دارد. قابلیت قرار دادن کارت‌ها و پول نقد، کیفیت بالای بدنه و تضادی که نقش جلویی در این کیف با سایر بخش‌های آن ایجاد کرده است، از دلایل جذابیت این قاب است!

کیف مدل چرم گوشی WING
طراحی خاص کاور اورجینال گوشی ال جی مدل وینگ
  • قاب طرح چرم جدید:

یکی از جذاب‌ترین و در عین حال سبک‌ترین قاب‌هایی که برای گوشی LG WING هم‌اکنون در 4 رنگ سرمه‌ای، قهوه‌ای، قرمز و مشکی موجود می‌باشد، قاب طرح چرم جدید بوده که طراحی‌ای بسیار جذاب دارد و شما به راحت‌ترین و شیک ترین حالت ممکن می‌توانید آن را با لباس‌هایتان ست کنید.

قاب Skin Design برای گوشی wing طرح پت
قاب طرح پت برای گوشی Wing در انواع طرح‌ها موجود است!
  • قاب Design Skin با طرح حیوانات خانگی:

اگر از طرفداران پت هستید، حتماً از این کاور اورجینال گوشی LG WING استقبال خواهید نمود! جنس این قاب Design Skin ترکیبی از پارچه کوردوروی و چرم مصنوعی (TPU) و چرم طبیعی است که مقاومت در برابر لغزش را به می‌افزاید و سبب می‌گردد تا علاوه بر دوام و استحکام بالا، قاب از دست شما لیز نخورد و شما با حسی خوشایند بتوانید با گوشی کار کنید!

انواع کاور اورجینال گوشی ال جی مدل K52 و K42:

دو تا از بهترین گوشی‌های میان رده ال جی که تنوع لوازم جانبی آنها به 5 مورد می‌رسد و شامل موارد زیر می‌باشند:

  • کاور سیلیکونی:

یکی از ساده‌ترین و درعین حال جذاب‌ترین قاب‌هایی که هنوز که هنوز است پرطرفدار است، قاب های سیلیکونی می‌باشد. جنس این قاب‌ها بسیار نرم و لطیف بوده و سبب می‌شود تا کاربری شما در حین استفاده از این قاب‌ها بسیار راحت و دلپذیر باشد.

قاب سیلیکونی محافظ گوشی LG K52
کاور سیلیکونی محافظ K52

هم‌اکنون این کاور اورجینال گوشی ال جی برای K52 در 5 رنگ کرم، سرخابی، سبز، قرمز و زرد موجود می‌باشد و برای K42 در دو رنگ کرم و صورتی موجود می‌باشد که بزودی سایر رنگ‌های آن نیز موجود خواهد شد.

قاب ژله‌‌ای نرم گوشی LG K52
متریال تشکیل دهنده قاب ژله‌ای نرم گوشی K52
  • کیف مدل چرم، کاور ژله‌ای نرم، قاب طرح چرم جدید و کاور فیبرکربن از سایر محصولاتی است که برای این گوشی‌ها موجود بوده و با مراجعه به توضیحات هر محصول با مشخصات آنها بطور دقیق‌تر آشنا خواهید شد.

انواع کاور اورجینال گوشی ال جی مدل K41s، K51s و K61:

سه میان رده قدرتمند و بسیار جذاب از خانواده K که 6 نوع قاب برای آنها موجود می‌باشد تا شما بسته به سلیقه‌تان بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید!

  • قاب Armor:

اگر می‌خواهید قابی داشته باشید که از تمامی لبه‌ها محافظت کند، دکمه‌ای را محدود نسازد و در عین حال صفحه نمایش و دوربین شما را نیز محفوظ نگه دارد، پیشنهاد ما کاور طرح زره‌ای Armor می‌باشد! این قاب برای سه مدل K41s، K51s و K61 در چهار رنگ آبی، خاکستری، سبز و مشکی موجود است!

کیس خط دار برای گوشی LG K41
قاب گوشی LG K41 مدل خط دار
  • قاب خطی:

از خاص ترین و جالب‌ترین قاب گوشی ال جی که دارای شیارهای خطی بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است می‌توان به کاور اورجینال گوشی ال جی مدل خطی و راه راه اشاره کرد که در حال حاضر برای هر سه مدل در سه رنگ سبز، آبی و مشکی موجود می‌باشد.

قاب فیبرکربنی گوشی LG K61
انعطاف پذیری بالا و سبک بودن قاب‌های فیبرکربنی گوشی‌های ال جی
  • کیف موبایل طرح چرم، قاب سیلیکونی در انواع رنگ‌ها، قاب ژله‌ای نرم و قاب فیبرکربن نیز برای این سه مدل گوشی موجود است که شما می‌توانید بسته به نیاز و سلیقه‌تان نگاهی به مشخصات آن بیندازید و کاور اورجینال گوشی ال جی سری K را خریداری کنید.

کاور اورجینال گوشی ال جی مدل K50s، K50 و K40:

قاب محافظ گوشی LG K50 حلقه دار
طراحی خاص قاب حلقه دار گوشی‌های ال جی
  • کاور حلقه‌ای:

این قاب از دیگر مدل‌هایی است که ظاهری بسیار سخت داشته و به لطف بهره‌گیری از حلقه‌ای در پشت، شما می‌توانید آن را محفوظ در دست خود نگه دارید و قابلیت استفاده از این قاب بعنوان یک هولدر نیز میسر است. همچنین در سطح پشتی این قاب آهنربایی قرار گرفته است که سبب می شود تا شما به راحتی بتوانید آن را به هولدر خودرو متصل نمایید!

این کاور اورجینال گوشی ال جی از رنگبندی بسیار متنوعی برخوردار بوده و مدل K50 تمامی رنگ‌ها را دارد و سایر مدل‌ها بصورت تک رنگ و عمدتاً قرمز موجود می‌باشند.

  • کیف مدل چرم که به لحاظ ظاهری مشابه LG Wing می‌باشد برای دو گوشی K50 و K50s موجود می‌باشد، قاب فیبرکربن در رنگ خاکستری برای گوشی K40 و در رنگ مشکی برای گوشی K50s موجود می‌باشد که شما در صفحه هر محصول می‌توانید بطور دقیق با خصوصیات آنها آشنا شوید.

موارد ذکر شده، تنها بخشی از انواع کاور اورجینال گوشی ال جی بود شما با جستجوی گوشی ال جی خود در سایت فروشگاهی مای ال جی ورلد می‌توانید مدل مدنظر خودتان را بیابید و بسته به سلیقه و کاربری‌تان، بهترین گزینه را انتخاب کنید و آن را خریداری کنید!

اگر می‌خواهید به محض موجود شدن رنگ کاورهای ناموجود از این موضوع مطلع شوید و هیچ جشنواره و تخفیفی را از دست ندهید، حتماً پیج MYLGWORLD را در اینستاگرام فالو کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.